Deuria ser el servei que surt de Sants a les 15:55 cap a Figueres.252-071 ha escrit:Doncs va ser fa 2 mesos,el CEX que pasa per La Llagosta a les 4:20 per ahi.Mako448 ha escrit:Quan has vist un CEX Barcelona-Figueres amb 444?Per qué jo mai.252-071 ha escrit:Ja es molt habitual veure doble de 451.
És normal veure 440R fent serveis de rodalies.
És normal veure una 451 fent un Castelldefels-Granollers,una miqueta de logica,la demanda...![]()
440R fent Sant Celoni -Vilanova?Normalissim!![]()
Lo que no es gens normal es veure un 444 fent un CEX Figueres-BCN aixó si que no es normal.
Veuré una doble de 464 (201-202)a Granollers,no es tampoc el boom pero si per les andanes no el poden posar,perqué fan proves per aquesta línia?
Salutacions
Totes les vegades quue he vist CEX's a Figueres totes amb 448R a excepció del día 23 de Junya a les 11:33 que vaig veure un CEX Figueres-Barcelona servit amb doble de 470,que això de viatgar per la línia de Girona amb 470 és molt difícil d'aconseguir.
També dir que les 440R estan perdent protagonistes des de l'arribada dels últims civies,ja que fa poc tots els trens de la R10 eren 440R i ara començen a colar-se 447's i hagut algun dia fa poc que tots els serveis de la R10 és feia amb 447.
I a la R2 ja no és veuen 440R com abans,o per lo menys tinc aquesta sensació,abans les veia fent les 3 relacions posibles i últimament nomès fan les SVC-SAC,i avui a hora punta una doble fent un CASTELL-SAC.
Era un 444 amb el colors de la UN de regionals (els més moderns no-pantone) estava a l'institut que puc veure el trens(en concret a la carpa) i em vaig sorpendre al veure un 444 (com sempre amb les portes suicides obertes)
Evidentment no portava la camara així que no vaig poder fotografiarlo
Per cert avui dos serveis seguits parades a la Llagosta a les 7:45 i 8:00 estaven servits amb doble de 440R.
Salutacions
Jo he agafat dues vegades aquest servei i les dues amb doble de 448R.I la 444 anava en simple?Ho dic perqué sinó la renfe són uns .....trient places

Lo mès extrany de tot és veure CEX's a Figueres o Girona que no és fan amb 448R.
Perdó,se m'havia olbidat preguntar a quina direcció anava.