Trobada Orxatera II i NOVES SAMARRETES...
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
A veure què us sembla aquesta proposta, feta a partir de la idea d'en Jamiro!
Us adjunto l'arxiu en Photoshop per si voleu modificar-lo:
Us adjunto l'arxiu en Photoshop per si voleu modificar-lo:
- Fitxers adjunts
-
- Samarreta 1000-FTC
- samarreta-1000-b.gif (6.92 KiB) Visualitzat 3763 cops
-
- samarreta-1000-b.psd
- Samarreta 1000-FTC en format Photoshop (en capes)
- (381.82 KiB) S’ha baixat 156 vegades
No està malament, intentarem millorar-la... 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ja has contactat amb algú que las faci, JaMiRo?
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Uoo.
Una samarreta de la serie 1000!!
Exelent.
I si la samarreta portés els colors que portaven els mils en origen?
Jo, amb el meu frikisme que m'identifica m'estic fent samarretes del metro, ja que soc dibuixant i he dibuixata la serie 1000 unes 1000 vegades en totes les perspectives i combinacions posibles estic escollint algun dibuix per que mel fiquin en una samarreta, blanca.
He acumulat molta experiencia dibuixant totes les serie del metro ( i trens en general).
Salutacions.
Una samarreta de la serie 1000!!
Exelent.
I si la samarreta portés els colors que portaven els mils en origen?
Jo, amb el meu frikisme que m'identifica m'estic fent samarretes del metro, ja que soc dibuixant i he dibuixata la serie 1000 unes 1000 vegades en totes les perspectives i combinacions posibles estic escollint algun dibuix per que mel fiquin en una samarreta, blanca.
He acumulat molta experiencia dibuixant totes les serie del metro ( i trens en general).
Salutacions.
Hola!
Salut!
No, poc a poc, per ara estic bastant ocupat. De cara al juny començarem.metring ha escrit:Ja has contactat amb algú que las faci, JaMiRo?

I què fas que no penges ja el teu disseny de samarreta? Potser un dels teus dibuixos és el que ens fa falta!sigfrid440s ha escrit:He acumulat molta experiencia dibuixant totes les serie del metro ( i trens en general).

Salut!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
A mi, el disseny a base de propostes acumulades que ha penjat el Wefer, m'encanta!
Jo tiraria per aquesta idea, millorant-la si és possible (però no a base d'anar afegint per afegir, que ja sabeu que "menos es más", sovint) i mira, si hem de tenir dues samarretes blaves, les tindrem
(és el meu color preferit)
JaMiRo!, ja saps que si comences al juny, no tindrem samarretes per l'estiu?

Jo tiraria per aquesta idea, millorant-la si és possible (però no a base d'anar afegint per afegir, que ja sabeu que "menos es más", sovint) i mira, si hem de tenir dues samarretes blaves, les tindrem

(és el meu color preferit)
JaMiRo!, ja saps que si comences al juny, no tindrem samarretes per l'estiu?

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
L'ultim model, la del fons blau esta genial!
Un altre que s'apunta al tema samarreta, tot esperant una "hipotetica".....segona edicio de la del nen punki, que no estaria malament....HEU PENSAT FER UN "PACK"? Ja que s'en faran de noves si al mateix temps es porta el diseny de la del nen punki i es fan a l'hora?
A mi la proposta d'en wefer m'agrada forÇa, pero com diu Fran quantes mes millor!!
Ara el que mes m'agrada i crec que no deuria faltar a ningun diseny son les plaques de numeració amb el 1970-2007 perque realment indiquen el motiu conmemoratiu de la samarreta i queden molt be, aixi es recorda la forma d'aquestes plaques, l'anagrama del forum tambe crec que queda molt be i tambe hi ha de ser.
A mi la proposta d'en wefer m'agrada forÇa, pero com diu Fran quantes mes millor!!
Ara el que mes m'agrada i crec que no deuria faltar a ningun diseny son les plaques de numeració amb el 1970-2007 perque realment indiquen el motiu conmemoratiu de la samarreta i queden molt be, aixi es recorda la forma d'aquestes plaques, l'anagrama del forum tambe crec que queda molt be i tambe hi ha de ser.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Jo és que, per ser sincer, la deixaria tal i com està ara. És senzillament genial. L'únic dubte que tinc és si la mida del disseny global serà compatible amb el que puguin imprimir-nos allà on l'encarreguem. Si ho és, endavant.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
PD: Idea que m'acaba de venir a la ment.
Per temes de "simetria" (el dibuix en sí és molt simètric) potser quedaria millor l'adreça http://www.transport.cat a sota del logo FTC.
Però llavors ho penso, i tampoc no queda gaire bé.
Llavors, i si busquéssim un segon logo circular que afegeixi "simetria" al disseny? A la dreta de http://www.transport.cat.
I, el que se m'acudeix... cal que ho digui?
Per temes de "simetria" (el dibuix en sí és molt simètric) potser quedaria millor l'adreça http://www.transport.cat a sota del logo FTC.
Però llavors ho penso, i tampoc no queda gaire bé.
Llavors, i si busquéssim un segon logo circular que afegeixi "simetria" al disseny? A la dreta de http://www.transport.cat.
I, el que se m'acudeix... cal que ho digui?

- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
A mi m'agrada molt la segona opció que a fet en Jamiro!
Pel meu gust, ES PERFECTE!!!!!!!!!!
Salut i peles!!!
Pel meu gust, ES PERFECTE!!!!!!!!!!
Salut i peles!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Jo crec que aquest disseny ha sortit guanyador per aclamació. Ni m'ho pensaria.
Quin model?
Tot es pot millorar. Doneu-me temps a veure si puc donar-li més a la gran idea del Marçal...

Tot es pot millorar. Doneu-me temps a veure si puc donar-li més a la gran idea del Marçal...

Ei, i una edició limitada de samarretes, amb el "conill punki" del metro de París?? 

Jo també en vull una! O dues!!

Visca el metro!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
De tanta gent que vol (volem) samarretes, potser algú tindrà alguna estona per informar-se, en una botiga del seu barri o algun lloc d'estampacions que conegui, de preus, qualitats... i no estar esperant tots a que en JaMiRo! quedi alliberat de la càrrega acumulada feina+universitat+pràctiques... potser així podríem tenir la samarreta per l'estiu.
Jo quedo alliberat de la "càrrega" cap a mitjans de juny. Jo crec que per tenir les samarretes cap al juliol d'aquest any (2nd Xufla Juice Meeting) no hi haurà cap problema...