Seguiment de locomotores 250
Locomotora 250-032 a la via 5 de l'estació de Girona
Hola, bon dia,
Aquest matí he vist la locomotora 250-032 apartada a la via núm. 5 de l'estació de Girona. Us aviso per si algú de Girona o rodalies, està interessat en fer-li una fotografia.
Salutacions,
Aquest matí he vist la locomotora 250-032 apartada a la via núm. 5 de l'estació de Girona. Us aviso per si algú de Girona o rodalies, està interessat en fer-li una fotografia.
Salutacions,
S'haurà quedat tirada segurament...si algú veu una loco a la via 5 és que s'ha quedat tirarda, i suposo que se l'enduran dilluns al matí...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Us informo que avui ja no hi és. Potser se l'han endut ahir a la tarda o avui al matí.aarongilp ha escrit:S'haurà quedat tirada segurament...si algú veu una loco a la via 5 és que s'ha quedat tirarda, i suposo que se l'enduran dilluns al matí...
Segurament, però això vol dir que l'he cagatMRS ha escrit:Us informo que avui ja no hi és. Potser se l'han endut ahir a la tarda o avui al matí.aarongilp ha escrit:S'haurà quedat tirada segurament...si algú veu una loco a la via 5 és que s'ha quedat tirarda, i suposo que se l'enduran dilluns al matí...


Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Doncs l'hem cagat els dos xDDDDMRS ha escrit:Aaron, jo també pensava el mateix que tu...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
I considerant que no hi ha vies on apartar res a Maçanet que no siguin les de la costa, i per anar d'aquestes a la línia de Granollers ara s'ha de maniobrar pel costat Sils, si quelcom no es pogués apartar a Girona s'hauria de deixar a Sant Celonifantito ha escrit:Recordo que entre Girona i Portbou tan sols hi ha una sola estació oberta (ferroaviariament parlant, una estació tancada és la que no admet cap tren fent maniobres, i no té res a veure amb la explotació econòmica de la mateixa) i és Figueres. Quant una locomotora no cap a Portbou s'aparta a Figueres. Si tampoc hi cap, s'aparta a Girona.

Del tema d'apartadors per avançaments en sentit Barcelona de la línia de Girona algun dia n'haurem de parlar: a dia d'avui només queden Girona i Granollers Centre sense necessitat d'interceptar l'altra via general.
Però no a la via 5 que, per a qui no ho sàpiga, és una via en topera, la qual només serveix per als trens costat BCN. Apart, si no cap a Portbou cap a Cerbère, i si no a Figueres (totes 3 amb espai suficient per a totes les locomotores que puguin haver). No, si estava a la via 5 el més problable és que s'havia quedat tirada i, per no molestar als dos trens que fan nit a l'estació se l'ha colocada allà.fantito ha escrit:Recordo que entre Girona i Portbou tan sols hi ha una sola estació oberta (ferroaviariament parlant, una estació tancada és la que no admet cap tren fent maniobres, i no té res a veure amb la explotació econòmica de la mateixa) i és Figueres. Quant una locomotora no cap a Portbou s'aparta a Figueres. Si tampoc hi cap, s'aparta a Girona.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Però, ¿no es podria apartar aquesta locomotora a Flaçà o a Llançà si hi han vies de sobra? Em recordo que al novembre de 2004 vaig agafar el regional de les 09.52 a Girona per anar a Colera i van apartar el tren a Flaçà perquè el Talgo avancés el Regional. I en direcció Barcelona, no es podria apartar a Caldes de Malavella? La passada primavera, hi vaig veure apartat un tren d'obra.entfe001 ha escrit:I considerant que no hi ha vies on apartar res a Maçanet que no siguin les de la costa, i per anar d'aquestes a la línia de Granollers ara s'ha de maniobrar pel costat Sils, si quelcom no es pogués apartar a Girona s'hauria de deixar a Sant Celonifantito ha escrit:Recordo que entre Girona i Portbou tan sols hi ha una sola estació oberta (ferroaviariament parlant, una estació tancada és la que no admet cap tren fent maniobres, i no té res a veure amb la explotació econòmica de la mateixa) i és Figueres. Quant una locomotora no cap a Portbou s'aparta a Figueres. Si tampoc hi cap, s'aparta a Girona.
Del tema d'apartadors per avançaments en sentit Barcelona de la línia de Girona algun dia n'haurem de parlar: a dia d'avui només queden Girona i Granollers Centre sense necessitat d'interceptar l'altra via general.
Si es volguéssin usar les agulles de Flaçà, Llançà...s'hauria d'enviar algú de circulació expressament a comandar-les, ja que són estacions tancades habitualment a la circulació, i no hi ha CTC (arriba només a Maçanet). El mateix per a d'altres com ara Caldes de Malavella o Girona-Mercaderies.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Gràcies, Aaron. Així, l'estació de Flaçà deu estar tancada a la circulació fa un o dos anys.aarongilp ha escrit:Si es volguéssin usar les agulles de Flaçà, Llançà...s'hauria d'enviar algú de circulació expressament a comandar-les, ja que són estacions tancades habitualment a la circulació, i no hi ha CTC (arriba només a Maçanet). El mateix per a d'altres com ara Caldes de Malavella o Girona-Mercaderies.


