Perquè Martorell Renfe es manté a la zona 3 de l'ATM, oi?

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:16
Entrada Autor: bln77 » Divendres 11/05/2007 12:08
Entrada Autor: Trenscat » Divendres 11/05/2007 19:33
Entrada Autor: EUKibo » Divendres 11/05/2007 20:57
Totalment d'acord, si hi ha unes zones estan per cumplirles! Perque si comencem a fer exepcions hi haura pollos, els de Masnou reclamaran zona 1, els de Sitges zona 2... A mes que dividir un mateix municipi en varies zones... No nomes que entra en conflicte amb la definicio de la zonificacio sino que per moviments interns el sistema tarifari fracasa.Trenscat ha escrit:Jo crec que això de les zones és un error. De fet se suposa que una estació està a una zona o una altra en funció del municipi on es troba i Martorell és a la zona 3B; per tant Martorell renfe, Martorell Central i Martorell Enllaç haurien de ser de la zona 3B. Un cas a part és Martorell Vila, que es troba al terme de Castellbisbal i per això és de la zona 2.
Entrada Autor: UT596001 » Divendres 11/05/2007 20:59
A Platja de Castelldefels un tren cada mitja horaEUKibo ha escrit:(Platja Castelldefe, Garraf i * no es que parin molts trens)
Entrada Autor: Guigui » Divendres 11/05/2007 22:18
Per molta contigüitat aparent entre Castelldefels i Sitges, la distància és la que és. Per tant, per aquest cas, em sembla prou justificada la zonificació tal com està ara.EUKibo ha escrit:Si vols anar de Castelldefels a la proxima parada real que es Sitges (el poble del costat) pagues moltes zones per un viatge que a la practica es contigu (Platja Castelldefe, Garraf i * no es que parin molts trens)
Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 12/05/2007 9:19
A més que en aquest cas el Bonotren de RENFE surt bastant més econòmic que no pas el abonament ATM.Guigui ha escrit:Per molta contigüitat aparent entre Castelldefels i Sitges, la distància és la que és. Per tant, per aquest cas, em sembla prou justificada la zonificació tal com està ara.EUKibo ha escrit:Si vols anar de Castelldefels a la proxima parada real que es Sitges (el poble del costat) pagues moltes zones per un viatge que a la practica es contigu (Platja Castelldefe, Garraf i * no es que parin molts trens)
Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 12/05/2007 9:38
Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 12/05/2007 13:36
Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 13/05/2007 11:33
Aviam, no transivergis. Si vols fer un Castelldefels-Sitges, al viatger que faci habitualment això li importarà un rave si vol agafar el metro o l'autobús a Barcelona. Només vol fer aquest trajecte, de Castelldefels a Sitges, ell Barcelona és com si no existís. I la realitat és que el Bonotren costa 5 euros menys que la T-10 per a aquest trajecte. Així que no barregis coses que no venen a compte.EUKibo ha escrit:Jo no ho crec aixi, ATM et cobra zones 1, 2, 3, RENFE cobra zones 2, 3, 4. Per les mateixes zones un abonament de 10 viatges es una miqueta mes barat amb Renfe, pero analitzem. Amb el bitllet de Renfe pots fer el trajecte Castelldefels-Sitges, pero amb el bitlet ATM des de sitges a mes d'anar a Castelldefels pots anar a qualsevol punt que et roti de la zona 1, amb el bitllet ATM a mes del que te el bitllet Renfe tens acces a la R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R10 de la zona 1, L1 L2 L3 L4 L5 L6 L7 L8 L11, S1 S2 S33 S4 S8 S5 S55 a la zona 1, B12 B14 B15..... I totes les linies de bus gratis. Jo crec que amb Renfe el que es barat surt car.
Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 13/05/2007 14:04
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 13/05/2007 14:55
Només desprenc una conclusió d'aquest missatge: Per als de la Zona 1, tot s'acaba a la zona 1. Hom no pot viure sense la zona 1...EUKibo ha escrit:La questio es que Castelldefels esta a l'area metropolitana, i tambe te busos de l'EMT. La zona 1 està bé com està. El que jo faria es Garraf i Sitges zona 2, i Vilanova zona 3.
I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent, pero el trajecte Sitges-Castelldefels|Universitat o Sitges-Castelldefels|Canal Olimpic si, i Renfe no t'inclou els busos, amb el gran greuge que te no potenciar els bitllets integrats i la percepcio com a xarxa integrada del transport public.
A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.
Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
Entrada Autor: Pere » Diumenge 13/05/2007 15:21
D'on ho has tret això?EUKibo ha escrit:I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent,
Per què he de pagar més si nomes vaig de Castelldefels a Sitges.EUKibo ha escrit:A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis.
Aquí ningú no surt perudicat. No et montis pel.licules.EUKibo ha escrit:Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats.
