Planols dels trens de Mallorca

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Planols dels trens de Mallorca

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 22/03/2007 16:17

Estic buscant plànols de les línies de Ses Illes. Tant de les existents, com de les antigues, i del nou metropolità.
Gràcies



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 22/03/2007 20:53

Has mirat a la interessant web http://www.mallorcatren.com/ ?



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 22/03/2007 20:58

Si. Potser no els hi he sapigut trobar. Tot just porto un parell de dies descobrint el metro de Palma i les millores de la xarxa de ferrocarrils.



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 23/03/2007 18:34

el nou metro que deuen estar a punt d'inaugurar, amb una frequencia de 15min i una estació de 10 vies!!! son l'o....!!!!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 23/03/2007 19:25

Hola,
marcel ha escrit:el nou metro que deuen estar a punt d'inaugurar, amb una frequencia de 15min i una estació de 10 vies!!! son l'o....!!!!
xD xD xD xD

Pero bueno, hay que entender que en la estación de 10 vías tienen también las líneas de cercanías de Inca, Sa Pobla y Manacor.

Idò... !!!

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

swansea
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: swansea » Divendres 23/03/2007 23:17

Hola a tots!!

La millor web per a conèixer les línies ferroviàries de Mallorca és lla de http://www.trensdemallorca.com

Podreu veure fotos aèrries amb el traçat de la línia, tant les actuals com les clausurades. Vos la recoman. dia 11 d'abril s'inaugura el metro que funcionarà en proves i de forma gratuïta fins al mes de setembre. També s'inaugurarà ben aviat el sistema de tariba integrada tren mes bus mes metro. El CTC està previst que es posi en funcionament també els mes d'abril (podeu veure una foto a la`pàgina de http://www.mallorcatren.com).

A reveure!!.



swansea
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: swansea » Divendres 23/03/2007 23:28

HOLA !

L'estació intermodal de Palma pretés ser l'estació términus del metro, de les línies de Sa Pobla i Manacor i de les que preveu reobrir el pla de transports, és a dir, la prolongació de Sa Pobla fins Alcúdia, la línia d'Artà i Cala Rajada, i la de Llucmajor - Santanyí prolongada fisn a Manacor. No sé si realment aquesta previssióó es cumplirà, però de moment la prolongació fins Alcúdia i Artà - Cala Rajada estàn ja en fase de projecte d'execució. Per tant les deu vies de l'intermodal s'han realitzat en previsió de la implantació futura del Pla de Transports aprovat pel Parlament de les Illes Balears. Ho podeu consultar a la pàgian de la Conselleria d'Obres
Públiques (http://www.caib.es).

S'entén més ara?



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 23/03/2007 23:50

M'ha agradat molt la teva explicació. He llegit que les obres s'han executat amb queixes veïnals, així com la destrucció i reconstrucció del Pont d'es tren. El Pla sembla molt ambiciós i si serveix per a fer baixar el trànsit de cotxes benvingut sigui. El que trobo estrany és la fal·lera que li ha donat al PP pel transport públic. Ens ho pots explicar això Swansea?



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Diumenge 25/03/2007 23:04

swansea ha escrit:HOLA !

L'estació intermodal de Palma pretés ser l'estació términus del metro, de les línies de Sa Pobla i Manacor i de les que preveu reobrir el pla de transports, és a dir, la prolongació de Sa Pobla fins Alcúdia, la línia d'Artà i Cala Rajada, i la de Llucmajor - Santanyí prolongada fisn a Manacor. No sé si realment aquesta previssióó es cumplirà, però de moment la prolongació fins Alcúdia i Artà - Cala Rajada estàn ja en fase de projecte d'execució. Per tant les deu vies de l'intermodal s'han realitzat en previsió de la implantació futura del Pla de Transports aprovat pel Parlament de les Illes Balears. Ho podeu consultar a la pàgian de la Conselleria d'Obres
Públiques (http://www.caib.es).

S'entén més ara?
Plaça Catalunya (FGC) té 6 vies i surt un tren cada 2minuts. A Mallorca sortiran 7 trens cada hora i tenen 10 vies!!! No vingueu ara a defensar-me aquesta obra faraonica.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dilluns 26/03/2007 17:33

Si si. I a Plaça Catalunya es troben desbordats pel gran volum de trens que hi circulen. Segur que a Palma, quan hagin inaugurat noves línies, d'aquí a vint anys no es trobaran amb aquests problemes. Si Plaça Catalunya s'hagués fet amb deu vies trenta anys enrere, tothom hagués dit que era una obra faraònica.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 26/03/2007 18:28

El CTC a l'abril?
:o

swansea ha escrit:Hola a tots!!

La millor web per a conèixer les línies ferroviàries de Mallorca és lla de http://www.trensdemallorca.com

Podreu veure fotos aèrries amb el traçat de la línia, tant les actuals com les clausurades. Vos la recoman. dia 11 d'abril s'inaugura el metro que funcionarà en proves i de forma gratuïta fins al mes de setembre. També s'inaugurarà ben aviat el sistema de tariba integrada tren mes bus mes metro. El CTC està previst que es posi en funcionament també els mes d'abril (podeu veure una foto a la`pàgina de http://www.mallorcatren.com).

A reveure!!.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 26/03/2007 21:14

Hola,

Estoy de acuerdo en que lo primero al construir una infraestructura es tener algo de previsión. Hay quien la tiene y hay quien no la tiene. El que no hace nada, todo se le hace mucho y enorme y siempre tiende a criticar al que tiene previsión y realiza unas instalaciones con visión de futuro.

En Palma se hará en el futuro lo que sea o no se hará, pero por lo menos y con esta estación ya se pone de manifiesto la voluntad de hacerlo y se da vía libre a ello porque se ponen las bases y se plantean la posibilidad. Igual ellos ahora no pueden y no lo hacen pero en el futuro y si se pudiese hacer, no habrá que hacer grandes burradas pues la estación ya está ahí y tiene capacidad suficiente.

Aquí en BCN la manera de hacer las cosas y la filosofía es diferente, no se piensa en el mañana sino simplemente en el presente y en salir del paso rápidamente para que no te pille el toro y para que no te critiquen mucho, pero la inoperancia y el pasar de todo es el orden del día. Bajo la Pza. de España de Palma hay espacio más que suficiente para eso y para más, ¿por qué no hacerlo y por qué conformarse con 4 ó 6 vías y ya está cuando caben muchas más? ¿simplemente para salir del paso ahora? no nos confundamos, así solamente se piensa en BCN para luego salir con el victimismo y decir que alguien no quiso poner más vías. Allí se ponen y punto. Ya se seguirá en el futuro. Por lo menos haciendo eso la opción está ahí presente.

Por cierto, en cuanto a webs, la oficial del Metro de Palma o de SFM ni existen, es una cosa escandalosa, pero bueno.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

swansea
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: swansea » Dilluns 26/03/2007 23:25

Estic d'acord amb que aqueta obra no només està pensada per cobrir les necessitats actuals, sinó també per cobrir les necessitats futures d'acord amb les determinacions del Pla de Transports. Al manco és una primera passa per pensar que, poc a poc, aquest Pla es pot anar implementant. Estic segur que l'estació de Plaça de Catalunya, en el seu dia, algú la degué titllar també de faraònica.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”