Adeu als 1000: Ara sí :(
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
És que el Lluís és molt jovenet
Per cert, amb aquest missatge arribo al meu any de naixement
(esmotxades a banda)

Per cert, amb aquest missatge arribo al meu any de naixement

(esmotxades a banda)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Cuan deia antiges, em referia a les anterios de les actuals, clar que jo numes les recordu blaves, soc del 1986, i a tan ja no i arrivo...
Jejeje.
Salut i peles!!!
Jejeje.
Salut i peles!!!
faristol ha escrit:A ON PARARAN LES PLAQUES BROWN BOVERI I LES DE MASCHINENFABRIK AUGSBURG NÜRNBERG (MAN) DE DINS ELS VAGONS?
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 20/07/2007 21:07, en total s’ha editat 1 vegada.
El que em va sobtar va ser que, amb la reforma, treiessin aquestes plaques dels fabricants. Ho van fer per cap motiu? No em vaig fixar si al 3000 reformat li havien tret les plaques.
Bona imatge LLOP, feia molt que no les veia!!! pero es una imatge d'arxiu o encara existeixen?
aquesta que es veu es personal i intransferible. 

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Veo la puja y subo 5 € másMortadel·lo ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no n'hi hauran més per allà no?

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ara que pizias diu aixo em ve al cap que efectivament eren diferents, mes grans que aquestes de la "maquinista" i eren metaliques si no estic equivocat o la memoria no m'enganya.
Un olé pel Lluís, quin personatge!
I un rèquiem per la sèrie 1000...

I un rèquiem per la sèrie 1000...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ostras dos dias sin ecribir nada y me encuentro con que salvan un 1000
)))3

La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Cierto los 1000 fabricados en alemania llevaban originalmente dos placas una por cada constructor, a partir de los fabricados en España, se coloco solo una placa con los cuatro constructores, vease foto del Lloppizias ha escrit:Las de los 1000 originales alemanes eran distintas.
Gracias.
aquí us deixo aquestes fotos per alegrar-vos el cap de setmana. 

El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 20/07/2007 21:07, en total s’ha editat 1 vegada.
OI TANT!!! bones imatges!!!!
)))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2
Aixos...??? quins numeros son al final?
RESERVADES o PRESERVADES?
)))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2
Aixos...??? quins numeros son al final?
RESERVADES o PRESERVADES?
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 16/03/2007 21:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Unidades reservadas para museo? El de la Mobilitat??
Bravo!!!!!
:festa 
Bravo!!!!!

A can Boixeres havia, sota la marquesina més llunyana de l'estació, una composició senscera i amb estat de marxa. El primer cotxe motor era el M1065.
Curiosament en el corredor de la mort quedava un MB junt a un 1300. A la cabina posaba que era el 1007, taxat amb un retolador negre i no havia cap signe que el pogués identificar. A les plaques dels bogies posaba que era el M1064, així que es totalment inidentificable.
Salut,
Curiosament en el corredor de la mort quedava un MB junt a un 1300. A la cabina posaba que era el 1007, taxat amb un retolador negre i no havia cap signe que el pogués identificar. A les plaques dels bogies posaba que era el M1064, així que es totalment inidentificable.
Salut,
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ya no es veuen 1000 a la L5!
(consti que agafo la linea 4 vegades al dia, y si n orecordo malament el dimarts 13 vaig creuarme amb un 1000 a gaudí, ¿l'ultima vegada que escoloto brown bovey y engranatges plans a la L5?.
Quedan dos en estat operatiu y em seMBa que seria milagre veurels a circular de nou.
¿Y volta d' honor? ¿n'hi haura o no?
Saluteishons.

(consti que agafo la linea 4 vegades al dia, y si n orecordo malament el dimarts 13 vaig creuarme amb un 1000 a gaudí, ¿l'ultima vegada que escoloto brown bovey y engranatges plans a la L5?.
Quedan dos en estat operatiu y em seMBa que seria milagre veurels a circular de nou.
¿Y volta d' honor? ¿n'hi haura o no?
Saluteishons.
Dimarts 13 encara circulava un 1000???? Aquí havien dit que el dia 2 va ser l'últim! A veure si encara hi serà??
Doncs sembla ser que si, que hi haurà volta d'honor, el què no se sap és quan ni on.
Doncs sembla ser que si, que hi haurà volta d'honor, el què no se sap és quan ni on.