A si ? No hi ha frau al metro ?EUKibo ha escrit:aixo si, al metro la gent si que pica.
EUKibo ha escrit:Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
Entrada Autor: buertu » Diumenge 13/05/2007 17:09
Entrada Autor: Pere » Diumenge 13/05/2007 19:26
Si parlem de la zona 1 sí que és una mica absurd ja que el preu és gairebé el mateix, però si fas trajectes de més d'una zona la diferència entre Bonotren i T-10 pot arribar a 5 €, i és clar, ja no és el mateix.buertu ha escrit:Jo conec alguns casos de gent que, dins la zona 1, utilitzen bonotren d'aquests (que, per mi, sona a quelcom bastant antic). És el cas de gent que es dirigeix cap a l'hospital del mar (per posar un cas proper), que agafa rodalies fins a arc de triomf i allà agafa la bicicleta (10-15 min) o gent que es dirigeix a plaça catalunya (o que, vivint a Barcelona, estudien a Castelldefels).
Sincerament, no se quant s'estalvien, però si mai no agafen altres mitjans de transport (o si ho fan un o dos cops al mes-->T-10), és un bon sistema de pagar pel servei que utilitzen.
Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 13/05/2007 22:03
A la zona 1 no es poden aquirir bonotrens de 1 zona.Pere ha escrit:Si parlem de la zona 1 sí que és una mica absurd ja que el preu és gairebé el mateix, però si fas trajectes de més d'una zona la diferència entre Bonotren i T-10 pot arribar a 5 €, i és clar, ja no és el mateix.buertu ha escrit:Jo conec alguns casos de gent que, dins la zona 1, utilitzen bonotren d'aquests (que, per mi, sona a quelcom bastant antic). És el cas de gent que es dirigeix cap a l'hospital del mar (per posar un cas proper), que agafa rodalies fins a arc de triomf i allà agafa la bicicleta (10-15 min) o gent que es dirigeix a plaça catalunya (o que, vivint a Barcelona, estudien a Castelldefels).
Sincerament, no se quant s'estalvien, però si mai no agafen altres mitjans de transport (o si ho fan un o dos cops al mes-->T-10), és un bon sistema de pagar pel servei que utilitzen.
Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 13/05/2007 22:13
Cerdanyola del Vallès és tan o més àrea Metropolitana que Castelldefels i paguen 2 zones. I estan més a prop de Barcelona que Castelldefels. Per a mi el criteri és la distància, no si els busos que arriben són grocs o vermells. La zona 1 és massa gran, i per distància Castelldefels hauria de ser zona 2... o inclús zona 3 (Castellar no és gaire més lluny de Barcelona que Castelldefels, però nosaltres paguem 3 zones).EUKibo ha escrit:La questio es que Castelldefels esta a l'area metropolitana, i tambe te busos de l'EMT. La zona 1 està bé com està. El que jo faria es Garraf i Sitges zona 2, i Vilanova zona 3.
Si algú fa transbord a l'autobús urbà de Castelldefels (que sugui dit de pas, passa cada 45 minuts) llavors ja comprarà la T-10. El problema de molta gent que viviu a la zona 1 és que el concepte "anar a peu" no el teniu gens assimiliat. D'altra banda, cal tenir en compte que en l'hipotètic cas que la persona a Sitges agafés l'autobús urbà no li serviria de res la T-10: el bus urbà de Sitges no està integrat.I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent, pero el trajecte Sitges-Castelldefels|Universitat o Sitges-Castelldefels|Canal Olimpic si, i Renfe no t'inclou els busos, amb el gran greuge que te no potenciar els bitllets integrats i la percepcio com a xarxa integrada del transport public.
1ª) Hi ha vida més enllà de Barcelona. La gent fa molts més moviments d'aquests que tu consideres "extranys"A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.
El que hauria de fer és cobrar-te per la T-Jove de 1 zona el preu de la T-Trimestre de 6 zones perquè aprenguis a no dir bajanades.Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/05/2007 22:19
Em permets una puntualització? Per alguns de la zona 1...aarongilp ha escrit:Només desprenc una conclusió d'aquest missatge: Per als de la Zona 1, tot s'acaba a la zona 1. Hom no pot viure sense la zona 1...
Entrada Autor: Gersenz » Diumenge 13/05/2007 23:21
Un altre:Túnels del Garraf ha escrit:Sitges - Bcn:
ATM:
T-10 3 zones: 19,00 €, amb validesa fins a canvi de tarifes i àmplia possibilitat de transbords.
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 € amb validesa d'un mes i cap possibilitat de transbord amb altres línies.
Crec que val la pena gastar-se 15 cèntims més, no?
I en canvi a Vilanova - Bcn passa això:
ATM:
T-10 4 zones: 24,40€
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 €
Aquí ja no està tan clar...
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”