El servei queda "suspès".
La línia estava en mal estat (com tantes altres a França), i es feia amb automotors dièsel X2200 enlloc de trens elèctrics.
Per un cap de setmana no podré fer-la.





Fa olor de tancament definitiu, tot i que el nou super-ministre de transports és Alain Juppé, alcalde de Bordeus (capital d´Aquitània*), i que les regions estan començant a posar pasta farts del passotisme de Sncf i RFF...
Sembla ser que hi ha dues altres línies molt i molt amenaçades: Montréjeau-Luchon i Clermont Ferrand-Montluçon via Volvic (la secció entre Volvic i Lapeyrouse, amb l´al.lucinant viaducte de les Fades, el més alt de França amb 140 metres). De pressa si les voleu recórrer, les dues valen MOLT la pena!
(*el País Basc francès forma part de la regió d´ Aquitània, juntament amb el Bearn, les Landes, Bordeus, el Perigord i l´Agenès)