Tornant de les clases m'han deixat aquesta cosa a Badalona. Sort que duia el mobil amb càmara:




Suposu que que aniria a fer una inversió d'orientació de sentit per que als tallers la puguin reparar.
Salut,
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 22:03
Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 06/06/2007 10:59
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 06/06/2007 11:19
Per això jo duc la meva càmera digital sempre a sobre (no puc passar les fotos del mòvil al ordinador). No saps la de vegades que en el tema dels autobusos (amb els trens no passa tant) m'he trobat rareses o avistaments curiosos i que anar amb la càmera m'ha anat bé...faristol ha escrit:Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 06/06/2007 11:54
Entrada Autor: Jordilar » Divendres 08/06/2007 22:14
Entrada Autor: VladiGB » Dissabte 09/06/2007 11:24
Té sentit perque aquella part de la andana mai s'utilitza.Jordilar ha escrit:Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.
Salut,
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 09/06/2007 13:39
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 09/06/2007 20:43
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 09/06/2007 20:48
Penjar-lo, clar està, de la boca del túnel de Montgat...victorcasta ha escrit:Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo...
Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 09/06/2007 21:07
Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 09/06/2007 23:13
Espero que sigui fals,jo tambe he sentit rumors d'aixó,i com facin això de treure els trens de rodalies que tenen major capacitat,és veuràn les cares aquests de rodalies.Túnels del Garraf ha escrit: Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...
.
Entrada Autor: wefer » Dissabte 09/06/2007 23:46
No és cert que s'ho enduguin tot cap a Madrid. Tal com es pot llegir en aquest altre fil, a canvi del material que s'enduen ens estan col·locant les 440 que ja no fan servei allà.Mako448 ha escrit:I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
Entrada Autor: evarujo » Diumenge 10/06/2007 1:06
home, jo dubtes no en tenia, tinc les meves conviccions clares, resumint, que cada galib es proporcional a l'ample de via, jo ho dic per la gent q encara dubten... res mes, a més, en un futur no molt llunyà haurè de dirigir la construcció de túnels i ferne estudis així q millor anar assimilant conceptes,fantito ha escrit:Les realitats no són per opinar-les, són per entendre-les. Saps quina diferència hi ha entre el gàlib Ibèric i el Gàlib UIC? Aleshores sabràs que el gàlib ibèric és més gran que el gàlib UIC -uns 20 cm en amplada i uns 10 cm en alçada-. El túnel de Montgat des de 1903 està adaptat al gàlib Ibèric per a doble via. El darrer tren construït a i per Espanya en gàlib Ibèric és el Talgo III, per tant les 450/451 són de gàlib UIC, es a dir uns 20 cm. més estretes que el gàlib ibèric i uns 10 cm més baixes.evarujo ha escrit:veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q nomare meva quin jaleo
Encara creus que el tema es tracta de una simple opinió?
Torna a “Material rodant ferroviari”