Hi ha uns bogies vidus a Can Boixeres
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Hi ha uns bogies vidus a Can Boixeres
A l'extrem Cornellà, els vaig veure l'altre dia passant, estaven davant d'un 5000 i diria que encarrilats però no em van semblar ni de 5000 ni de 1000, de què coi eren? a no ser que fossin d'un 1300 (o d'un 1400
) no se de què poden ser

ES PELIGROSO ASOMARSE
Si son els bogies que es veuen nomes sortir del tunel costat Sant Ildefons, almenys porten 15 anys alla. Eren els bogies que equipaven els 1000 d`origen i van ser substituits per ser massa rigids i es menjaven els carrils.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Son bogies remolcs Minden Deutz, o sigui, dels cotxes de serie 1000 o amb mes logica 1300 ( per no mostrar elements de tracció).
Els 1000 porten els bogies d'origen, ara be, tenen importants modificacions.
En origen els 1000 no giraven, eren massa rigis i al prendre les curves els bogie s'aixecava i feia equilibrisme sobre una sola roda. Els carrils i la pestanya de les rodes quedaven con ganivets.
Els carril de tota la linea 5 es van cambiar i als 1000 es va suprimir una barra rigida que limitaba el gir d'aquestos.
Tambe hi han modificacions en la suspensió.
Si no m'equivoco a principis dels 80 la suspensió primaria va substituida.
Saluteishons.
Els 1000 porten els bogies d'origen, ara be, tenen importants modificacions.
En origen els 1000 no giraven, eren massa rigis i al prendre les curves els bogie s'aixecava i feia equilibrisme sobre una sola roda. Els carrils i la pestanya de les rodes quedaven con ganivets.
Els carril de tota la linea 5 es van cambiar i als 1000 es va suprimir una barra rigida que limitaba el gir d'aquestos.
Tambe hi han modificacions en la suspensió.
Si no m'equivoco a principis dels 80 la suspensió primaria va substituida.
Saluteishons.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
es nota que no passo massa sovint per allà?El LLOP ha escrit:Si son els bogies que es veuen nomes sortir del tunel costat Sant Ildefons, almenys porten 15 anys alla.

ES PELIGROSO ASOMARSE
Hola!
Parlem d'això que hi ha en primer pla, a baix a l'esquerra?

Foto extreta de la meva pàgina. Més fotos de Can Boixeres aquí.
Salut!
Parlem d'això que hi ha en primer pla, a baix a l'esquerra?

Foto extreta de la meva pàgina. Més fotos de Can Boixeres aquí.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2