27 de gener: trobada ripollesaolotina
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
27 de gener: trobada ripollesaolotina
Barcelona Sants 08:25 Girona 10:05
Girona TEISA 11:30 Olot 12:50 (pel recorregut anirem veient estacions i traça carrilet)
Olot 14:45 Ripoll 15:35 (traça via verda del carbó)
Ripoll Adif 16:39 cap a les destinacions que escaiguin.
Girona TEISA 11:30 Olot 12:50 (pel recorregut anirem veient estacions i traça carrilet)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
M'has llegit el pensament? Anava a proposar això mateix!liniadelRipollés ha escrit:Barcelona Sants 08:25 Girona 10:05

TEISA (no TIESA) és una empresa de transport de passatgers per carretera de la zona de Girona, i jo en sóc el fan nº1jordidr ha escrit:Que es TIESA?

Per cert, si no volem tornar via BCN, hi ha alguna alternativa -directa-? És que no tinc ganes de posar-me a fer càlculs...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
M'autorresponc: Hi ha un EIX-BUS que surt de Vic a les 20.00, arribant a Girona a les 21.05. Unes 3 horetes a Vic fent el gandul...
Edito: Pel que veig, també puc tornar per Olot, no assegurant-me el recorregut Ripoll - Olot (a la web posa "Feiners", però a vegades també posa "Dilluns a Divendres Feiners"). Arribaria a Girona, via Besalú, a les 18.45.
Edito: Pel que veig, també puc tornar per Olot, no assegurant-me el recorregut Ripoll - Olot (a la web posa "Feiners", però a vegades també posa "Dilluns a Divendres Feiners"). Arribaria a Girona, via Besalú, a les 18.45.

27 de gener a mi m'és impossible assistir-hi. Passeu-vos-ho bé 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Veient l'ultim succeït en un autocar i veient coses que ja he vist i trajectes que ja he fet, hi ha molt poques possibilitats que vingui.
Salut,
Salut,
No vinc, que ja n'he tingut prou d'autocars jo també 
Salutacions.

Salutacions.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo en principi és poc probable que hi vagi.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo la faria només en diumenge, d'aquesta forma m'acoblaria al grup a Girona i us acompanyaria a Barcelona. Si la faig en dissabte el problema està en tornar de Ripoll a Girona.
Jo ho tinc clar, si es fa en dissabte torno amb l'Eixbus, encara que l'espera sigui de 3 horesentfe001 ha escrit:Jo la faria només en diumenge, d'aquesta forma m'acoblaria al grup a Girona i us acompanyaria a Barcelona. Si la faig en dissabte el problema està en tornar de Ripoll a Girona.

Sempre es podria deixar per més endavant.
De tota manera jo tampoc és que tingui masses ganes de fer-la... doncs perquè em va fatal agafar el regional de les 08.20.
De tota manera jo tampoc és que tingui masses ganes de fer-la... doncs perquè em va fatal agafar el regional de les 08.20.
Es podria fer més endavant? És que m'ha sorgit un compromís i el 27 no puc fer-la...i em sap greu perquè sóc el principal interessat de la sortida...

En principi per mi no hi cap problema de fer-la més tard.aarongilp ha escrit:Es podria fer més endavant? És que m'ha sorgit un compromís i el 27 no puc fer-la...i em sap greu perquè sóc el principal interessat de la sortida...
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
De moment la trobada queda temporalment suspesa
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.