Pobla
Pobla
Segurament que ho heu fet bastants cops molts d'aqui, pero jo mai he anat a la linia de la pobla i m'agradaria saber que us semblaria montari una sortida
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Podríem plantejar-ho com a proposta combinada BUS + TREN.
Barcelona- La Pobla de Segur (Alsina Graells)
La Pobla de Segur - Barcelona (FGC + RENFE)
Per la meva part el millor dia seria un dissabte.
Barcelona- La Pobla de Segur (Alsina Graells)
La Pobla de Segur - Barcelona (FGC + RENFE)
Per la meva part el millor dia seria un dissabte.
jordidr ha escrit:Segurament que ho heu fet bastants cops molts d'aqui, pero jo mai he anat a la linia de la pobla i m'agradaria saber que us semblaria montari una sortida
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Si, estaria be, per cert el bitllet es pot adquirir com un de sol?
Si puc, compteu amb mi. No he estat encara a la línia de la Pobla ni he fet cap sortida amb gent del fòrum!
A veure si ens animem!
A veure si ens animem!
hola david, jo tampoc ne fet cap ni i e anat mai per aixo tinc tambe moltes ganes de muntaro
ei gent!
jo estic igual que valtros, no hi he anat mai a la pobla, ni tampoc he assistit a cap reunió de fòrum!
m'interessa la idea
salut!
jo estic igual que valtros, no hi he anat mai a la pobla, ni tampoc he assistit a cap reunió de fòrum!
m'interessa la idea
salut!
Jo en principi potser m'hi apuntaria, si les dates em van bé i si es fa quelcom diferent de "l'estàndard" d'anar a La Pobla via Manresa i etc etc. Potser es podria anar en Alvia o AVE fins a Lleida... 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
L'Alsina Graells no és precisament barata...jordidr ha escrit:Bernat tu vols desorbita el preu del viatge o que
Fem números.UT596001 ha escrit:L'Alsina Graells no és precisament barata...jordidr ha escrit:Bernat tu vols desorbita el preu del viatge o que
Variant 1: Barcelona - la Pobla de Segur amb Alsina Graells i tornada amb trens regionals:
Codi: Selecciona’ls tots
Preu Concepte
----- -----------------------
22,15 Barcelona - la Pobla Alsina Graells
04,95 la Pobla de Segur - Lleida FGC
10,60 Lleida - Barcelona via Valls
-----
37,70 TOTAL TARIFA GENERAL
Codi: Selecciona’ls tots
Preu Concepte
----- -----------------------
09,25 Barcelona - Lleida via Calaf
08,90 Lleida - la Pobla anada i tornada
25,00 Lleida - Barcelona Alvia
-----
43,15 TOTAL TARIFA GENERAL
ja ho se que l'alzina graells no es barato.. a mi de fet m'agradaria mes fer tots els viatges en tren
Mireu, jo optaria per la opció A...
Podriem fer-ho dissabte 26, o diumenge 27. Que us sembla?
Podriem fer-ho dissabte 26, o diumenge 27. Que us sembla?
Impossible pel 26-27 de gener per la meva banda. A més, ja s'està preparant una altra sortida a Olot i Ripoll.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Jo depen del dia, vinc.
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
Idem en el meu cas, depén del dia vindria.
També he d'estrenar la línia de la Pobla d'FGC.

També he d'estrenar la línia de la Pobla d'FGC.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Si es per anar amb gent que he vist poques vegades i no es fa apología dels autocars, m'apunto.
Salut,
Salut,
Això ho dius per mi?Jordilar ha escrit:Si es per anar amb gent que he vist poques vegades i no es fa apología dels autocars, m'apunto.
Salut,