Trobada gelidencoGuardabarrera
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Trobada gelidencoGuardabarrera
Dia 2 de juny de 2007, dissabte.
PLANIFICACIO:
2 de juny 2007
Trobada: Plaça Espanya FGC, davant MAE 13
Hora de trobada: 10.00
Sortida 10:06 cap a Europa-Fira
Sortida Europa-Fira a les 10:28
Arribada a Martorell-Central
enllaç amb Renfe
11:56 sortida Arribada a Gelida a les 12:01
agarem lo funicular
Baixem.
Gelida Renfe 14:01 Sant Vicenç de Calders 14:42
Sant Vicenç de Calders 15:00 Roda de Mar Guardabarrera 15:06h
Dinar
Tornada amb el regional de les 17:35 a no ser que el guarda ens pari abans un ALVIA al PN per a que pugem els del FotracAt.
Recordeu que queden DOS passos a nivell guardats a tot l'Estat, el de León i el de Roda. El de Lleó s'elimina i quin quedarà? el nostre.
PLANIFICACIO:
2 de juny 2007
Trobada: Plaça Espanya FGC, davant MAE 13
Hora de trobada: 10.00
Sortida 10:06 cap a Europa-Fira
Sortida Europa-Fira a les 10:28
Arribada a Martorell-Central
enllaç amb Renfe
11:56 sortida Arribada a Gelida a les 12:01
agarem lo funicular
Baixem.
Gelida Renfe 14:01 Sant Vicenç de Calders 14:42
Sant Vicenç de Calders 15:00 Roda de Mar Guardabarrera 15:06h
Dinar
Tornada amb el regional de les 17:35 a no ser que el guarda ens pari abans un ALVIA al PN per a que pugem els del FotracAt.
Recordeu que queden DOS passos a nivell guardats a tot l'Estat, el de León i el de Roda. El de Lleó s'elimina i quin quedarà? el nostre.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 30/05/2007 18:39, en total s’ha editat 1 vegada.
El nom em recorda a Supercalifragilisticoespialidoso, de la Mary Poppins Ho sento, no ho he pogut evitar...
Pinta bé la cosa, m'ho pensaré...

Pinta bé la cosa, m'ho pensaré...
M'apunto 

-
- N10
Si en som uns quants podríem treure la multiviatge. Ara bé, per a qui tingui el Carnet Jove li aconsello utilitzar-lo, per allò del plaer de veure com emplenen un talonari en blanc a mà...a FGC...al segle XXI...si saben que existeix.
FUNICULAR DE GELIDA
Bitllet senzill adult 0,80
Bitllet anada i tornada adult 1,00
Bitllet senzill nen 0,40
Bitllet anada i tornada nen 0,50
Bitllet anada i tornada Carnet Jove 0,90
Bitllet amb carnet A o B 0,40
Targeta Multiviatge 3,00
Bitllet anada i tornada grups
(a partir de 20 persones) 0,75
FUNICULAR DE GELIDA
Bitllet senzill adult 0,80
Bitllet anada i tornada adult 1,00
Bitllet senzill nen 0,40
Bitllet anada i tornada nen 0,50
Bitllet anada i tornada Carnet Jove 0,90
Bitllet amb carnet A o B 0,40
Targeta Multiviatge 3,00
Bitllet anada i tornada grups
(a partir de 20 persones) 0,75
I ja se't deu fer la boca aigua només de pensar en aquesta peça de museu...liniadelRipollés ha escrit:Ara bé, per a qui tingui el Carnet Jove li aconsello utilitzar-lo, per allò del plaer de veure com emplenen un talonari en blanc a mà...a FGC...al segle XXI...si saben que existeix.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Em pregunto com reaccionaran a taquilles de Girona si demano bitllet a Gelida 

Algú sap quan es carregaran el Funicular de Gelida? 

JaMiRo! l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 25/05/2007 22:58, en total s’ha editat 1 vegada.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
[Mode torracollons]Mai, ja que encara l'han de construir (i mira que ni sé on cau). I pel que fa al de Gelida, no ho sé.[/Mode torracollons (i a sobre, desinformatJaMiRo! ha escrit:Algú sap quan es carregaran el Funicular de Gèlida?

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Toca't els collons amb la meva ignorància...Tota la meva vida pronunciant Gèlida per comptes de Gelida...Guigui ha escrit:[Mode torracollons]Mai, ja que encara l'han de construir (i mira que ni sé on cau). I pel que fa al de Gelida, no ho sé.[/Mode torracollons (i a sobre, desinformat)]

Ja està solucionat, gràcies.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bé, si alguna nit hi fa molt fred sí que es pot dir que ha estat una "nit gèlida a Gelida"JaMiRo! ha escrit:Toca't els collons amb la meva ignorància...Tota la meva vida pronunciant Gèlida per comptes de Gelida...![]()
Ja està solucionat, gràcies.

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
I ja posats perquè no anem a Martorell en FGC i estrenem l'estació de Martorell-Central i la d'Europa-Fira?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ei, genial idea, que jo encara no les he vist!!!!
-
- N10
Per mi no hi ha problema, readaptant horaris.
josep_serre ha escrit:I ja posats perquè no anem a Martorell en FGC i estrenem l'estació de Martorell-Central i la d'Europa-Fira?
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Queda confirmada la meva assistència, i estic pensant en què passarà quan comprem a Gelida tots els bitllets a Roda de Mar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ens faran la tarifa 015 ?josep_serre ha escrit:Queda confirmada la meva assistència, i estic pensant en què passarà quan comprem a Gelida tots els bitllets a Roda de Mar.

Anem fent llista?
liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
Algú més confirma la seva assistència?
liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
Algú més confirma la seva assistència?
Jo mateix:metring ha escrit:Algú més confirma la seva assistència?
liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
UT596001
Mentre no posin tantes pegues com quan jo divendres passat vaig comprar un bitllet a Torredembarra amb carnet Jove a Sant Sadurní...josep_serre ha escrit:Queda confirmada la meva assistència, i estic pensant en què passarà quan comprem a Gelida tots els bitllets a Roda de Mar.

Jo el dia 2 estic ocupat en una despedida de solter que serà bastant ferroviaria (Girona - Port Aventrua en regionals, el tren de vapor dePort Aventura i el Costa Brava de tornada a Girona)
Casualmente, fa sis mesos vaig fer la ruta inversa Roda de Mar - Gelida i l'interventor del tren de Regional no va tenir cap problema em fer-me el bitllet a Gelida.
Casualmente, fa sis mesos vaig fer la ruta inversa Roda de Mar - Gelida i l'interventor del tren de Regional no va tenir cap problema em fer-me el bitllet a Gelida.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
M'agradaria molt venir però aquest cap de setmana estaré liat amb les entregues de final de curs de la UOC
Precisament a partir d'aquest cap de setmana, ja estaré una mica més lliure. Espero que la convocatòria de noves trobades es multipliqui de cara a l'estiu

Precisament a partir d'aquest cap de setmana, ja estaré una mica més lliure. Espero que la convocatòria de noves trobades es multipliqui de cara a l'estiu