A TMB som transparents amb tu.
A TMB som transparents amb tu.
Això diuen a la seva web, en la seva nova campanya:
A TMB som transparents amb tu.
Per això donem a conèixer mensualment, mitjançant cartells que trobaràs als vestíbuls de les estacions, l'evolució d'alguns dels indicadors més significatius relacionats amb el compliment del servei:
* Trajectes sense interrupcions: percentatge de compliment de trajectes programats.
* Compliment de la freqüència de pas: percentage de compliment de la programació de la freqüència de pas delstrens per
les estacions.
* Funcionament d'escales mecàniques: percentatge del temps total de funcionament de les escales mecàniques.
* Funcionament dels ascensors: percentatge del temps total de funcionament del ascensors.
* Nombre d'usuaris.
A TMB volem fer evident l'esforç i el compromís per a millorar contínuament i poder oferir cada dia una millor qualitat de servei.
Tots movem Barcelona
A TMB som transparents amb tu.
Per això donem a conèixer mensualment, mitjançant cartells que trobaràs als vestíbuls de les estacions, l'evolució d'alguns dels indicadors més significatius relacionats amb el compliment del servei:
* Trajectes sense interrupcions: percentatge de compliment de trajectes programats.
* Compliment de la freqüència de pas: percentage de compliment de la programació de la freqüència de pas delstrens per
les estacions.
* Funcionament d'escales mecàniques: percentatge del temps total de funcionament de les escales mecàniques.
* Funcionament dels ascensors: percentatge del temps total de funcionament del ascensors.
* Nombre d'usuaris.
A TMB volem fer evident l'esforç i el compromís per a millorar contínuament i poder oferir cada dia una millor qualitat de servei.
Tots movem Barcelona
Això fa dies que ho veig a algunes o totes les estacions per les que he passat aquests dies.
Bueno, ho veig una chorrada, pero pot ser una bona manera per automotivarse aquesta empresa.
XD Renfe dubto que ho faci
Retard mitjà del mes: 15min
Numero de trens anulats: 18
Nombre de trens amb retard superior als 5min: 10239764289156
Increment de passatgers: -1.2%
Funcionament d'ascensors: dades disponibles a partir 2012 quan aquesta nova tecnologia s'apliqui a estacions ADIF, mentres disposeu de muntacarregues a Badalona i Sant Adria, si aneu a qualsevol altra estacio heu de baixar a Badalona i pujar a la barana oxidada amb plataforma i arribar a la vostra destinacio (Masnou, Calella...) per la vorera.
XD Renfe dubto que ho faci
Retard mitjà del mes: 15min
Numero de trens anulats: 18
Nombre de trens amb retard superior als 5min: 10239764289156
Increment de passatgers: -1.2%
Funcionament d'ascensors: dades disponibles a partir 2012 quan aquesta nova tecnologia s'apliqui a estacions ADIF, mentres disposeu de muntacarregues a Badalona i Sant Adria, si aneu a qualsevol altra estacio heu de baixar a Badalona i pujar a la barana oxidada amb plataforma i arribar a la vostra destinacio (Masnou, Calella...) per la vorera.
TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Salut,
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Salut,
TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs. 

L'altre dia als vidres d'un 4000 hi havia un mini cartell on deia que els cristalls era nous i que si us plau els cuidessim.
Doncs bé,els cristalls estaven ratllats plens de marques.Qué algú m'expliqui aixó.En fi diguem aixó:
Incivisme al metro,si us plau
Doncs bé,els cristalls estaven ratllats plens de marques.Qué algú m'expliqui aixó.En fi diguem aixó:
Incivisme al metro,si us plau
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Aquests cartells de vidres nous és el més inútil que podrien haver fet els del metro... Un cartell així atrau els incívics, és com si hi digués "Ratlla'm sisplau!"
Pero aixo esta a totes les linies? perque a L4 no ho he vist encara
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
no se si heu vist els vidres dels trens de dos pisos de Renfe, tenen una capa d'uns 2 milimetres de ronya-greix transparent i estan la majoria extremadament ratllats o corroits, aixo si es que la teva finestra no forma part d'un graffiti exterior... per aixo foten el chorro d'aire fred i sec als ulls sota les finestres, per a que t'hi apartis i no intentis mirar fora i que no t'hi fixis en la caqueta que acumulen...U-Bahn ha escrit:TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Potser és que els vidres són tintats?EUKibo ha escrit:no se si heu vist els vidres dels trens de dos pisos de Renfe, tenen una capa d'uns 2 milimetres de ronya-greix transparent i estan la majoria extremadament ratllats o corroits, aixo si es que la teva finestra no forma part d'un graffiti exterior... per aixo foten el chorro d'aire fred i sec als ulls sota les finestres, per a que t'hi apartis i no intentis mirar fora i que no t'hi fixis en la caqueta que acumulen...U-Bahn ha escrit:TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs.
Fa dues setmanes que veig als trens de les línies S1 i S2 del Metro del Vallès d'FGC vidres que gairebé no deixen veure de fora cap a dins, que mai abans havia vist. Potser ho estan fent per la protecció dels vidres...victorcasta ha escrit:Potser és que els vidres són tintats?
Fa temps TMB va treure l'Índex de Qualitat del Servei per a les línies 2 i 11 amb aquests paràmetes estadístics. Durant un temps em vaig encarregar de publicar les xifres que recollia a Encants fins que a partir de cert moment les vaig deixar de veure. Sembla que ara reapareixeran.
TMB. Som transparents amb tu. Per això no ens veus quan hem de donar la cara.
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.Jordilar ha escrit:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Quan passi algun accident (Déu ens en guardi) si que li afectarà, em temo.Ecomobisostrans ha escrit:Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.Jordilar ha escrit:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Empresa que és pública i que per tant els seus temes afecten a tothom.Ecomobisostrans ha escrit:Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.Jordilar ha escrit:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?