M'autocito per afegir que des d'aquesta tarda puc dir que he fet el tram La Pau-Maresme/Fòrum de la L4. Per tant ja puc afirmar que he fet totes les línies del metro de BarcelonaUT596001 ha escrit:Jo dic les que sí he fet perquè així acabo abans![]()
FGC: Totes les línies on hi ha servei de viatgers. També el tram Manresa-Sallent amb el MAN de la festa major de Santpedor.
Metro de Barcelona: em falta el tram Maresme/Fòrum-La Pau de la L4. No el faig perquè tinc por a que em passi alguna cosa![]()
Tramvia Metropolità: totes les línies
RENFE: A Catalunya, totes excepte el tram Puigcerdà-La Tour de Carol (sí l'he seguit a peu) i Mòra la Nova-Saragossa.
A la resta d'Espanya, he fet el Lleida-Monzón, Lleida-Saragossa via AVE, BCN-València, València-Vara de Quart-Quart de Poblet (he seguit amb els busos substitutoris la resta de la línia fins a Llíria), València-Albacete-Alcázar de San Juan-Linares/Baeza-Guadix-Granada, Granada-Fuente de Piedra-Utrera-Dos Hermanas-Sevilla, Utrera-Càdis, Sevilla-Còrdova-Linares/Baeza, Madrid Atocha-Pinto-Parque de Ocio, Zarzaquemada-Embajadores, Atocha-Recoletos i crec que no em deixo cap.
FGV, Llíria-Jesús, Jesús-Alameda-Benimaclet, Alameda-Ayora, Àngel Guimerà-Colón i tramvia Benimaclet-Dr.Lluch.
Metro de Madrid, tram Plaza de España-Embajadores, Tribunal-Atocha/RENFE i Tribunal-Casa de Campo.
I a la SNCF, Cerbère-Portbou, La Tor de Querol-Font Romeu
RER Paris, Aeroport CDG-Châtelet/les/Halles i Châtellet les Halles-Marné-la-Vallée/Chessy.
Ja està 8)
(Editat: corregir llista, substitució de Selva de Mar per Maresme-Fòrum i de Sol per Plaza de España