Trobada xino-xanera
A veure si teniu ganes, per mi ok!
Mentre sigueu "a l'hora" a l'orxateria per mi feu el que vulgueu 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:

I si ho combinem, fem la pasejada i la acabem amb una bona orxata

......

Weno, donç a quina hora i lloc quedariem?

- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
Jo hi penso lo mateix jejejesigfrid440s ha escrit:![]()
M'apunto!!!!
Jo al qualsevol cosa que sigui amb bici!!!![]()
Y si te una minima relació amb el ferrocarril de coña.
Espero data i lloc!!
Avisa'm que jo també ho vui fer, i se d'un que ens pot fer de cotxe escobaentfe001 ha escrit:Aquest estiu tenia pensat fer el Girona - Olot per etapes, quan ho tingui més planificat us ho faré saber per si algú vol apuntar-s'hi

Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
La cèl·lula fotoelèctrica només serveix perquè no es quedi ningú entre el vehicle i la porta d'andana però no impedeix el tancament de la porta del vehicle que per cert tanca bastant fort, de fet el problema que diu fantito és molt acusat els caps de setmana on hi va molta gent amb bicicleta al baixador de la carretera i el funicular és comandat manualment.
Tampoc crec que siguem ni un grup tan nombrós ni tan poc preparat per això.
Tampoc crec que siguem ni un grup tan nombrós ni tan poc preparat per això.
entfe001 ha escrit:O obstaculitzar hàbilment la cèl·lula fotoelèctrica.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo divendres i aquest cap de setmana m'és impossible assistir-hi.
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Jo vindria, pero mes imposible.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Què tal si en parlem a la trobada orxatera?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
De fet em sembla que la idea era anar-hi abans de la trobada orxaterajosep_serre ha escrit:Què tal si en parlem a la trobada orxatera?

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En principi no son trobades independents? O és que ara s'han fusionat?josep_serre ha escrit:Què tal si en parlem a la trobada orxatera?
Són independents en un principi, però després es poden barrejar, si vé de gust caminar al acabar l'orxata. Però potser millor fer-ho en dies separats, i pensar en un trajecte que ens vingui a tots de gust.
Pregunta, ------ El dia 22 es demà ? o no ....metring ha escrit:Són independents en un principi, però després es poden barrejar, si vé de gust caminar al acabar l'orxata. Però potser millor fer-ho en dies separats, i pensar en un trajecte que ens vingui a tots de gust.