Adeu als 1000: Ara sí :(
treneros ha escrit:Avui cap a les 15:45 hores he vist passar per Diagonal direcció Horta un comboi de la sèrie 1000, com que m'ha enganxat a punt de sortir al carrer no he pogut veure res mes que passava sense parar (evident) i que em sembla que duia les llums dels vagons enceses



Quina sort!!!
Per cert, heu sentit l'anunci de ràdio del metro nocturn de TMB? Se sent una 1000/1100 pitant, tancant portes i arrencant! M'encanta!!!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
El culpable de fer us dels sons de 1000 segur que es algun agent megafriky
Salut,


Salut,
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Jamiro!
L'anunci ja l'havia sentit, pero ara le tornat a sentir, i li e posat especial atenció, pel soroll de PIP PIP PIP, es un 1000.
Salut i peles!!!
L'anunci ja l'havia sentit, pero ara le tornat a sentir, i li e posat especial atenció, pel soroll de PIP PIP PIP, es un 1000.
Salut i peles!!!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Avui m'he passat per OCSAL a veure com estava la cosa.
Només puc dir
:
Només puc dir




- Fitxers adjunts
-
- Un 1000 espera la seva hora entre les restes dels seus companys
- 1000-ocsal-01.jpg (198.89 KiB) Visualitzat 12835 cops
-
- Vista general
- 1000-ocsal-02.jpg (196.99 KiB) Visualitzat 11396 cops
-
- Aquests trens aviat formaran part del munt de ferralla. Fixeu-vos que hi ha altre material de TMB com validadores
- 1000-ocsal-03.jpg (201.21 KiB) Visualitzat 11427 cops
-
- Vista lateral
- 1000-ocsal-04.jpg (133.57 KiB) Visualitzat 11394 cops
-
- Vista general amb la màquina menja1000s en primer terme
- 1000-ocsal-05.jpg (186.08 KiB) Visualitzat 11440 cops
-
- Aquests bogies és l'únic que queda de la major part dels 1000s
- 1000-ocsal-06.jpg (179.23 KiB) Visualitzat 11424 cops
-
- Estat d'un dels cotxes
- 1000-ocsal-07.jpg (110.02 KiB) Visualitzat 11429 cops
-
- Vista general
- 1000-ocsal-08.jpg (177.4 KiB) Visualitzat 11419 cops
-
- OCSAL vista des de la via de la Zona Franca
- 1000-ocsal-09.jpg (124.73 KiB) Visualitzat 11408 cops
-
- Entrada a OCSAL. Sembla prometedora, però...
- 1000-ocsal-10.jpg (68.25 KiB) Visualitzat 13553 cops








Almenys encara no ha estat desballestat, que ja és algo....
Aquestes imatges són bastant impactants eh?
A veure si hi som a temps i en salvem un! 


Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
El pobre danone!!!! S'ha de poder salvar!!!! Per cert, felicitats per les fotos!
Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu ( adintre porta els equips de recanvi, si us fixeu). Una cosa que em fa pensar: a diferència del 1100, al 1000 li han desmuntat les finestres (que eren noves) potser per evitar fer-les malbé. Digueu-me optimista. Mentre hi ha estructura hi ha esperança.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Aquest és el del museu?El LLOP ha escrit:Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu

Doncs em sembla que aquesta serà la última imatge que en veureu, perquè Ocsal no es dedica a restaurar, sinó únicament a trinxar. I l'estat del tren ja ho diu tot.
caqueta de país de catetos ignorants!!!!!

OCSAL clar que restaura, li dones un 1000 i et retorna un munt de ferralla.
Indignant
Indignant

Indignant és TMB: et donen la seva paraula i, realment, te la pots quedar. Entre cap i coll.
:enfado
:enfado
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Marçal, veig que t'has colat per on jo vaig fer en el seu día. No té cap mèrit.
És conya. Si aquest és el nostre estimat 1000 per preservar, malament anem...

