El que passa és que el metro també serveix una part del terme d'Esplugues, encara que només sigui una estació.wefer ha escrit:Deu ser una bajanada, però és pràctica habitual de la majoria dels ens locals limitar l'accés als serveis que dónen només a la gent del seu poble.buertu ha escrit:és una gran bajanada restringir d'aquesta manera la participació a un concurs pel fet de ser d'un lloc o d'un altre.
Per extrapolació, també em sembla normal que FCMB restringeixi les seves promocions als habitants que serveix.
Fins 18juny TMB concedeix permisos fotografics
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Apa doncs res, seguiré fent fotos "il·legals" amb tota la paxorra del món quin remei! 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Algú em pot dir on, al reglament de TMB, es prohibeix fer fotos?Trenscat ha escrit:Apa doncs res, seguiré fent fotos "il·legals" amb tota la paxorra del món quin remei!
Gràcies...
Doncs no hi estic d'acord.wefer ha escrit:Deu ser una bajanada, però és pràctica habitual de la majoria dels ens locals limitar l'accés als serveis que dónen només a la gent del seu poble.
Per extrapolació, també em sembla normal que FCMB restringeixi les seves promocions als habitants que serveix.
Ara per motius personal faig cada divendres el trajecte Diagonal-Collblanc de la L5. Estic sent un usuari del metro setmanal i no puc participar al concurs. Per què ?
Com ja diuen per aquí dalt visca el centralisme !!
Algú em pot dir on, al reglament de TMB, es prohibeix fer fotos?megapauer ha escrit:Apa doncs res, seguiré fent fotos "il·legals" amb tota la paxorra del món quin remei!
Gràcies...[/quote]
Compte, diria que és al reglament de FMB i no de TMB on s'hauria d'especificar (tot i que diria que no hi diu res).
El problema és el que tots sabem.... agent de seguretat amb gosset.
Com jo mateix, Bernat.Trenscat ha escrit:Apa doncs res, seguiré fent fotos "il·legals" amb tota la paxorra del món quin remei!

Potser m'hi apunto al concurs aquest, vés a saber...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Temps enrera em van contestar, així què...Pere ha escrit:Compte, diria que és al reglament de FMB i no de TMB on s'hauria d'especificar (tot i que diria que no hi diu res).
El problema és el que tots sabem.... agent de seguretat amb gosset.
Benvolguts senyors,
Sóc afeccionat al ferrocarril i per tant a la fotografia de tot el relacionat amb aquest.
Parlant amb companys d'afició m'han comentat la prohibició de realitzar fotografies als trens. He estat buscant al reglament de FMB i no he pogut trobar aquesta prohibició. Com que les estacions són llocs públics, tot aspecte que estigui regulat dedueixo que està reflexat en algun reglament d'aplicació.
Així doncs, els agraïria que em facilitessin informació al respecte i l'article concret del reglament per tal de complir amb les meves obligacions ciutadanes amb total tranquilitat i no sotmès a la interpretació qüestionable d'un vigilant de seguretat totalment desconeixedor del tema.
Agraint-los la seva amabilitat, rebin un cordial salutament,
Joan Espina

La foto del consurs fotografic de la web de TMB ja he trobat d'on és i confirmo que no és a instalacions de FGC, es troba a una estació de TMB a Badalona. :p jeje, us limito la recerca, poden ser:
Pep Ventura
Gorg
Sant Roc
Artigues | Sant Adrià
I per tipus de rajola unes altres dues es poden descartar també.
Pep Ventura
Gorg
Sant Roc
Artigues | Sant Adrià
I per tipus de rajola unes altres dues es poden descartar també.
No, això no es centralisme, això simplement son unes pautes que de saber per que ho han fet ho entendriem millor. Qui de debò practica un centralisme d'escàndol es a Madrid, governi Socialistes o Pupolistes. Que ens transpassin d'una vegada Rodalies! Els Estats de debò sempre tenen com a capital d'Estat capitals petites, com E.E.U.U. tenen Washington que es més o menys igual de gran-petita com Barcelona.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
El centralisme de Barcelona existeix. No entraré a valorar si és més descarat o menys que el de Madrid, però negar-lo és una fal·làcia. Com també mentiria afirmant que Girona no aplica també cert centralisme polític amb el seu entorn.
Prefereixo que sigui centralista Barcelona que Madrid, per això som catalans molts de nosaltres.entfe001 ha escrit:El centralisme de Barcelona existeix. No entraré a valorar si és més descarat o menys que el de Madrid, però negar-lo és una fal·làcia. Com també mentiria afirmant que Girona no aplica també cert centralisme polític amb el seu entorn.

Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
[mode="advocat del diable"]sortrens ha escrit:Prefereixo que sigui centralista Barcelona que Madrid, per això som catalans molts de nosaltres.entfe001 ha escrit:El centralisme de Barcelona existeix. No entraré a valorar si és més descarat o menys que el de Madrid, però negar-lo és una fal·làcia. Com també mentiria afirmant que Girona no aplica també cert centralisme polític amb el seu entorn.
Prefereixo que sigui centralista Madrid que Brusel·les, per això som espanyols molts de nosaltres.

[/mode]
Tens raó, en coses es bo que vagi bé Madrid, però perquè no Sevilla capital d'Espanya? O perquè no Sabadell capital de Catalunya? Els catalans hem descentralitzat més que ningú. Com Catalunya amb Vall d'Aran que es com si fos una comunitat autònoma de Catalunya on l'aranès se'l reconeix com idioma propi de la Vall d'Aran. De la mateixa manera que Espanya ens reconeix el català com idioma propi de Catalunya.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
A Catalunya, per a qualsevol cosa t'has de desplaçar a Barcelona. Donar autonomia a la Vall d'Aran no vol dir descentralitzar.
Bernat, ja sabem que les lleis estan fetes per l'home i no l'home per les lleis. De totes maneres la llei no es molt clara amb el tema dels drets d'autor de les fotografies i permisos, hi ha molt buit legal, per tant pots estar tranquil.Trenscat ha escrit:Apa doncs res, seguiré fent fotos "il·legals" amb tota la paxorra del món quin remei!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Els anys 20 a la ciutat de Nova York van prohibir l'alcohol de tal manera que fins i tot pendre't un aperitiu en qualsevol tasca era il.legal. Això va fer que augmentessin les ventes d'Alcohol a tota la ciutat i fins i tot arribés atindre conseqüències en el mercat Borsàtil! Que fort! Poder aquí no tenim aquesta mentalitat, però crec que Barcelona té aquest xic de perversió amb les lleis més que altres ciutats europees i ens fa ser una mica imaginatius en termes econòmics.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Doncs haurem d'aprofitar l'oportunitat que ens brinda Metro de Barcelona epr a poder fer fotos.
No. Va ser quan discutíem el tema dels cotxets als autobusos.Trenscat ha escrit:I què és el que et van respondre megapauer?
Van tardar una setmana.
Veurem que diuen aquest cop.
I mentre els polítics es passen el dia parlant d'aquestes coses, no governen per fer res. El retrocés de Catalunya en els darrers anys respecte Madrid és més que evident.sortrens ha escrit:Tens raó, en coses es bo que vagi bé Madrid, però perquè no Sevilla capital d'Espanya? O perquè no Sabadell capital de Catalunya? Els catalans hem descentralitzat més que ningú. Com Catalunya amb Vall d'Aran que es com si fos una comunitat autònoma de Catalunya on l'aranès se'l reconeix com idioma propi de la Vall d'Aran. De la mateixa manera que Espanya ens reconeix el català com idioma propi de Catalunya.
Sobre el centralisme... per a un de Lleida, tan se li fot, la veritat. Perquè és una m**rda tant si et matxaquen des de Madrid com des de Barcelona. Quasi diria que Madrid, a través de la Diputació, arranja moltes més coses que la Generalitat.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Tot i el perill de desviar el tema...megapauer ha escrit:Quasi diria que Madrid, a través de la Diputació, arranja moltes més coses que la Generalitat.
Sé de què parlo quan dic que les anacròniques Diputacions tenen més diners que competències, per la qual cosa moltes vegades no saben ni en què gastar-los. En general, són diners que s'haurien d'haver traspassat a la Generalitat, però no es va fer.
En canvi, la Generalitat té moltes més competències que diners, que és del que es queixa de fa molt temps.
El fet que Foment hagi invertit aproximadanent un 20% del seu pressupost a Madrid durant l'última dècada, mentre només ha invertit un 8% a Catalunya (tot i ser més gran, amb més població i contribuir més als comptes de l'Estat), s'ha de notar per força.megapauer ha escrit:El retrocés de Catalunya en els darrers anys respecte Madrid és més que evident.
Potser abans de dir aquestes coses, i essent de Lleida, seria bo que penséssis, per exemple, com era la línia altament deficitària de Lleida-La Pobla quan depenia de Madrid, com és ara acabada de traspassar a la Generalitat, i com serà d'aquí pocmegapauer ha escrit:Sobre el centralisme... per a un de Lleida, tan se li fot, la veritat. Perquè és una m**rda tant si et matxaquen des de Madrid com des de Barcelona.
