Trambesós amb el logo d'Alstom

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Trambesós amb el logo d'Alstom

Entrada Autor: aim » Dimarts 03/07/2007 14:45

Aquest matí he agafat el Trambesós i mentre estavem aturats a l'estació del TNC ens hem creuat amb el tramvia número 4, fins aquí tot normal, però aquesta vegada duia al frontal el logo d'Alstom (la O en forma espiral i a sota ficava Alstom). Això estava entre els dos fars frontals, a la zona negra.

Tinc bastantes fotos del tramvia número 4 i avui és el primer dia que el veig amb aquest logo. Cap dels altres tramvies amb els que m'he creuat duien el logo.

Sabeu si ho ficaran a tots?

mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 03/07/2007 16:15

aim ha escrit:Aquest matí he agafat el Trambesós i mentre estavem aturats a l'estació del TNC ens hem creuat amb el tramvia número 4, fins aquí tot normal, però aquesta vegada duia al frontal el logo d'Alstom (la O en forma espiral i a sota ficava Alstom). Això estava entre els dos fars frontals, a la zona negra.

Tinc bastantes fotos del tramvia número 4 i avui és el primer dia que el veig amb aquest logo. Cap dels altres tramvies amb els que m'he creuat duien el logo.

Sabeu si ho ficaran a tots?
A TRAMBAIX ja ho tenen tots desde fa uns mesos, així q a TBESOS suposo que seguiran la tónica.

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 03/07/2007 18:50

aim ha escrit:Sabeu si ho ficaran a tots?
Sí, es ficaran a tots. ;)

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/07/2007 22:21

JaMiRo! ha escrit:Sí, es ficaran a tots. ;)
No estaràs fent de grafitaire amagat sota un vernís d'institucionalitat corporativa, oi?

:P

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”