On comprar targetes pretallades a BCN?
On comprar targetes pretallades a BCN?
Com que aviat em vull comprar una T-50/30 pels meus viatges a diari m'agradaria saber on podria comprar-ne de 3 zones i pretallades, que no siguin les típiques de MAE que s'esborren al cap de no res. Gràcies!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
A qualsevol estanc de Terrassa o de Barcelona en pots trobar.
A molt apurar a alguna taquilla d'FGC de la llobregat-anoia en venen.
A molt apurar a alguna taquilla d'FGC de la llobregat-anoia en venen.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Bernat, jo he comprat moltes targetes pretallades (T10 i T50/30) a l'estanc que hi ha a la Plaça del Progrés.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
A Terrassa no sé si el punt de venda de TMESA a la Rambla d'Egara ven bitllets ATM.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
Sí, sí que en ven, i pretallats.josep_serre ha escrit:A Terrassa no sé si el punt de venda de TMESA a la Rambla d'Egara ven bitllets ATM.
Ah val, és que no sé perquè em pensava que als estancs només tenien T-10... 

Jo comprava T-10 i T-50/30 a l'estanc que hi ha al carrer Villarroel, entre els carrers Provença i Mallorca.
aixo esta al costat de casa meva!!! jajajaja
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Jo sempre que podia comprava la T50/30 als estancs (ara m'he de conformar amb les T10). El que no sabia és que tinguessin títols de 3 zones (o de més, també?) a tots els estancs.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Sé que hi ha algun estanc a Esplugues que té títols de dues zones, però també en sé d'un a Cornellà que només té T-10 d'una zona. Suposo que trobar-ne de més zones a Barcelona és difícil, mentre que a les ciutats de la corona desitjada hauria de ser més fàcil.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
a la caseta de TMESA de la rambla les venen, de tots tipus, tant ATM com no integrades, pretallades.
Als estancs de Terrassa imagino que en tindran de tres zones ja que de Terrassa a Barcelona són tres zones, igual que als de Sabadell que també en tenen de dues zones, ja que Sabadell-Barcelona són dues zones.
Els estancs normalment només tenen els títols de transport integrats que saben que podran vendre fàcilment, ja que els han de pagar quan els recullen a Tabacalera però no són retornables si no els aconsegueixen vendre i a més el marge de benefici per a l'estanc és ínfim.
Ara bé, si tens confiança amb algun/a estanquer/a en particular, sempre pots encarregar la targeta integrada que et plagui. Jo ho vaig fer així per aconseguir una T-Jove de dues zones pretallada (que al cap de quatre dies FGC tingué l'amabilitat de caducar-me-la forçant-me a un bescanvi tèrmic
)
Ara bé, si tens confiança amb algun/a estanquer/a en particular, sempre pots encarregar la targeta integrada que et plagui. Jo ho vaig fer així per aconseguir una T-Jove de dues zones pretallada (que al cap de quatre dies FGC tingué l'amabilitat de caducar-me-la forçant-me a un bescanvi tèrmic

-
- N10
Tot i així, la caseta de TMESA té tota la gamma de títols i de totes les zones.
A les taquilles de Sants els títols ATM son pretallats (tot i que impresos a l'expenedora)
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona
Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem...
En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa

Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem...

En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Als FGC:
CACs
Pallejà
Sant Vicenç de Castellet
Manresa-Alta
Piera
A FAMSA:
Montserrat Aeri (pretallades codificades)
CACs
Pallejà
Sant Vicenç de Castellet
Manresa-Alta
Piera
A FAMSA:
Montserrat Aeri (pretallades codificades)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs t'asseguro que no és l'habitual, als estancs en solen tenir de totes les zones, ho dic per experiència.Trenscat ha escrit:Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona![]()
Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem...![]()
FGC?Trenscat ha escrit:Aribau amb Diputació

Una vegada vaig anar amb un amic a un estanc de Sant Llorenç Savall per intentar comprar una T-10 de 1 zona. Resulta que només tenien T-10 de 3 zones (o com ens va dir l'estanquer, "les que serveixen per anar fins a Barcelona")metring ha escrit:Doncs t'asseguro que no és l'habitual, als estancs en solen tenir de totes les zones, ho dic per experiència.Trenscat ha escrit:Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona![]()
Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem...![]()
També vaig intentar, sense èxit, comprar als 2 estancs de Castellar una T-Familiar de 1 zona. La vaig acabar comprant a la taquilla de RENFE de Sabadell Nord.