A les 19:45 ja hi era la composicio complerta, amb les unitats 6001-6002-6601-6003-6004 ja acopladesTrenscat ha escrit:Avui he passat per allà i de moment segueixen havent-hi dos cotxes, si bé ja estan acoblats. Els vigilants que hi havia per allà deien que possiblement demà portarien la resta dels cotxes i que se l'endurien. Per sort el tren està ben vigilat i segueix ben net
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
En Jordilar em comunica que l'encarregada de dur el 6000 fins a Pl. Catalunya és la 319.247 (ex-AVE-UIC).

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Correcte, la vem veure jo y Mr Wefer a Bifurcació.
Salutations Fotrapeople!
Salutations Fotrapeople!
Us comunico que ha arribat la 252-074 pantone a Sabadell Sud.
Fotos quan pugui !
Fotos quan pugui !
Que algu expliqui que heu vist!?!?!?!
el 4001 va anar a buscar el 6001
- Fitxers adjunts
-
- 6000 entrant a la L1
- Imagen 023b+1.jpg (86.7 KiB) Visualitzat 6617 cops
-
- 4000 i 6000 acoblats
- Imagen 026b+1.jpg (55.47 KiB) Visualitzat 6616 cops
Bravo per les fotos!
Molt bones e interesants fotos, Gracies!!!
MIra tu! Quin regal d'aniversari! Trenecito nuevo para la L1 (es que el dia 9 va ser el meu aniversari
). Jajaja tal com han dit per aqui, fa por veure l'organització que porteu! Quants 6000's arribaran? Tots entraran al FMB de la mateixa manera? Sabadell Sud, via adif i agulla? Així doncs encara puc caçar uns quants!! I una altra pregunta, especialment per al Llop...ja ha traccionat per via de FMB??? o nomes ha sigut arrastrat per la 4001? (va ser tot la composició de 5 cotxes, o part d'ella?)
Ja tinc ganes de veure'l circular...ara que amb els elements que fan servir aquesta linea, especialment al tram d'hospitalet, el qual faig servir molt sovint...veurem quant dura. Es molt trist agafar un 4000 a les 7 de la tarda a Florida, i veure com el tren arriba ple de caqueta...amb gent que el mes civic que sap fer es liar-se un porro al vagó i a sobre mirar-te malament...EN FI!!!!

Ja tinc ganes de veure'l circular...ara que amb els elements que fan servir aquesta linea, especialment al tram d'hospitalet, el qual faig servir molt sovint...veurem quant dura. Es molt trist agafar un 4000 a les 7 de la tarda a Florida, i veure com el tren arriba ple de caqueta...amb gent que el mes civic que sap fer es liar-se un porro al vagó i a sobre mirar-te malament...EN FI!!!!
No se si son Breiking Nius però hi ha, mínim, 3 2100 a la L4.
Torns 413, 414 i 415. El primer tenía el 2160, el segon el R2114 i el tercer el 2145.
Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
Vox
Torns 413, 414 i 415. El primer tenía el 2160, el segon el R2114 i el tercer el 2145.
Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
D'això, només hi ha UNA generació de 2100 malgrat que les més antigues tinguin seients negres.Vox ha escrit:Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Tens raó Oscar, volia dir "2a fornada", la dels seients grisos.JaMiRo! ha escrit:D'això, només hi ha UNA generació de 2100 malgrat que les més antigues tinguin seients negres.Vox ha escrit:Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
Recordem que la 1a fornada efectivament te seients negres o tambè coneguts com seients "REBEKA Y YORDI, 1999"

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Ara que he vist més fotos he de dir que la 6000 m'agrada més que fa unes setmanes.
Visca els trens cucs-menjadors-de-fusta!!!
Visca els trens cucs-menjadors-de-fusta!!!

Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Bon dia, soc nou aquí, d'ençà porto molt de temps llegint el que poseu, a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
El metro de Barcelona amb motoristes!
O sigui, que si li corregeixen la disfunció elèctil, en menys de 10 dies veurem un cuc adossat circulant per la L3.Miquel ha escrit: a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Déu n'hi do el nivell al que han arribat els polítics: a falta de res més a presentar a l'electorat, posen a circular trens amb la cirurgia plàstica acabada d'estrenar. Jo no hauria resumit millor 4 anys de con-gestió.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Proposo el dia 27 de maig d'enguany com a data de tancament del fòrum. Quedem al mateix lloc al gener del 2011, a temps per veure les properes inauguracions. Total, ja sabem que entre mig no fotran res...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Li queda poc per començar a correr: conectar les cameres de seguretat i poc més. A més a més primer han de fer les proves sense passatgers i amb bidons d'aiguaMiquel ha escrit:Bon dia, soc nou aquí, d'ençà porto molt de temps llegint el que poseu, a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Segur que faran les proves amb bidons d'aigua?? Amb un tren nou ho vec llògic pero amb unes unitats que ja fa temps que estan rodades???? sera per comprobar la resistencia dels nous pasadissos??? Potser es necesari per homologacions etc... ves a saber.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.