Per d'altra banda, aquí teniu la foto de la "susodicha":
- Fitxers adjunts
-
- tren 1136.jpg (80.38 KiB) Visualitzat 13131 cops
Flaçà va caure si no recordo malament a principis de 2006.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No es per re, però aquests d'ADIF son una mica mandrosos no?
Intenten evitar en tot lo possible els rebassaments en totes les línies.
Amb lo bé que aniria que REX i CATEX poguessin adelantar a rodalies més sovint...
Intenten evitar en tot lo possible els rebassaments en totes les línies.
Amb lo bé que aniria que REX i CATEX poguessin adelantar a rodalies més sovint...

Pel que sé, es volen curar en salut, no volen un altre Torredembarra, però mentrestant, ens hem de fotre...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Entre Maçanet i Portbou les estacions que estan amb personal de circulació (és a dir, que poden moure agulles) són:
Com que de Maçanet a Barcelona hi ha CTC, en aquest cas les agulles es poden moure sense necessitat presencial de personal de circulació (ho sé, estic simplificant molt el significat d'estació oberta o tancada a la circulació, però ho faig perquè ho entengui tothom
).
Desconec si amb l'enderroc de l'edifici de l'estació de Riells allò continua éssent estació o Adif ha tirat pel dret i ho ha reconvertit en baixador.
- Maçanet
- Girona
- Figueres
- Portbou
Com que de Maçanet a Barcelona hi ha CTC, en aquest cas les agulles es poden moure sense necessitat presencial de personal de circulació (ho sé, estic simplificant molt el significat d'estació oberta o tancada a la circulació, però ho faig perquè ho entengui tothom

Desconec si amb l'enderroc de l'edifici de l'estació de Riells allò continua éssent estació o Adif ha tirat pel dret i ho ha reconvertit en baixador.
Rebasos amb Mando Local o Rebasos amb CTC?
Perque en el Corredor del Mediterrani els trens s'adelanten inclús per les vies principals
Salut,
Edito: Aquest missatje va per el de l'Aaron. L'Eloi s'ha adelantat...
Perque en el Corredor del Mediterrani els trens s'adelanten inclús per les vies principals

Salut,
Edito: Aquest missatje va per el de l'Aaron. L'Eloi s'ha adelantat...
Respecte lo de Riells, jo recordo haver vist enceses les senyals de les vies d'apartament.
Salut,
Salut,
Si no recordo malament, a Caldes també estan enceses les senyals de sortida de les vies apartades. Evidentment, totes tancades.
Per altra banda, no recordo on es va comentar que o bé Renfe o bé Adif ha establert una taula de prioritats de circulacions, i en aquesta tenen preferència els serveis de rodalia per sobre dels regionals. Només els trens de mercaderies tenen menys prioritat. Agraïria confirmació o desmentiment.
Per altra banda, no recordo on es va comentar que o bé Renfe o bé Adif ha establert una taula de prioritats de circulacions, i en aquesta tenen preferència els serveis de rodalia per sobre dels regionals. Només els trens de mercaderies tenen menys prioritat. Agraïria confirmació o desmentiment.
Posats a ser tan simplistes, que pleguin del servei ferroviari en general, així reduiran a zero el risc d'accidents. O potser han pres mesures d'aquesta "profunditat" perquè no torni a passar un altre Chinchilla?aarongilp ha escrit:Pel que sé, es volen curar en salut, no volen un altre Torredembarra, però mentrestant, ens hem de fotre...

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
L'accident de Torredembarra (i el de Chinchilla també) han deixat entreveure mancances importants en els procediments de gestió i execució de la circulació, sigui per mals hàbits o per concentració de tasques. En lloc d'atacar de fons aquest problemes per a solucionar-los, s'ha tirat pel dret: mort el gos, morta la ràbia.Guigui ha escrit:Posats a ser tan simplistes, que pleguin del servei ferroviari en general, així reduiran a zero el risc d'accidents. O potser han pres mesures d'aquesta "profunditat" perquè no torni a passar un altre Chinchilla?aarongilp ha escrit:Pel que sé, es volen curar en salut, no volen un altre Torredembarra, però mentrestant, ens hem de fotre...