És conya. Si aquest és el nostre estimat 1000 per preservar, malament anem...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
No serà que li han tret les finestres per poder posar-se-les al 1100 que preservin? (suposant que en preservin algun)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
I per què vols unes finestres exactament iguals que les del 1100?. Recordo que per can boixeres havien uns palets plens de finestres practicables originals de 1000.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Repassant els missatges dels altres fils, recordo que el Lluís (Serie-1000-metro) deia que havien començat a restaurar el 1000... Bé, potser li havien tret les finestres per aquest motiu 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
ATENCIO QUE AQUESTS SON EL ULTIMS 1000's QUE QUEDEN!!!!
Uffff!! Uns trens fora de les vies, AMB UN ESTAT LAMENTABLE, amb una maquina trinxa trens al costat, a un lloc on ja han trinxat uns quants d'iguals, a dins d'una empresa que es dedica a recuperar ferro despues de desguaÇAr trens o el que faci falta, no se, semblen, massa condicionants negatius no?
Les imatges no indiquen pas un estat de Pre-restauració ni molt menys, estan molt pitjor que el dia que van finalitzar el seu servei comercial.
Peeero....
Segons aquest fil:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.
El tren va empendre el cami cap a OCSAL el dia 11-5-2007 i estem a 11-6-2007
Es a dir, en un mes a OCSAL no hi ha hagut temps de sobra per trinxar-l'ho????
Tan poc a poc es trinxen els trens?
No se, potser si que esta alla, perque no molesti a Can Boixeres, com a deposit, encara que si anaven a conservar dos motors i un remolc alla hi ha massa vagons, sembla la ultima composicio a punt de passat TOTA per la "depuradora", els presuntes "preservats" i els que no.
D'altre banda si li falten finestres es de totes, totes el que es tenia previst preservar, ja veurem com acaba la cosa sera questió d'anar visitant OCSAL.
Si observem la foto: 1000-ocsal-05.jpg
Veurem una disposicio peculiar dels vagons, el remolc esta el mes protegit de tots, a l'esquerra i al seu costat els motors, pero dos en un sentit i dos en l'altre, es a dir no estan amb la disposicio que estaven com quant circulaven, val ja ho se que debien arribar amb camio i un a un, pero tant quant els van carregar al camió com quant els van descarregar a OCSAL els van haber de girar, val sera casualitat pero dos amb un sentit i dos amb l'altre? perque?
A mes hi ha un sisè vago mes allunyat ja al centre del pati i que deu ser el proper a ser trinxat i que deu ser el ultim que queda de la penultima composició o el que queda de una composició de 1100.
Els seguents seran els "presuntes" preservats, o no.....???????
També dir que malauradement, aquesta es la pagina 13 d'quest fil aixi que mes negre imposible.....



Uffff!! Uns trens fora de les vies, AMB UN ESTAT LAMENTABLE, amb una maquina trinxa trens al costat, a un lloc on ja han trinxat uns quants d'iguals, a dins d'una empresa que es dedica a recuperar ferro despues de desguaÇAr trens o el que faci falta, no se, semblen, massa condicionants negatius no?
Les imatges no indiquen pas un estat de Pre-restauració ni molt menys, estan molt pitjor que el dia que van finalitzar el seu servei comercial.
Peeero....
Segons aquest fil:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.
El tren va empendre el cami cap a OCSAL el dia 11-5-2007 i estem a 11-6-2007
Es a dir, en un mes a OCSAL no hi ha hagut temps de sobra per trinxar-l'ho????
Tan poc a poc es trinxen els trens?
No se, potser si que esta alla, perque no molesti a Can Boixeres, com a deposit, encara que si anaven a conservar dos motors i un remolc alla hi ha massa vagons, sembla la ultima composicio a punt de passat TOTA per la "depuradora", els presuntes "preservats" i els que no.
D'altre banda si li falten finestres es de totes, totes el que es tenia previst preservar, ja veurem com acaba la cosa sera questió d'anar visitant OCSAL.
Si observem la foto: 1000-ocsal-05.jpg
Veurem una disposicio peculiar dels vagons, el remolc esta el mes protegit de tots, a l'esquerra i al seu costat els motors, pero dos en un sentit i dos en l'altre, es a dir no estan amb la disposicio que estaven com quant circulaven, val ja ho se que debien arribar amb camio i un a un, pero tant quant els van carregar al camió com quant els van descarregar a OCSAL els van haber de girar, val sera casualitat pero dos amb un sentit i dos amb l'altre? perque?
A mes hi ha un sisè vago mes allunyat ja al centre del pati i que deu ser el proper a ser trinxat i que deu ser el ultim que queda de la penultima composició o el que queda de una composició de 1100.
Els seguents seran els "presuntes" preservats, o no.....???????
També dir que malauradement, aquesta es la pagina 13 d'quest fil aixi que mes negre imposible.....
Collons, com ens els gastem, eh?wefer ha escrit:Acabo de trucar a OCSAL per preguntar quin serà el destí d'aquest tren i si estava disponible per comprar però, lamentablement, no m'han volgut dir res més que: "ya está adjudicado".
Ai...


"Adjudicado" es eufemisme de "sentenciado"?
Adjudicat per a que? per a ser covertit en ferralla?
Potser si que te un destí diferent, be, sigui qui sigui l'adjudicatari, mentre no es trinxin.....aixo cada cop sembla mes rocambolesc....
Adjudicat per a que? per a ser covertit en ferralla?
Potser si que te un destí diferent, be, sigui qui sigui l'adjudicatari, mentre no es trinxin.....aixo cada cop sembla mes rocambolesc....