Circulació del Brill 301 entre Pl Catalunya i St Cugat
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Circulació del Brill 301 entre Pl Catalunya i St Cugat
Segons m'informa en josep Serre, demà dimecres dia 14 de setembre, circularà el Brill 301 a la línia del Vallès.
Sortirà de Sant Cugat a les 19:31 h cap a Plaça Catalunya, a on serà fins les 23h.
Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne.
Sortirà de Sant Cugat a les 19:31 h cap a Plaça Catalunya, a on serà fins les 23h.
Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne.
Wefer escrigué entre d'altres ....
"Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne."
Segons les meves noticies, és una circulació sense passatge.
"Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne."
Segons les meves noticies, és una circulació sense passatge.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:

Anava a preguntar si era un viatge obert a tothom, però ja veig que no.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo aniré a Pl. Catalunya a .... ficar el nas, ... 8)Fran-Ikarus ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
Anava a preguntar si era un viatge obert a tothom, però ja veig que no.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Jo també, je je... què menys!
Però em farà venir nostàgia del maig del 2004, el viatge espectacular que vam fer-hi entre Barcelona i Sabadell, i tornada. I de la passada tardor, els dies que van fer circulacions del 301 i del 18 en línia. Buaaaaaaaaaaaaa...
I si el segrestéssim?
Però em farà venir nostàgia del maig del 2004, el viatge espectacular que vam fer-hi entre Barcelona i Sabadell, i tornada. I de la passada tardor, els dies que van fer circulacions del 301 i del 18 en línia. Buaaaaaaaaaaaaa...

I si el segrestéssim?

Incivic !!!Fran-Ikarus ha escrit:Jo també, je je... què menys!
I si el segrestéssim?

Crec que el deixen a Pl. Catalunya per rentarlo amb maquinaria i equip de neteixa, per el dia 17 ...

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
És una circulació especial, tancada al públic en general, el que no sé és si en l'estona entre l'arribada a Plaça Catalunya i la seva sortida se n'anirà de buit i a on, ja que la via 5 no s'utilitza normalment però es tendeix a tenir-la més aviat buida per si és necessària i em pensoq ue algun tren utilitza aquella via en aquella franja.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo com a molt podré veure'l sortir de Sant Cugat, ja que a les 9 he de ser a casa, i sabent el pèsim funcionament de la Vallesana no em puc permetre el "luxe" de baixar a Barna. A més que avui era l'últim dia de validesa de la T-Jove que disposava... 

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Va, serem bons i ens conformarem a veure'l allà palplantat a Pl. Catalunya (i, amb una mica de sort, si coincideix l'horari, fins i tot com arriba!)
Darrera noticia:
Circulació especial a les 19,30 amb passatge de Direcció de FGC des de St. Cugat a Tres Torres, el tren continuará buit fins a Pl.Catalunya, on sortirá a les 22.- hores per Tres Torres on recollirá el passatge "especial" fins a Sant Cugat.
Una vegada descarregat el passatge a Sant Cugat el Brill seguirá Ruta fins al COR de Rubí on retirará.
Circulació especial a les 19,30 amb passatge de Direcció de FGC des de St. Cugat a Tres Torres, el tren continuará buit fins a Pl.Catalunya, on sortirá a les 22.- hores per Tres Torres on recollirá el passatge "especial" fins a Sant Cugat.
Una vegada descarregat el passatge a Sant Cugat el Brill seguirá Ruta fins al COR de Rubí on retirará.

Avui he viscut el meu peculiar dimarts i 13 intentant caçar aquest Brill. Plegant de la feina, he anat cap a Provença on he agafat el S1 de les 18:56. He arribat a Sant Cugat a les 19:19, amb temps teòricament suficient. M'he trobat el company i amic de fòrum UT596001 que venia de fer una volta turística només apte per a fanàtics del bus. A les 19:31 (hora prevista en principi) a Sant Cugat estava tot tranquil. Res de gent "rara" a l'andana de la via 2. Això sí, ha sigut curiós veure que cap a aquella hora ha arribat un S1 fent un Terrassa-Barcelona amb 111
i el rètol indicant S5 Sant Cugat
El company UT596001 veient les poques perspectives de que passés cap Brill ha marxat amb un S2 cap a Sabadell i jo m'he esperat fins al S1 de les 19:55, pensant que potser s'havia anul·lat o qui sap què... I senyors, aquest cop la llei de Murphy m'ha tocat a mi
Observant l'altra via per la finestra vec com entre Mira-sol i Hospital General passa el famós Brill 301 per l'altra via
amb el que jo m'he quedat
En fi, ja sé que tampoc és un tren ni una situació gaire excepcionals però em feia il·lusió caçar-lo, sobretot després d'una llarga jornada laboral 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Ja et queixes?Trenscat ha escrit:sobretot després d'una llarga jornada laboral

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
El tren aquest dels coll***, primer el CTC li ha cambiat l'horari de sortida, després l'aturat a la via morta de Sant Cugat i després ha sortit de San cugat un hora més tart.
Arriba a Pl.Catalunya a les 20, 59 a via sexta directament, sobre material ...
Baixa el maquinista i s'en va a sopar, al menjador de maquinistes. 15 minuts
Mentres, ... arriben Josep Serre i un altre (ho sento, ja sabeu com van les presentacions a una estació com Pl.Cat., am el soroll de totes les maqs en marxa, ...) els hi dic el que hi ha i que el tren marxará a Sarriá deseguida.
S'en vant a Provença a esperarlo i jo amb una suada impresionant torno per fer aquest petit escrit, ....
Ens veurem dissabte a Bellaterra, ... bon profit i bona nit.

