Veieu aquesta targeta amb una 111 allà pel Vallès...
Al revers queda tot ben explicat.
-----------------------------------------------------------------

Pere ha escrit:Al Japó ja prenen exemple dels FGC.![]()

Ostres que divertit !liniadelRipollés ha escrit:No, és un bitllet que va utilitzar un amic meu japonès aficionat als trens, que va anar a personalitzar el seu bitllet de transport.
És com si aquí les MAE tinguessin un lector de targetes de memòria, puguessis seleccionar la foto que vulguis i la pròpia MAE te l'imprimís a tot color i per sempre.

JaMiRo! ha escrit:Jo em faria una T10 d'1 zona amb un sèrie 1000 FCMB de fons...

Pere ha escrit:Ostres que divertit !liniadelRipollés ha escrit:No, és un bitllet que va utilitzar un amic meu japonès aficionat als trens, que va anar a personalitzar el seu bitllet de transport.
És com si aquí les MAE tinguessin un lector de targetes de memòria, puguessis seleccionar la foto que vulguis i la pròpia MAE te l'imprimís a tot color i per sempre.

Trenscat ha escrit:Jo al bitllet hi posaria una foto de la malba, la meva xicota

Trenscat ha escrit:Jo al bitllet hi posaria una foto de la malba, la meva xicota

Home, una d'aquestes targetes amb un facsímil format Edmonson...Mmmmm...liniadelRipollés ha escrit:Jo una amb el logo del Patronat Català Pro-edmonson...