Sergio
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:08
Entrada Autor: evarujo » Dimecres 18/04/2007 19:19
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/04/2007 21:50
Entrada Autor: wefer » Dijous 19/04/2007 0:38
Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/04/2007 22:43
Entrada Autor: mikado » Dijous 19/04/2007 23:02
Ahh pues igual les concede Imma Mayol las llaves de la Ciudad o la medalla al Merito de la Convivencia, cuando menos una subvención para que puedan seguir propagando su ideario cultural. En fin . . . antisistemas con coche oficialwefer ha escrit:Bé, dóna una imatge força aproximada de molta de la gentussa que es dedica a fer aquestes coses: destrossen la propietat pública i després fan fer hores extres als de manteniment, als de seguretat, als de neteja... mentre ells deuen estar celebrant-ho bevent en algun bar dels voltants o en una casa ocupada.
A més aquestes criatures, pinten una fals i un martell (comunistes) i una estelada (independentista), demostrant que no entenen absolutament res de política... ni crec que els importi.
Lamentable que existeixi gent amb tant poc apreci per la resta de la humanitat i que tingui com a màxim objectiu divertir-se encara que sigui perjudicant als altres
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 20/04/2007 11:51
entfe001 ha escrit:Que en Saura vigili més a la vora a la Mayol...
Ara contesto jo debatint aquests "arguments" i el missatge serà esborrat com cada vegada, oi?Mikado ha escrit:Ahh pues igual les concede Imma Mayol las llaves de la Ciudad o la medalla al Merito de la Convivencia, cuando menos una subvención para que puedan seguir propagando su ideario cultural. En fin . . . antisistemas con coche oficial
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/04/2007 17:47
En el mateix fil on se't va esborrar la teva opinió al mateix respecte també va ser esborrada la meva resposta i no me'n vaig queixar; és més, vaig deixar palesa la meva comprensió cas de que els administradors l'eliminessin.Ecomobisostrans ha escrit:Srs. administradors estaria be que si no es permeten aquesta mena d'off-topics, no se li permetin a ningú, i no només als que opinen com vosaltres.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”