Coches con matrícula FGC
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
A tot això, confirmo, en base a comentaris de "lletraferits automovilístics", que NO es pot reservar cap matrícula
Llavors, agafar la FGV genèricament és més o menys viable, si vas cada dia al concessionari donant la llauna perquè s'esperin a matricular-te el cotxe al dia en que aquesta lletra arribi (si és que no passen d' FGU a FGW en el mateix dia). Però agafar una matrícula exacta és impossible.
A tot això, jo tinc un B-AP (anterior a la pròpia existència legal de partits polítics), i 21 anys més tard vam estar a punt de... tenir un B-PP. Es va quedar en B-PN, per menys de 3000 números.

Llavors, agafar la FGV genèricament és més o menys viable, si vas cada dia al concessionari donant la llauna perquè s'esperin a matricular-te el cotxe al dia en que aquesta lletra arribi (si és que no passen d' FGU a FGW en el mateix dia). Però agafar una matrícula exacta és impossible.
A tot això, jo tinc un B-AP (anterior a la pròpia existència legal de partits polítics), i 21 anys més tard vam estar a punt de... tenir un B-PP. Es va quedar en B-PN, per menys de 3000 números.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Tot es parlar amb algú que trevalli en un concesionari. I si tens tres dels teus amics que trevallen en un concecionari... el 3727FGV no, pero un dels 10.000 coxes que es matriculin amb la matricula FGV es pot cercar 

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Això sí, perquè els pots demanar que et portin a matricular el cotxe el dia que "toqui" la sèrie FGV. Com que normalment algun cotxe matricularan cada dia, poden anar sabent quina sèrie ha estat utilitzada el dia abans, i preveure, si l'envien a matricular aquell dia, quina sèrie et tocarà (si no es matriculen 10.000 cotxes aquell dia, clar!)
Home, la gràcia hagués estat un B-AB, B-AU, B-AD, B-PT... ;-)Fran-Ikarus ha escrit:A tot això, jo tinc un B-AP (anterior a la pròpia existència legal de partits polítics), i 21 anys més tard vam estar a punt de... tenir un B-PP. Es va quedar en B-PN, per menys de 3000 números.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
O el cotxe passota (B-AH) 

T'hauràs d'afeccionar a viatjar amb TMESAMr. Baricentro ha escrit:Yo estik ansiosament esperant a les matricules FGV. Tant de bo agafi la 3727FGV :O

Hola:
Pel que tinc entes, ni tans sols els concesionaris saben quin grup de lletres pot "caure". Es fa gairebe per sorteig i no hi ha manera de reservar cap combinacio de lletres o de numeros. Tant es aixi que la majoria de grups "FCB" han caigut per Madrid i rodalies i ben pocs a Catalunya.
Sal.lutacions:
Serie600
Pel que tinc entes, ni tans sols els concesionaris saben quin grup de lletres pot "caure". Es fa gairebe per sorteig i no hi ha manera de reservar cap combinacio de lletres o de numeros. Tant es aixi que la majoria de grups "FCB" han caigut per Madrid i rodalies i ben pocs a Catalunya.
Sal.lutacions:
Serie600
Ahora se ven coches con matrícula FMB, yo ya he visto unos cuantos
Y esto especialmente para Jamiro los últimos autobuses incorporados por Tusgsal llevan matrícula FMB

Y esto especialmente para Jamiro los últimos autobuses incorporados por Tusgsal llevan matrícula FMB

trainman ha escrit:Y esto especialmente para Jamiro los últimos autobuses incorporados por Tusgsal llevan matrícula FMB![]()

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
També és curiós que els dos últims autobusos comprats per TEISA estiguin matriculats com a FMG (Ferrocarril Metropolità del Gironès) 

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
La matrícula de los Scania de Bioetanol de la EMT de Madrid acaba en FGC
Y los nuevos Habit de TMG tienen matrícula FMV (Ferrocarril Metropolità de València) 

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Pues sí, yo cada día veo un Tusgsal FMB. Me encanta...
respecto a lo de las matriculas "reservadas", las FCB (futbol club barcelona) se vé que se agotaron rapidisimo pq las reservaban (puede q sea una leyenda urbana). Mes gustaría saber, si ésto es cierto, cuánto se pagó por la 1899FCB, jejeje
Pel que jo sé (que desconec si és cert o no), les matrícules no es poden reservar i s'assignen per paquets a diferents delegacions territorials de Trànsit. Tinc entès que moltes matrícules FCB van anar a parar a Madrid.Denekcalb ha escrit:respecto a lo de las matriculas "reservadas", las FCB (futbol club barcelona) se vé que se agotaron rapidisimo pq las reservaban (puede q sea una leyenda urbana). Mes gustaría saber, si ésto es cierto, cuánto se pagó por la 1899FCB, jejeje
Una de les coses que s'ha perdut amb la nova matriculació són les CR de les ambulàncies de la Creu Roja: no és que tinguessin un codi especial (com PMM), anaven a matricular-les a Ciudad Real

- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
Es cert, els propis concesionaris ja no poden guardar-te la matricula que tu vulgis, surt com surten, per els que conexien l'access, es un camp autonumeric, i surt el numero de matricula que li toqui...entfe001 ha escrit:...Pel que jo sé (que desconec si és cert o no), les matrícules no es poden reservar i s'assignen per paquets a diferents delegacions territorials de Trànsit. ...
[modo friki = on] [modo superagente 86 = on]
doncs m¡agradaria que el meu cotxe portes aquesta matricula...orique ha escrit:Haurem de vigilar, si veiem un cotxe negre KGB...
[modo superagente 86 = off] [modo friki = off]
superagente 86 http://www.youtube.com/watch?v=cscedJQ3PFU
otro video http://www.youtube.com/watch?v=XZLbqWTXS_4
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Concretament, la 1899 FCB sembla que va anar a parar a una motorista que va resultar ser una madridista de pronòstic!entfe001 ha escrit:Pel que jo sé (que desconec si és cert o no), les matrícules no es poden reservar i s'assignen per paquets a diferents delegacions territorials de Trànsit. Tinc entès que moltes matrícules FCB van anar a parar a Madrid.Denekcalb ha escrit:respecto a lo de las matriculas "reservadas", las FCB (futbol club barcelona) se vé que se agotaron rapidisimo pq las reservaban (puede q sea una leyenda urbana). Mes gustaría saber, si ésto es cierto, cuánto se pagó por la 1899FCB, jejeje

I la Guàrdia Urbana anava a Guadalajara? Perquè també duien GU a les matrícules...entfe001 ha escrit:Una de les coses que s'ha perdut amb la nova matriculació són les CR de les ambulàncies de la Creu Roja: no és que tinguessin un codi especial (com PMM), anaven a matricular-les a Ciudad Real
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
No, les matrícules de la Guàrdia Urbana estaven exemptes d'aquesta normativa (o potser no estaven, però... qui els anava a multar?
)
Igual que ara les de Mossos, o de l'Ertzaintza amb aquest simbolet tan característic, o les d'Iberia (IB), que de fet en principi poden solapar-se amb cotxes d'Illes Balears...

Igual que ara les de Mossos, o de l'Ertzaintza amb aquest simbolet tan característic, o les d'Iberia (IB), que de fet en principi poden solapar-se amb cotxes d'Illes Balears...
Yo ya me quedé en zona normal (FNT, según mis padres: "Furcias No Transportamos")...
... aunque ya he visto FTP's.... y ahora creo que van por la FVL...
... aunque ya he visto FTP's.... y ahora creo que van por la FVL...
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)