MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 13/06/2007 9:45

Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.

Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/06/2007 10:28

T'has aturat a pensar, ni que sigui per un moment, que un Maglev requereix una estructura totalment separada del ferrocarril? I no em val la resposta "l'AVE també la necessita", ja que els països amb ample UIC universalitzat no tenen aquest problema, de manera que els TAV poden circular per via convencional allí on calgui.

Parlant en plata: t'imagines què haurien de fer a les corresponents estacions de París si tots els TGV, Eurostar, Thalys, ICE, etc. passessin a ser Maglev?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 13/06/2007 11:31

Ecomobisostrans ha escrit:Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.

Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
:x :viejoverde


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 13/06/2007 14:07

Ecomobisostrans ha escrit:Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
Sí, perquè anar a 300 per hora és cosa dels africans.

:x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 13/06/2007 14:53

A Madrid estaran contents, no? :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/06/2007 20:40

U-Bahn ha escrit:A Madrid estaran contents, no? :)
I tant, d'aquesta manera, el Ministre d'Indústria podrà anar a comprar el pa el dia sense cotxes. :twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 13/06/2007 21:22

La infraestructura del Maglev necessita estar segregat totalment, i això implica un impacte ambiental brutal, sinó mira't aquest vídeo i veuràs que el tren ha de circular en viaducte en tot el seu traçat.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”