Collection Pratique. Informations billet
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Collection Pratique. Informations billet
Curiós això que la SNCF es dediqui ara a les "collections". N'hi ha d'"Horaires" d"Informations"...
La de "Informations billet" m'ha arribat a l'anima. No veig la Renfe escrivint això:
"S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
La de "Informations billet" m'ha arribat a l'anima. No veig la Renfe escrivint això:
"S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Si és veritat que mentre viatjo molts cops somio, la clau necessària, una llavor obligatòria que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
XD És mig poètic, no he fet traducció literal perque tindria encara menys sentit, crec que l'essència de la frase és el que us poso, si m'equivoco rectifiqueu, merci!!!!
XD És mig poètic, no he fet traducció literal perque tindria encara menys sentit, crec que l'essència de la frase és el que us poso, si m'equivoco rectifiqueu, merci!!!!
Sembla que és correcte, però aleshores no sé què vol dir en el sentit de que no entenc la frase tot i estar traduïda...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
ve a dir que viatjar en tren ajuda a somniaraarongilp ha escrit:Sembla que és correcte, però aleshores no sé què vol dir en el sentit de que no entenc la frase tot i estar traduïda...
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Traducció aproximada.
Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
liniadelRipollés ha escrit: "S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
josep_serre l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 11/02/2007 20:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
Prèmioo!!!

Jordilar ha escrit:Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Aquesta seria una traducció literal, si, però està escrit en lírica jo crec la frase, el que ve a significar es que viatjar en un tren és quelcom que agrada, que relaxa, que ens fa sentir còmodes, somiar... i a aquest somni hi podem accedir amb un bitllet de tren.josep_serre ha escrit:Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
-
- N10
Prèmioo també....això del francès és fantàstic!
EUKibo ha escrit:Aquesta seria una traducció literal, si, però està escrit en lírica jo crec la frase, el que ve a significar es que viatjar en un tren és quelcom que agrada, que relaxa, que ens fa sentir còmodes, somiar... i a aquest somni hi podem accedir amb un bitllet de tren.josep_serre ha escrit:Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
Això vol dir, que o algú de la SNCF té sensibilitat per els bitllets, o bé que ja els teus chanchullus (:D) arriben més enllà dels Pirineus i de la Catalunya Nord...liniadelRipollés ha escrit:Prèmioo!!!![]()
Jordilar ha escrit:Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.
Salut,

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
O tambe pot dir que algú de la SNCF aquell dia va fumar herba XDDDDaarongilp ha escrit:Això vol dir, que o algú de la SNCF té sensibilitat per els bitllets, o bé que ja els teus chanchullus (:D) arriben més enllà dels Pirineus i de la Catalunya Nord...liniadelRipollés ha escrit:Prèmioo!!!![]()
Salut,
Més senzill que tot això: els francesos estimen i respecten el ferrocarril.