Es evident que cal, un tunel urbá propi per la L6(el actual) i fer-ne un de nou pels S desde Sarria... Per on pasaría? Baixaria lo més recte posible cap a diagonal, on hi hauria la primera estació on es desdoblaria(caldria veure quines linees pasaria per on), en aquesta separació hi hauria una estació: Illa diagonal.
Ramal 1: Baixaria fins a diagonal-muntaner, on hi hauria entre mig, la estació francesc maciá. Paral-lel a la estació actual de provença, es crearia a muntaner una estació: anomenada Corcega?
Unintse al ramal 2 a l'altura de consell de cent o aragó. I de allá fins a pl.catalunya.
Ramal 2: Baixiaria recte fins a Sants-Estació on es crearia la estació Sants per aquest ramal, baixaria per Avinguda roma, A Urgell-Av.Roma més o menys es faria la estació roma... i despres s'uniria amb l'altre ramal.
Aixi per Barcelona S1, S2, S5, S55 tindrien només 4 estacions: Sarriá, "Illa Diagonal", Francesc Maciá(Ramal 1)/ Sants(Ramal 2),
"Corcega"(Ramal 1)
Roma(Ramal 2) i Pl.Catalunya. Punt de origen(Caldria veure com fer entrar els trens a pl.catalunya amb el nou tunel i fer anar els trens pel nou tunel desde sarria(aixó caldria estudiarlo). D'aquesta manera els tunels actuals serien per la L6 i la L7, fent aixi que siguin metro i per l'altra banda, fer que per Barcelona els S vagin més rapid. Caldria intentar crear una o dues vies més entre Sarria i Sant Cugat. Bueno es una idea...
Quedant els seguents recorreguts(S5 i S55 serien trens que farien poques parades per anar rapid a llocs importants de les linees S1, S2): S1 i S55(Entre parentesi linea que pararia) : Pl.Catalunya(S1, S5), Roma( S1), Sants-Estació(S1, S5), Illa Diagonal(S1), Sarriá(S1, S5), desde Sarriá a Terrassa Rambla: S1, en totes i S5: Peu del Funicular, Les Planes, Sant Cugat, Rubí i Terrassa Rambla.
S2/S55:
Barcelona(Parentesi linees que paren):
Pl.Catalunya(S2, S55), Corcega(S2), Francesc Maciá(S2, S55), Illa Diagonal(S2), Sarriá(S2, S55).
Parades S55 a partir de Sarriá: Peu del Funicular, Les Planes, Sant Cugat, Bellaterra, U.A.B, Sant Quirze, Sabadell-Rambla.
A més a partir de Sants-Estació o Sants poder crear una variant de la S1 o S5, S51 o S15, com més agradi, cap al aeoroport i Prat del Llobregat: Magoria la Campana(correspondencia amb L8, S del Llobregat, R5 i R6?), Zona Franca?, El Prat del Llobregat i Aeoroport.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:27
FGC estudia ampliar capacitat Metro Vallès sense desdoblar
Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos