Trobada MecànicoOrxatera
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Trobada MecànicoOrxatera
Us proposo un encontre orxater (granisser i d'altres variants...)
Dia: aquest divendres, hora 18:00h
Lloc: Bar de l'estació de MONTGAT. Sala: d'enclavament mecànic, hi ha 12 cadires envoltades de l'antic enclavament de concentració de palanques i les palanques encara es mouen.
Necessito llistat de friquis. La reunió es farà amb un mínim de Jo + 1.
Dia: aquest divendres, hora 18:00h
Lloc: Bar de l'estació de MONTGAT. Sala: d'enclavament mecànic, hi ha 12 cadires envoltades de l'antic enclavament de concentració de palanques i les palanques encara es mouen.
Necessito llistat de friquis. La reunió es farà amb un mínim de Jo + 1.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Aquest +1 ja el tens 

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
D'acord, sacrificarem la migdiada

Codi: Selecciona’ls tots
liniadelRipollès
Pere
UT596001
Jordilar
Wefer
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Si ho puc combinar amb la feina, que en principi serà que sí, jo també m'hi apunto.
liniadelRipollès
Pere
UT596001
Jordilar
Wefer
josep_serre
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
A mi l'hora em vindria molt bé, però malauradament he d'anar a Vilanova a conèixer els vàstags (babies) de dues amigues. Si quelcom es torcés, sí que m'hi passaria, a provar l'orxata de Malgrat, i a veure no sé què nassos dieu 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
M'agradaría molt sumarme i més a aquesta hora, però no crec que hi arribi a temps (i ara ve l' excusa, ...
), ... tinc assemblea a Nuria,

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
abegot ha escrit:M'agradaría molt sumarme i més a aquesta hora, però no crec que hi arribi a temps (i ara ve l' excusa, ...), ... tinc assemblea a Nuria,
![]()
![]()

Tranquil, ja hi vaig jo

Apunteume!

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
La trobada es fa.
Qui vol moure palanques?
Qui vol moure palanques?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jo !!!!liniadelRipollés ha escrit:La trobada es fa.
Qui vol moure palanques?

I si hi ha un gorra de Renfe millor

Jo en vull tocar una que mogui una agulla de Maçanet i així m'estalviï canviar de tren allà a la tornadaliniadelRipollés ha escrit:La trobada es fa.
Qui vol moure palanques?

Jo m'apunto fins a les 19.05.
Bueno, així com quedem demà?
A les 17:33 hi ha un rodalies que passa per Sants i ens deixaría a Montgat a les 17:55. Es un Mataró provinent de Molins de Rei. Jo em pujaria a Badalona.
Llista actualitzada:
A les 17:33 hi ha un rodalies que passa per Sants i ens deixaría a Montgat a les 17:55. Es un Mataró provinent de Molins de Rei. Jo em pujaria a Badalona.
Llista actualitzada:
LiniadelRipollès
Pere
UT596001
Wefer
Jordilar
Josep_Serre
Entfe001
Jordilar l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 06/07/2007 0:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo arribaré a l'estació a peu. Abans de la trobada estaré en un punt a mig camí entre les estacions de Badalona i Montgat.

Home, ja sé que sóc un bitxo raro, però tant com per qualificar-me de ente...Jordilar ha escrit:Codi: Selecciona’ls tots
Ente001

entfe001 ha escrit:Jo arribaré a l'estació a peu. Abans de la trobada estaré en un punt a mig camí entre les estacions de Badalona i Montgat.
Home, ja sé que sóc un bitxo raro, però tant com per qualificar-me de ente...Jordilar ha escrit:Codi: Selecciona’ls tots
Ente001

Si es va amb el tren indicat jo pujaré al tren a...
Molins de Rei. Per el plaer d'anar amb el MB3
Molins de Rei. Per el plaer d'anar amb el MB3

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Ves a saber, potser (només potser) m'hi pugui arribar cap a les 18:30, des de La Roca (on he d'estar a les 18 h. aprox.)
Que algú molt amable em passi el seu número (de telèfon, no de peu) per si finalment pogués ser.
Que algú molt amable em passi el seu número (de telèfon, no de peu) per si finalment pogués ser.
Informació als assistents a la trobada: a la tornada no vaig poder seure fins a Sant Pol.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Jo a les 20 h. encara estava a Granollers