Aprofitament de trens històrics...
Aprofitament de trens històrics...
Estava pensant... ja que existeixen associacions d'amics del ferrocarril que han arribat a restaurar algun que altre tren i han aconseguit fer-lo funcionar de manera més o menys regular (uns bascos que van per a tot arreu amb un TER, per exemple), seria gaire complicat restaurar més trens d'aquesta mateixa època? Per exemple, un TALGO III amb la locomotora original. O un TALGO II. O fins i tot, el Platanito.
Què en penseu? Quins trens més creieu que es podrien recuperar d'aquesta època?
Què en penseu? Quins trens més creieu que es podrien recuperar d'aquesta època?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Tot es podria restaurar. Però... qui hi posa els calers? Qui paga el manteniment? Perquè una cosa és rehabilitar-lo però després cal mantenir-lo per tenir-lo sempre llest. Aquest és el verdader problema que tenen les associacions a l'hora de voler preservar una unitat.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Restaurar un tren costa molts diners.
Guardar un tren costa molts diners.
Fer circular un tren costa molts diners
molts + molts + molts = Moltíssims
Desgraciadament, poques associacions s'ho poden permetre (per no dir cap) a no ser que tinguin ajudes i col·laboracions externes.
Guardar un tren costa molts diners.
Fer circular un tren costa molts diners
molts + molts + molts = Moltíssims
Desgraciadament, poques associacions s'ho poden permetre (per no dir cap) a no ser que tinguin ajudes i col·laboracions externes.
)))3Jordi Freixas ha escrit:Per exemple, un TALGO III amb la locomotora original. O un TALGO II. O fins i tot, el Platanito.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
I després et trobes les "autoritats" de renfomentadif i les de la fundición de los ferrocarriles españoles que demanen 6000 Eur cada cop que un tren històric surt a la via, a més del cànon per quilòmetre, i haver passat unes inspeccions de material que només es poden fer a renfe integria i que costen una milionada als quals s'ha de sumar el preu per quilòmetre de via utilitzat per anar i tornar dels tallers de renfe integria i... ... ...
Els d'ARMF o ALAF ho saben prou bé.
Salut !!
Els d'ARMF o ALAF ho saben prou bé.
Salut !!
A part que ara no poden circular els trens històrics ja que no son de cap operador i fins el 2010 no es podran consolidar com a tal.
Salut,
Salut,
Llavors per què ARMF té previst un viatge pel setembre?Jordilar ha escrit:A part que ara no poden circular els trens històrics ja que no son de cap operador i fins el 2010 no es podran consolidar com a tal.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
A en Jordi li ha faltat un amb certa facilitat, res més 

A veure si aquest els hi deixen fer, perquè fins ara n'han hagut de suspendre uns quantsJaMiRo! ha escrit:Llavors per què ARMF té previst un viatge pel setembre?

Hola:
En teoria es el que he dit. De totes formes aconseguint moltíssimes negociacions i pagant el que és té que pagar es poden aconseguir aquestes circulacions.
Pel que sé, FGC fot moltes traves a ARMF perque no vagi a la linia de La Pobla. Per part d'Adif no hi ha cap problema.
Espero que no pasi com sempre, que una setmana abans es cancel·lin els viatjes. Penseu que es una organització que la única forma de conseguir diners és a través d'aquests viatjes a part de les subvencions que rep de San Miguel i la Diputació de Lleida.
Salut,
En teoria es el que he dit. De totes formes aconseguint moltíssimes negociacions i pagant el que és té que pagar es poden aconseguir aquestes circulacions.
Pel que sé, FGC fot moltes traves a ARMF perque no vagi a la linia de La Pobla. Per part d'Adif no hi ha cap problema.
Espero que no pasi com sempre, que una setmana abans es cancel·lin els viatjes. Penseu que es una organització que la única forma de conseguir diners és a través d'aquests viatjes a part de les subvencions que rep de San Miguel i la Diputació de Lleida.
Salut,
I què m'en dieu d'empreses amb ànim de lucre que puguin estar disposades a fer trens turístics?
Què s'en saps del "Tren Verd" aquell de la línia de Puigcerdà, per exemple?
Què s'en saps del "Tren Verd" aquell de la línia de Puigcerdà, per exemple?
S'ha constituït fa poc l'ens CGFT, Compañía General de Ferrocarriles Turísticos i sembla que és un organisme que al 2010 es consolidará com un operador ferroviari dedicat als trens històrics. Es dedicará a recuperar material, restaurar-lo i fer viatjes turísitcs amb ells.
Salut,
Salut,
Doncs mira... per si algun dia volguéssin anar més enllà dels trens de vapor... de material no els n'hi falta.
CeGeFeTéJordilar ha escrit:S'ha constituït fa poc l'ens CGFT, Compañía General de Ferrocarriles Turísticos i sembla que és un organisme que al 2010 es consolidará com un operador ferroviari dedicat als trens històrics. Es dedicará a recuperar material, restaurar-lo i fer viatjes turísitcs amb ells.
vamos al pasado, ¿subes?

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Almenys quedaria més creïble que no pas allò de "Vamos a la m..., perdón, al futuro, ¿subes?"JaMiRo! ha escrit:CeGeFeTé
vamos al pasado, ¿subes?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
"Vamos a la m..., perdón, al futuro, ¿subes?"
Ven Dit, ja era hora!!!
Ven Dit, ja era hora!!!
Parlem amb propietat.
s'ha dit que a partir del 18 d'abril ARMF podra fer viatjes per la linia de la pobla
Doncs això... que deu estar molt verd.Jordi Freixas ha escrit:I què s'en sap del tren verd?

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Com podia estar, si no???








