Trobada Caminada 30-06-2007
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Trobada Caminada 30-06-2007
Després de parlar del tema a la trobada orxatera que es va fer divendres passat i un cop estudiades les diferents opcions, he pensat en proposar la trobada xino-xanera com en diu l'usuària metring de les següents característiques.
Dia, dissabte 30 de juny.
Punt de trobada, estació de Peu del Funicular, es poden organitzar punts de trobada previs tenint en compte els diferents orígens dels participants,
Hora de trobada pot ser a les 17:00 a l'esmentada estació.
Amb el funicular de Vallvidrera anar al baixador de la Carretera de les Aigües demanant parada, i des d'allà anar a peu fins arribar al final del Tramvia Blau, passant pel funicular del Tibidabo que podem observar des de diferents punts, el perfil d'aquest recorregut és molt suau.
Un cop allà tal com s'ha proposat podem seguir el recorregut del tramvia Blau entre el seu actual final i l'estació de Vallvidrera Superior, malgrat tot en cas de fer-ho caldria documentar-se degudament i abans de dissabte de quin era exactament aquest recorregut, probablement el perfil d'aquest recorregut sigui més difícil.
Altres trobades amb caminada que hi ha previstes i que tindran el seu avís corresponent:
Túnel abandonat entre Castellbisbal i Martorell
Antic traçat entre Bellaterra i Sant Quirze
Estació La Beguda a l'estació Can Parellada no arriba a un km.
Estació Castellbisbal a l'estació Martorell-Vila.
I ja per usuaris una mica més avançats altres propostes:
Reus-Roda de Barà
Dia, dissabte 30 de juny.
Punt de trobada, estació de Peu del Funicular, es poden organitzar punts de trobada previs tenint en compte els diferents orígens dels participants,
Hora de trobada pot ser a les 17:00 a l'esmentada estació.
Amb el funicular de Vallvidrera anar al baixador de la Carretera de les Aigües demanant parada, i des d'allà anar a peu fins arribar al final del Tramvia Blau, passant pel funicular del Tibidabo que podem observar des de diferents punts, el perfil d'aquest recorregut és molt suau.
Un cop allà tal com s'ha proposat podem seguir el recorregut del tramvia Blau entre el seu actual final i l'estació de Vallvidrera Superior, malgrat tot en cas de fer-ho caldria documentar-se degudament i abans de dissabte de quin era exactament aquest recorregut, probablement el perfil d'aquest recorregut sigui més difícil.
Altres trobades amb caminada que hi ha previstes i que tindran el seu avís corresponent:
Túnel abandonat entre Castellbisbal i Martorell
Antic traçat entre Bellaterra i Sant Quirze
Estació La Beguda a l'estació Can Parellada no arriba a un km.
Estació Castellbisbal a l'estació Martorell-Vila.
I ja per usuaris una mica més avançats altres propostes:
Reus-Roda de Barà
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
No està gens malament, en principi, m'hi apunto!
Jo en principi també m'hi apunto.
Ho sento, amb tota probabilitat aquest dissabte faré el camí entre Flaçà i Sant Jordi Desvalls amb un conegut no afeccionat de la zona.
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Be, jo mi apunto!
Despres de la caminada, que ja mu conec i serà un passeig, jo anirè a la trobada nocturna del Tren De Palau De Plegamans, ample de via 10 polsades, (no anire caminant e? jejeje, anire amb cotxe). Sí algu vol venir, encara queden 4 places al meu cotxe, allà a la nit com a molt mi estare fins la 1 o les 2, així que no patiu per arribar gaire tard a casa.
Salut i peles!!!
Despres de la caminada, que ja mu conec i serà un passeig, jo anirè a la trobada nocturna del Tren De Palau De Plegamans, ample de via 10 polsades, (no anire caminant e? jejeje, anire amb cotxe). Sí algu vol venir, encara queden 4 places al meu cotxe, allà a la nit com a molt mi estare fins la 1 o les 2, així que no patiu per arribar gaire tard a casa.

Salut i peles!!!
Servidor s'apuntaria per tal de conéixer la zona i la penya però aquell dia estic d'exàmens. Què us ho pasu bé 

Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Puc confirmar totalment que NO aniré a la trobada. Estaré per altres llocs... 

Anem fent llista?
josep_serre
metring
aim
Serie-1000-metro
Proposta: com que veig que en som pocs, i hi ha gent amb exàmens, què tal deixar-ho per a més endavant?
josep_serre
metring
aim
Serie-1000-metro
Proposta: com que veig que en som pocs, i hi ha gent amb exàmens, què tal deixar-ho per a més endavant?
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 28/06/2007 6:35, en total s’ha editat 1 vegada.
metring ha escrit: Proposta: com que veig que en som pocs, i hi ha gent amb exàmens, què tal deixar-ho per a més endavant?
Com vulguis, jo en principi no tinc cap problema en fer-ho més endavant.
Jo també m'hi apunto.
Em sembla perfecte.metring ha escrit:Proposta: com que veig que en som pocs, i hi ha gent amb exàmens, què tal deixar-ho per a més endavant?
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Doncs dissabte següent. dia 7 de juliol.
josep_serre l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 28/06/2007 22:58, en total s’ha editat 1 vegada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
A les hores, refem la llista pel dissabte 7.
En principi, m'hi afegeixo.
En principi, m'hi afegeixo.
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 28/06/2007 22:38, en total s’ha editat 1 vegada.
Tate, és cert!!!
Ja he canviat el dia
Ja he canviat el dia

En principi cap problema per part meva
Per part meva tampoc.