Arriba a Pl.Catalunya a les 20, 59 a via sexta directament, sobre material ...
Baixa el maquinista i s'en va a sopar, al menjador de maquinistes. 15 minuts
Mentres, ... arriben Josep Serre i un altre (ho sento, ja sabeu com van les presentacions a una estació com Pl.Cat., am el soroll de totes les maqs en marxa, ...) els hi dic el que hi ha i que el tren marxará a Sarriá deseguida.
S'en vant a Provença a esperarlo i jo amb una suada impresionant torno per fer aquest petit escrit, ....
Ens veurem dissabte a Bellaterra, ... bon profit i bona nit.

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Com que tothom explica el seu "dimarts 13" amb el Brill, aquí va el meu.
He arribat a Pl. Catalunya a les 20:10, pensant que ja hauria arribat. Quiá! a la via 5 (més ben dit, a la del costat) hi havia una 112, i para de comptar.
Al fons de l'andana, algú amb càmera de fotos esperant-se (algú de vosaltres?)
Com que havia de fer més coses, he sortit i he pensat que ja el veuria a la tornada cap a casa. Això ha estat a les 21:10, i m'he trobat el tren ficat al túnel... Només m'ha quedat el consol d'agafar el primer S1 que ha sortit, arrambar-me a la finestra, i mirar-m'ho per uns breus segons, mentre la 112.21 em portava cap a Provença.
Allà he agafat la L5, pensant que com a mínim potser veuria, si no és que agafaria, un dels dos trens 5000, però... res de res, 0 èxits de 4 trens (el que he agafat i els 3 del sentit contrari que he vist)
He arribat a Pl. Catalunya a les 20:10, pensant que ja hauria arribat. Quiá! a la via 5 (més ben dit, a la del costat) hi havia una 112, i para de comptar.
Al fons de l'andana, algú amb càmera de fotos esperant-se (algú de vosaltres?)
Com que havia de fer més coses, he sortit i he pensat que ja el veuria a la tornada cap a casa. Això ha estat a les 21:10, i m'he trobat el tren ficat al túnel... Només m'ha quedat el consol d'agafar el primer S1 que ha sortit, arrambar-me a la finestra, i mirar-m'ho per uns breus segons, mentre la 112.21 em portava cap a Provença.
Allà he agafat la L5, pensant que com a mínim potser veuria, si no és que agafaria, un dels dos trens 5000, però... res de res, 0 èxits de 4 trens (el que he agafat i els 3 del sentit contrari que he vist)

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Si t'haguessis quedat a Provença uns minuts l'haguessis vist passar, hem estat a Plaça Catalunya en a la mateixa hora però jo he marxat a Gràcia amb el tren d'Avinguda Tibidabo immediatament anterior al teu.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Doncs sí, jo he estat més d'una hora esperant a Baixador de Vallvidrera i l'he caçat gràcies al Josep Serre que m'ha avisat que finalment circulava. Pel Baixador ha passar a les 20:40 gairebé sense llum (de fet l'he hagut de gravar amb mode nocturn de la càmera). Per cert, s'hagués agraït una pitadeta del maquinista al menys.abegot ha escrit:El tren aquest dels coll***, primer el CTC li ha cambiat l'horari de sortida, després l'aturat a la via morta de Sant Cugat i després ha sortit de San cugat un hora més tart.
Salutacions,
Joan
P.S.: Per cert, l'altre era jo

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Llàstima. Comptava amb les informacions que deien que marxaria a les 22 h. (no m'hi podia quedar tant de temps) o a les 23 h. (menys encara).josep_serre ha escrit:Si t'haguessis quedat a Provença uns minuts l'haguessis vist passar, hem estat a Plaça Catalunya en a la mateixa hora però jo he marxat a Gràcia amb el tren d'Avinguda Tibidabo immediatament anterior al teu.
No passa res, un altre dia serà

El Serre el vaig informar de que funcionava el Brill finalment, al creuar-me'l jo entre Mira-sol i Hospital General després d'haver-lo esperat una bona estona a Sant Cugat... 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Doncs servidor es va conformar en veure'l maniobrar al COR de Rubí ja que a Sant Cugat vaig arribar amb gairebé 1 hora d'antelació i em vaig acostar a Rubí. Després vaig tornar a Sant Cugat, on vaig trobar en Trenscat, però com no va passar a les 19.31, havia d'arribar a casa abans de les 9 de la nit i amb el tren de les 19.37 a Sabadell tenia un enllaç de només 6 minuts amb la Vallesana de les 8 (que finalment vaig aconseguir agafar) i arriscar-se a agafar la de les 20.25, que va tard sempre i amb el trànsit d'aquella hora...
En fi, veure'l el vaig veure però poquet. Dissabte més
En fi, veure'l el vaig veure però poquet. Dissabte més