Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 22:02
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 26/06/2007 20:28
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 26/06/2007 21:39
Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 26/06/2007 21:48
Sí, per això no vens a les trobadesJaMiRo! ha escrit:Hola!
Bé, jo he conegut molta gent que m'ha ensenyat noves coses sobre el transport en general i el ferrocarril en particular. En aquest sentit, estic molt agraït a aquest club de frikis que som tots plegats...![]()
Salut!
Entrada Autor: Bauvilla » Dissabte 30/06/2007 18:45
Entrada Autor: metring » Dissabte 30/06/2007 18:48
Bona reflexió, si senyor!!Bauvilla ha escrit:Com diu en Romuald Massanas, il·lustre aficionat al tren que vaig conéixer a la Soci de Barcelona i a Eurofer "som bojos però no som pas perillosos". Més val ser un freaky trenero que un cabronàs grafitaire o un borratxo de cap de semana.
O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 30/06/2007 19:35
Perquè, en una societat de masses com és la nostra, els vàndals són una subespècie nombrosa però de la qual es coneixen les pautes comportamentals bàsiques, mentre gent força més inofensiva però amb actituds fora de l'habitual és vista amb recança. Com diu el refrany espanyol: Más vale loco conocido que sabio por conocer.Bauvilla ha escrit:O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
Entrada Autor: wefer » Dissabte 30/06/2007 22:18
Emborratxar-se, cridar ballar... tots són comportaments que, qualsevol ment, per baix que sigui el quoeficient intel·lectual, pot entendre.Bauvilla ha escrit:O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
No dubto pas que hi hagi gent normal entre els afeccionats. Conservo l'esperança que, algun dia, podré conèixer-ne algun.Home, s'ha de dir que, com en tots llocs, entre el col·lectiu hi ha veritables personatges i també gent normal
Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 01/07/2007 12:15
Sí, perquè pel que fa a mi...Normal, normal...No ho sóc.wefer ha escrit:No dubto pas que hi hagi gent normal entre els afeccionats. Conservo l'esperança que, algun dia, podré conèixer-ne algun.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 01/07/2007 12:49
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/07/2007 17:02
Si, home! En el seu proper àlbum sortirà una cançó titulada "Maglé a quinientos por hora"...Fran-Ikarus ha escrit:Aviam si David Bisbal surt de l'armari i confessa que és un apassionat dels telesfèrics! No donareu abast, de sol·licituts d'alta al fòrum!
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 01/07/2007 20:47
JaMiRo! ha escrit:Sí, perquè pel que fa a mi...Normal, normal...No ho sóc.wefer ha escrit:No dubto pas que hi hagi gent normal entre els afeccionats. Conservo l'esperança que, algun dia, podré conèixer-ne algun.
Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 11/07/2010 23:25