Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviĂ ria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Mako448 ha escrit:
I la renfe sense fer res,ni netejar-los,ni res.
Quin supermanteniment realitza la renfe
Si s'embruten els trens, renfe no els pot substituir per que no te material. A part, d'això el fet d'estar tots els llocs a l'exterior dóna menys d0ficultat per accedir-hi aquest animals.
L'altre dia vaig anar a fer fotos a la 440-130 i em va sorprendre un VJ. Em vaig identificar com aficionat i no va succeir res. Em va dir que la proxima vegada, avisi quan vagi a fer fotos perque no es pensi que som grafiters. Hi estic totalment d'acort.
Pues si es una vergonya. Però això ja se sap. Es veritat que hi han alguns trens antics que expressament els deixen perquè els omplin de grafitis? És adir amb un acord entre el que pinta i la companyia RENFE. Ho dic perquè hi ha a gent que li agrada que els trens vagin pintats de grafitis perquè consideren que es art.