Freqüència millorada a la línia 2 del metro
Últimament hi han moltes aturades del servei a la línia 2! Això algú sap si es per millores a la xarxa? Freqüències millorades?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Dec suposar que són les CAFeteres fent de les seves. Perquè la majoria d'incidències de la L5 són cosa d'aquests abominables trastos...sortrens ha escrit:Últimament hi han moltes aturades del servei a la línia 2! Això algú sap si es per millores a la xarxa? Freqüències millorades?

I a la L2, les 9000 no donen pas problemes, t'ho dic jo. Per tant...Cal que segueixi?

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Doncs els problemes es donen des que s'està fent l'entrada massiva de 9000s a la L2. Quina casualitat més casual, no?JaMiRo! ha escrit:I a la L2, les 9000 no donen pas problemes, t'ho dic jo.

En canvi a la L5, no he vist cap incidència últimament.
Parlant de 9000, abans d'ahir vaig veure 4 9000 seguits a la L2! I això que "només" vaig fer el trajecte Passeig de Gràcia-Paral·lel...
Jo crec que senzillament el problema es la sortida de cotxeres, sempre les aturades es fan a Verneda... quina causalitat... al costat de La Pau, per on surten els trens... A més com que aquesta sortida es fa en hora punta, i a més per sortir trens no ho fan directes, han de maniobrar i aixo suposa "paralitzar" una mica la L2 cada cop que surt un tren, aixo juntat amb les massificacions de Clot i Sagrada Familia... I potser de tant en tant alguna avaria. Jo personalment, he patit els mateixos retards amb 2100, 5000 i 9000.
I jo també m'uneixo al Jamiro a dir que els 9000 sembla que donen bons resultats, son més silenciosos, millor iluminacio i son mes suaus, i encara no se m'ha avariat cap amb mi a dins XD, i les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
I jo també m'uneixo al Jamiro a dir que els 9000 sembla que donen bons resultats, son més silenciosos, millor iluminacio i son mes suaus, i encara no se m'ha avariat cap amb mi a dins XD, i les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
I cap al 2012 s'haurien de reformar les 5000, que ja seran massa velles, no?EUKibo ha escrit:les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Home, de les 5000 jo ja canviaria la iluminacio, posaria els fluorescents que porten els 9000, son massa blaus els dels 5000. I pel que sembla i diu la gent dels problemes que dona, i aixo de la porta davantera... Potser les reformen abans del 2012! XDPlatanito ha escrit:I cap al 2012 s'haurien de reformar les 5000, que ja seran massa velles, no?EUKibo ha escrit:les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
Sí, em sembla que ja hi ha 12 trens 9000 circulant per la línia.UT596001 ha escrit:Parlant de 9000, abans d'ahir vaig veure 4 9000 seguits a la L2! I això que "només" vaig fer el trajecte Passeig de Gràcia-Paral·lel...
Al 2009 les 2100 tindràn uns 12/14 anys. Em sembla massa d'hora per canviar res i més si tenim en compte que son molt modernes encara que s'assemblin per fora a les 3000/4000.EUKibo ha escrit: i les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
Es a dir, seria tirar els diners!
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Avui s'ha espatllat una 2100 a Universitat, cap a les 20:30 hores...wefer ha escrit:Doncs els problemes es donen des que s'està fent l'entrada massiva de 9000s a la L2. Quina casualitat més casual, no?

Per tant, casualitats casuals.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No s'hi val sabotejar-les, eh!JaMiRo! ha escrit:Avui s'ha espatllat una 2100 a Universitat, cap a les 20:30 hores...wefer ha escrit:Doncs els problemes es donen des que s'està fent l'entrada massiva de 9000s a la L2. Quina casualitat més casual, no?
Per tant, casualitats casuals.



P.D.: Sí, avui estic força torracollons amb els Alstom-maníacs...


Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
La tercera torracollonada de la nit. Avui estem que ens sortim, eh?



PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2