

Hora i data actual: 16 set. 2025, 21:54
Entrada Autor: Guigui » 01 maig 2007, 15:44
Entrada Autor: JaMiRo! » 01 maig 2007, 16:01
Entrada Autor: wefer » 01 maig 2007, 16:11
Tot això està molt bé... però és que el que es compra un Hummer no ho fa per qüestions lògiques ni racionals, per la qual cosa tot això que esmentes passa a un segon pla.JaMiRo! ha escrit:Un altre inconvenient: consums bestials i emissions totalment disparades...
I un altre: ocupació excessiva de l'espai urbà...
Encara més: total manca de seguretat per als vianants en cas d'atropellament...
Segueixo?
Entrada Autor: JaMiRo! » 01 maig 2007, 16:15
Sí que t'expliques, si bé és un exercici de surrealisme interpretar la teva resposta.wefer ha escrit:No sé si m'explico o m'estic liant jo sol
Entrada Autor: Guigui » 01 maig 2007, 16:37
Segur que no canviaries d'opinió si Alstom fabriqués un TGV cuirassat apte per fer el Dragon Khan?JaMiRo! ha escrit:Igualment, no trobo comparable conservar un vehicle històric (un Brill, una locomotora de vapor, un mil, un Bocanegra, etc.) amb construïr-ne un de característiques tipus Hummer...
Entrada Autor: megapauer » 04 maig 2007, 16:55
Es pot flexibilitzar alguns cops. Ara, la qüestió és que avui en dia NO se segueix en el 99,9% de les situacions.entfe001 ha escrit:Si seguíssim la lògica i la racionalitat fins al final no seríem pas humans: ens passaríem el dia assimilant espècies com Borgs
Entrada Autor: Guigui » 25 feb. 2010, 15:00
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025