Rodalíes a Hora Punta i a l´Estíu Cap a l´Estació de França:
-
- N5
- Entrades: 82
- Ubicació: L´Hospitalet.
Rodalíes a Hora Punta i a l´Estíu Cap a l´Estació de França:
A veure quan es programa seriosament a un futur nó llunyà que a diverses línies de Rodalíes (la del Maresme, la de Vic, o la de Cerdanyola i St Cugat) hi hagi un servei de reforç a les hores punta origen i destinació Estació de França, que nó colapsaríen els túnels urbans de Barcelona.
Tambè s´han de programar serveis a l´Estíu platgers Estació de França- Maresme, i tambè (aquests sí travesant Barcelona), França-Vilanova i St. Vicenç. Facilitaríen el anar i venir als de Ciutat Vella i zones properes, i a la imversa als turistes cap el Cap i Casal.
Tambè s´han de programar serveis a l´Estíu platgers Estació de França- Maresme, i tambè (aquests sí travesant Barcelona), França-Vilanova i St. Vicenç. Facilitaríen el anar i venir als de Ciutat Vella i zones properes, i a la imversa als turistes cap el Cap i Casal.
Està previst dintre d'un parell de setmanes que l'Estació de França sigui temporalment capçalera dels trens de la linia del Maresme i diria que també de la linia de Girona, degut a un tall bastant fort en la infraestructura ferroviària de Barcelona. La linia de Vic tindrà capçalera a Sant Andreu Arenal, i de les altres linies encara haig d'informar-me, pero totes quedaran tocades.
Seran només uns pocs dies pero serà un bon simulacre per veure tot el que és capaç de donar l'Estació de França.
Seran només uns pocs dies pero serà un bon simulacre per veure tot el que és capaç de donar l'Estació de França.
Oooh, quines ganes tinc de veure-ho!!! la línia del Maresme, com fa la tira d'anys, des de l'Estació de França!!



Em semble que haure de suspendre les meves vacances...un fet així es poc considerar com a històric
Salut,

Salut,
I jo! Marxo el dia 2 fins el dia 12. Coi espero no perdrem res
Ja de pas podrien posar les 440 blaves
O millor, les 438 verdes
Mira que n'arrivem a ser de freaks
Vox

Ja de pas podrien posar les 440 blaves


O millor, les 438 verdes




Mira que n'arrivem a ser de freaks

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
I la R7 segur que tindrà capçalera a Montcada Birfuració.Watermark ha escrit:Està previst dintre d'un parell de setmanes que l'Estació de França sigui temporalment capçalera dels trens de la linia del Maresme i diria que també de la linia de Girona, degut a un tall bastant fort en la infraestructura ferroviària de Barcelona. La linia de Vic tindrà capçalera a Sant Andreu Arenal, i de les altres linies encara haig d'informar-me, pero totes quedaran tocades.
Seran només uns pocs dies pero serà un bon simulacre per veure tot el que és capaç de donar l'Estació de França.
La R2 i la R7 problablement no els hi afecti les obres?Per cert,per qué les obres,són del TGV potser?Perqué cal desviar totes aquestes circulacions cap a EDF?
Collons...capaç sóc de baixar expressament de Girona per a veure-ho...Justament dilluns vaig amb mon pare a l'EdF perquè ell té ganes de veure-la amb un relatiu moviment (almenys més que fa 3 o 4 anys). Ja veurem quan i com es fa això, però jo vull veure-ho 


Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
I quines són les dates que és fa això de que la R1 i la Ca2 acabessin a EDF?Potser les primeres dues setmanes de l'agost 

I hauràn de fer un nou fullet d'horaris de la línia de Girona vàlid sols per unes setmanes?fantito ha escrit:És molt probable que els regionals provinents de Girona i Figueres ho facin d'aquí a molt poc, si no ho fan ja, doncs ha deixat d'existir la via 0 a Bellvitge i els regionals no es poden ni apartar ni netejar a Sants.
Em costa de creure que els trens de la línia de Girona acabin a EDF,sense passar pel centre.Provocaria molts maldecaps pels usuaris de la Ca2 perqué no podràn arribar al centre de Catalunya.EL que s'hauria de fer és que amb el bitllet de regionals també poguis entrar al metro tant a Barceloneta com al Clot,al Clot sobretot,perqué allà agafès la L2 i en poca estona arribes a Passeig de Gràcia,i t'estalvies la volta tonta d'anar a EDF,i d'allà agafar la R10(amb un convoy cada mitja hora)fins a PDG.Una altra manera seria transbordar a SAC o al Clot amb qualsevol tren de la línia R2.
Mès val fer que els trens regionals passaràn per Sants i Passeig de Gràcia.
Avui he tingut acces als documents de les mesures que es prendran degut a diverses obres d'infraestructura durant tot l'estiu i no es preveu cap canvi per a la línia de Girona així com tampoc per a les línies C2 i C10. En canvi les línies que circulen per Plaça de Catalunya (C1, C3, C4 i C7) sí que patiran forts canvis i no per pocs dies com havia anunciat sino durant algunes setmanes.
A Pl.Catalunya sols hi circularà la C4.Per cert,jo diria que la C4 no crec que pateixi grans canvis.Que potser no pretarà servei entre L'Hospitalet i Pl.Catalunya o reduiran frequencies?
És que com Renfe faci alguna cosa rara als trens de la línia de Girona sap que del motí que s'organitzarà quedarà tota la xarxa ferroviària de Barcelona paralitzada.
De fet, no seria el primer cop que queda tallat el túnel de Passeig de Gràcia després de no passar trens a Girona.
De fet, no seria el primer cop que queda tallat el túnel de Passeig de Gràcia després de no passar trens a Girona.
Està clar que si fan tots aquests canvis als trens que passen per Pl.Catalunya a l'estiu és per poder traslladar les vies 1 i 2 de Sants a les vies 7 i 8 com més ràpid millor... Hem de recordar que si encara pretenen fer arribar la LAV a Sants abans d'acabar el 2007 només els queden 5 mesos 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Crec que el que motiva aquest tall és l'inici de la construcció de la sortida del túnel de l'AVE a l'arribada a Sants i el fet que encara no estigui acabat el trasllat de les dues vies que provenen de L'Hospitalet. A Adif em van comentar que el trasllat a les vies 7 i 8 està previst cap a finals de setembre.
I sortint una mica del tema... La reforma de l'intercanviador d'Arc de Triomf, per quan? Ja fa molt de temps que haurien d'haver començat les obres, no? Crec que van dir que seria sobre la passada primavera 

I quan ja tinguem l'estació de Sants i Sagrera acabades que passarà amb l'estació de França? El projecte d'ampliar el parc de la ciutadella que preveu? Soterrar la platja de vies o eliminarles directament?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
en aquests fils pots trobar coses interessants:sortrens ha escrit:I quan ja tinguem l'estació de Sants i Sagrera acabades que passarà amb l'estació de França? El projecte d'ampliar el parc de la ciutadella que preveu? Soterrar la platja de vies o eliminarles directament?
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=1105
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=4540