Te l'envio a wefer(a)wefer.com. Confio que en faràs bon ús.wefer ha escrit:Algú té alguna adreça més dircete d'email per contactar amb TMB?

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:27
Entrada Autor: wefer » Divendres 04/05/2007 20:13
Entrada Autor: victorcasta » Divendres 04/05/2007 20:30
Entrada Autor: El LLOP » Divendres 04/05/2007 20:36
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/05/2007 21:06
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/05/2007 21:07
No, siguem sensats en això. No és un premi. Fins i tot pot arribar a ser un "mini-càstig", si hom no hi està preparat... Hem de trobar les dues millors persones per fer-ho. Creieu-me, hi han precedents (autobusos, tramvies...)victorcasta ha escrit:tot i que veig que haurem de fer un mini-sorteig...
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/05/2007 21:10
Qualsevol de vosaltres dos em sembla prou adequat per un dels rols. Però (només un consell) penseu en trobar algú més "tècnic" per l'altre. Ja m'enteneu. No hi ha prou amb "saber dels mil". Cal saber molt i molt i molt. Tant dels mils com de les línies, de mecànica i d'electricitat.metring ha escrit:M'hi apunto! D'aquí a dues setmanes què tal? Wefer, digues tú quina tarda t'aniria bé (si es fa en tarda)
Entrada Autor: metring » Divendres 04/05/2007 21:12
Tens molta raó, calen aquestes dues coses. Quan comença el casting?Fran-Ikarus ha escrit:Enhorabona!
Aviam, aquesta mena de "comissió" ja existeix en el cas dels autobusos i dels tramvies... Ja podeu suposar quina associació (mitjançant algun dels seus gestors) hi està implicada...![]()
Llavors, el que jo aconsellaria, suposant que presentem (presenteu) 2 persones:
- Una que tingui habilitats diplomàtiques, negociadores i sobretot molta, molta paciència (recalco aquest últim punt...)
- Una altra que sàpigui molt, molt i molt sobre material mòbil del Metro, i específicament (pel cas que ens ocupa) de la sèrie 1000.
Tots dos rols són complementaris, i imprescindibles.
Sabent molt dels trens de la sèrie 1000, però sense diplomàcia i paciència, parlar amb en Patiño es pot fer complicat...
Tenir molta diplomàcia i paciència, però desconèixer moltes coses a nivell de detall, tant dels trens dels quals es parla, com de les possibilitats tècniques de les infrastructures, pot fer que colin gols molt fàcilment (a mi si em diuen "no podrà tornar a circular per tal, tal i qual", m'ho crec)
Per aquest motiu, m'auto-descarto per tots dos papers, tot encoratjant dues persones que siguin apropiades a que aprofitin aquesta oportunitat que ens han donat.
Entrada Autor: metring » Divendres 04/05/2007 21:18
Fran-Ikarus ha escrit:Qualsevol de vosaltres dos em sembla prou adequat per un dels rols. Però (només un consell) penseu en trobar algú més "tècnic" per l'altre. Ja m'enteneu. No hi ha prou amb "saber dels mil". Cal saber molt i molt i molt. Tant dels mils com de les línies, de mecànica i d'electricitat.metring ha escrit:M'hi apunto! D'aquí a dues setmanes què tal? Wefer, digues tú quina tarda t'aniria bé (si es fa en tarda)
El problema és que el primer candidat que se m'acudeix (i em sembla que a tots) evidentment no voldrà...
Entrada Autor: Jordilar » Divendres 04/05/2007 21:52
Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 04/05/2007 22:58
Entrada Autor: Vox » Divendres 04/05/2007 23:45
Entrada Autor: faristol » Dissabte 05/05/2007 0:40
Entrada Autor: wefer » Dissabte 05/05/2007 0:42
Entrada Autor: wefer » Dissabte 05/05/2007 13:02
Efectivament, encara que de forma "no oficial" sí que representaran els interessos conjunts del fòrum.fantito ha escrit:Vull reflexionar sobre el fet que el Fórum no té personalitat Jurídica, per tant el representant o representants que hi vagin sempre ho faran a títol personal
Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 05/05/2007 13:21
Torna a “Material rodant ferroviari”