JJo també, ...... però no puc assegurar hores d'ara.liniadelRipollés ha escrit:Depenent del dia, ja es veurà que puc fer.
Prefereixo el 28 de juliol, però no puc assegurar hores d'ara anar.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:17
Entrada Autor: abegot » Dilluns 09/07/2007 10:08
JJo també, ...... però no puc assegurar hores d'ara.liniadelRipollés ha escrit:Depenent del dia, ja es veurà que puc fer.
Entrada Autor: abegot » Dilluns 09/07/2007 10:09
Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 09/07/2007 15:36
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 09/07/2007 15:57
Pere ha escrit:Finalment el dia escollit serà el 28 donat que el 21 hi ha el sarau d'FGC.
Veure fil : http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=6188
Entrada Autor: orique » Dilluns 09/07/2007 22:01
Codi: Selecciona’ls tots
Usuari Vindrà
====================================================================
Pere sí
U-Bahn dubtós
Trenscat dubtós
liniadelRipollés dubtós
aim probablement no
orique sí
Jordilar sí?
UT596001 sí
abegot dubtós
Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 09/07/2007 23:23
Usuari Vindrà
Pere sí
U-Bahn dubtós
Trenscat dubtós
liniadelRipollés dubtós
aim probablement no
orique sí
Jordilar sí
UT596001 sí
abegot dubtós
Entrada Autor: Pere » Dilluns 09/07/2007 23:26
Usuari Vindrà
Pere sí
U-Bahn dubtós
Trenscat dubtós
liniadelRipollés dubtós
aim probablement no
orique sí
Jordilar sí
UT596001 sí
abegot dubtós
josep_serre sí
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 10/07/2007 13:48
Entrada Autor: Pere » Dimarts 10/07/2007 23:35
Aviam tal i com tu ho dius he mirat aquests horarisSerie-1000-metro ha escrit:Jo no vinc, pero no obstant com alguns sabeu conec aquella zona molt be, us recomano que u feu al rebes, mes que res el Tren Groc sempre va amb retard, si arribeu tard a la Tour de Carol, el tren de Barcelona no sespera a que arribi el Tren Groc, en canvi si el cas es a linreves, que arriveu tard a Vilafranche de Conflent el tren de Perpinyà si que sespera, i en cas de que no sesperes, al cap d'una hora en teniu un altre, i un cop a Perpinyà teniu bastants trens que baixen avall.
Tambe dirvus que si u feu a linreves eu de agafar el primer tren que puja cap a La Tour de Carol, allà us eureu desperar un ratet, pero tindreu temps de fer fotus i tal, a mes si u fesiu tal i com a proposat el Pere el tren que agafarieu, es el que el fa l'estadler, que molts cops acaba a Font Romeu i allà trasllat a autobus.
L'Estatdler fa sempre el mateix servei, i es aquet que voleu agafar.
Per aquestes raons us recomano que u feu a l'inrebes, penseu que tinc molt estudiada les circulacions del Tren Groc, els muiments i tot, alguns sabeu que jo soc d'Osseja, Que i te estació el Tren Groc, i tinc familia que son empleats del Tren Groc, desde Maquinista a Revisors i Mecanics, i em conec la linia i la politica que fan servir molt i molt be!
Espero que els meus consells us facin servei!
Salut i peles!!!!!
PD: Per cert el dia 28 hi ha excursió amb Monotral a algun lloc de Vilanova i la Geltrú, falta cunfirmació encara
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 0:37
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 0:48
Entrada Autor: wefer » Dimecres 11/07/2007 0:53
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 11/07/2007 11:11
Hi ha una opció més arriscada si renfe va més o menys puntual per a poder agafar el tren groc de les 10:20 de La Tor, sobretot si sou poques persones.Pere ha escrit: [...]
RODALIES internacional l'Hospitalet de Llobregat-la Tor de Querol
07:00 BCN-Sants > 10:32 la Tor de Querol
A les 10:20 surt un tren groc que és impossible d'agafar amb el transbordament per carretera pel mig.
[...]
Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 11/07/2007 12:16
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 23:21
Parlem-ne (en un altre tema, o per MSN, o com sigui)wefer ha escrit:L'agost perfecte.
El que proposo fer, per exemple, és anar pel voltant de la línia del tren groc fent un safari fotogràfic sobretot pels espectaculars ponts que té, i visitant les poblacions del voltant.
Ah, evidentment, tant l'anada com la tornada, per carretera convecional, d'autopistes el mínim possible.
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/07/2007 23:38
Torna a “Trobades i esdeveniments”