Trobada mecànicotelefònica
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Trobada mecànicotelefònica
És sorprenent però no he organitzat encara cap encontre a una estació amb blocatge telefònic i senyalització mecànica d'ADIF. AIXO NO POT SER.
Necessito un llistat de persones que es preapuntarien a una trobada d'aquestes característiques a la línia de Teruel (entre Teruel i Zaragoza) o a la de Cuenca (Rodalia València).
Ara que ho penso a Cariñena hi ha un enclavament electromecànic amb senyals de barret...
Compteu de fer una nit d'hotel.
Necessito un llistat de persones que es preapuntarien a una trobada d'aquestes característiques a la línia de Teruel (entre Teruel i Zaragoza) o a la de Cuenca (Rodalia València).
Ara que ho penso a Cariñena hi ha un enclavament electromecànic amb senyals de barret...
Compteu de fer una nit d'hotel.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Per part meva m'hi apunto, o si ho prefereixes m'hi apunte.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
Seria sortir un divendres a les 16:00, arribar a Teruel a les 21:30, dormir en hotel (habitació triple 47Eur) i dedicar el dissabte a fer el burro.
La tornada per la via que convingui, preferentment Zaragoza-Caspe.
La tornada per la via que convingui, preferentment Zaragoza-Caspe.
wefer ha escrit:Necessito més dades: programa aproximat, dates, si ens convides a dinar...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jo no m'apunto, m'hi tiro de cap
Per cert, l'anada suposu que es fará amb autocar, no?
Salut,

Per cert, l'anada suposu que es fará amb autocar, no?
Salut,
Malgrat que fa 2 anys m'ho vaig passar molt be amb el Sr Ripolles viatjant per la linia Sagunt - Saragossa, ara ja no m'hi puc apuntar. Tinc altres reponsabilitats

Jordilar ha escrit:Per cert, l'anada suposu que es fará amb autocar, no?

Autocars i Ripollés són una combinació perillosa.
Molt em temo que aquest ens entaforarà a un Alvia a l'Estació de França

La trobada promet. M'interessa.
-
- N10
Us va bé sortir el dia 27 d'abril a les 16:00 a l'Estació del Nord? Autocars SAMAR arribada 21.30
O preferiu Estació França 16:00 ALVIA + Regional + maniobres amb braç mecànic de maniobra? Arribada 22:15
Per cert, tinc dos de circulació bojos allà per la zona...un fa bitllets Santa Eulalia del Campo-Barcelona sense gaires miraments...i l'altre disfruta amb...
O preferiu Estació França 16:00 ALVIA + Regional + maniobres amb braç mecànic de maniobra? Arribada 22:15
Per cert, tinc dos de circulació bojos allà per la zona...un fa bitllets Santa Eulalia del Campo-Barcelona sense gaires miraments...i l'altre disfruta amb...
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 16/04/2007 22:04, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- N10
Ooooiiiii
per a que no tingui fred, quan faci l'anyet li regalarem una gorreta de cap d'estació...
no serà el primer nen a qui li col.loco, però sí el primer de fill d'aficionat...

no serà el primer nen a qui li col.loco, però sí el primer de fill d'aficionat...
davida ha escrit:Malgrat que fa 2 anys m'ho vaig passar molt be amb el Sr Ripolles viatjant per la linia Sagunt - Saragossa, ara ja no m'hi puc apuntar. Tinc altres reponsabilitats
-
- N10
Senyors s'ha d'escollir entre ALVIA o AUTOCAR.
ALVIA 16:00h Estació de França
AUTOCAR 16:00h EStació de Nord
Una nit d'hotel a Teruel capital.
Qui vulgui venir que es comprometi ja i digui ALVIA o AUTOCAR segons gustos.
Majoria guanya.
ALVIA 16:00h Estació de França
AUTOCAR 16:00h EStació de Nord
Una nit d'hotel a Teruel capital.
Qui vulgui venir que es comprometi ja i digui ALVIA o AUTOCAR segons gustos.
Majoria guanya.
-
- N9
- Contacta:
Jo em comprometo al viatge, pel que fa a les preferències considero que aquetes les ha de marcar l'organitzador del viatge o si ho prefereixes diré que m'és indiferent.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Si agafem un alvia, seria anar fins Zaragoza i allà amb regional fins Teruel.
Si fos un autocar seria directe, no?
Per cert, la sortida seria el divendres?
Salut,
Si fos un autocar seria directe, no?
Per cert, la sortida seria el divendres?
Salut,
Jo miraré si puc agafar un Madrid-Calatayud i Calatayud-Terol en bus 
Per cert, m'atreveixo a suggerir una data: 4-5 de maig. És un cap de setmana que tinc lliure.
Gràcies...

Per cert, m'atreveixo a suggerir una data: 4-5 de maig. És un cap de setmana que tinc lliure.
Gràcies...
-
- N9
- Contacta:
Sigui la data que sigui decidiu-la ja, doncs jo ho he de combinar amb la feina, per tenir la tarda de divendres lliure, no vull no poder-hi anar i tenir a davant algú que em diu a la cara que hi va mentre treballo 

- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Jo vinc depenen de dues coses: del dia i de si ve en Josep Serre, si be ell, jo no i vaic, no menfio d'ell dormint sota el mateix sostre, encara que sigi en habitacións diferents.
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
Ja hi som 
El pressupost del viatge amb tren via Saragossa és de 50,25 euros. Molt em temo que fer-lo per carretera sortirà notablement més econòmic.

El pressupost del viatge amb tren via Saragossa és de 50,25 euros. Molt em temo que fer-lo per carretera sortirà notablement més econòmic.
-
- N10
Aclariu-vos abans de divendres.
Heu de dir:
Preferència anada ALVIA o AUTOCAR
La tornada es faria en tren +bus o tren +tren
Heu de dir:
Preferència anada ALVIA o AUTOCAR
La tornada es faria en tren +bus o tren +tren
-
- N9
- Contacta:
Per part meva ja tinc emparaulat el canvi de torn tant per una setmana com per l'altra.