L'ideal seria un joc amb gràfics acceptables, conducció molt realista (no arcade) i que, a ser possible, permeti fer carreres a través de carreteres i ciutats amb trànsit real.
He estat provant el "Test Drive Unlimited" i, tot i que no m'acaba de convèncer, trobo que és un dels millors. El problema és que consumeix recursos com un boig i, malgrat que tinc una bona gràfica, en alguns moments arriba a anar molestament lent. I això que els gràfics tampoc són per tirar cohets.
Alguna recomanació de joc semblant a aquest?
Un altre joc que m'interessa és el colin Mc Rae. La veritat és que estic força content de totes les versions que he tingut (la última la 04) tot i que, a priori, els rallies no són una de les meves passions. Molt bona física, bons gràfics sense consumir gaire, etc. Llàstima que és una mica pobre en número de trams. Algú ha jugat a la última versió "DIRT"?
I per acabar... què tal algun de F1 o similar? L'últim que tinc és el F1 2002, que ja està una mica passat.
A veure si algú em pot recomanar alguna coseta... o millor passo de tot i em compro la Play3. Ai, que em tempto a mi mateix