Visita al FC de l'Oreneta.
Busos 34, 60 i 66. Tot i que el 60, en caps de setmana, té una freqüència patètica.aim ha escrit:Hi ha alguna manera d'arribar-hi amb transport public? es que fa any i anys que no hi vaig per allà i ja toca.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Moltes gràcies Guigui. Veig que el 34 passa per davant de casa, així que m'apunto si no hi ha inconvenient.
Hola!
A mi el dia 2 em va malament, sóc a Sòria a un casament...
Però no per això canvieu la trobada. Afortunadament el Lluís en una ocasió ja va ensenyar-me tot el cotarro que tenen allà muntat, com ja va fer amb Sabadell.
Salut!
PD: al Parc de l'Oreneta també s'arriba amb el servei metropolità de FGC a Reina Elisenda, si bé s'ha de caminar una micona...
A mi el dia 2 em va malament, sóc a Sòria a un casament...

Però no per això canvieu la trobada. Afortunadament el Lluís en una ocasió ja va ensenyar-me tot el cotarro que tenen allà muntat, com ja va fer amb Sabadell.

Salut!
PD: al Parc de l'Oreneta també s'arriba amb el servei metropolità de FGC a Reina Elisenda, si bé s'ha de caminar una micona...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
I amb autobús tambéJaMiRo! ha escrit:PD: al Parc de l'Oreneta també s'arriba amb el servei metropolità de FGC a Reina Elisenda, si bé s'ha de caminar una micona...
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Hola!
Habera gent, per anar a l'Oreneta:
Linies d'autobus: 66, 64, i crec ue el 34 (el ronda expres), i despres hi ha el nit, noseque, encara que aquet poc servei us farà a aquella hora.
Linies de metro: L6, Reina Elisenda, un cop estigeu allà hi ha una linia del bus del barri, crec recordar que es la 130, que et portafins a la porta del parc mes proxima al circuit, igual com fa el 66.
Salut i peles!!!
Habera gent, per anar a l'Oreneta:
Linies d'autobus: 66, 64, i crec ue el 34 (el ronda expres), i despres hi ha el nit, noseque, encara que aquet poc servei us farà a aquella hora.
Linies de metro: L6, Reina Elisenda, un cop estigeu allà hi ha una linia del bus del barri, crec recordar que es la 130, que et portafins a la porta del parc mes proxima al circuit, igual com fa el 66.
Salut i peles!!!
L'ex Ronda Exprés és el 60. El 34 és el Sarrià - Virrei Amat.Serie-1000-metro ha escrit:Linies d'autobus: 66, 64, i crec ue el 34 (el ronda expres)
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Tens rao, me etibocat.
Nens, el dia 2 no podrà ser la visita, resulta que tinc un acte d'ARCA, i no menrecordava!
Espero que em perdoneu, ja direm una altre data!
Perduneu!
Salut i peles!!!
Nens, el dia 2 no podrà ser la visita, resulta que tinc un acte d'ARCA, i no menrecordava!
Espero que em perdoneu, ja direm una altre data!
Perduneu!
Salut i peles!!!
Proposa, proposa un altre dia... 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Yo lo que sé relacionado con el ARCA el 2 de Junio es la celebración del 40 aniversario del bus 13 de la UAB
Y como va a ser además de la UAB en Cerdanyola, uno que no se lo va a perder
Y como va a ser además de la UAB en Cerdanyola, uno que no se lo va a perder