Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
I amb el cotxe 3013... I després del desgraciat accident que va protagonitzar.
Si ens havíem queixat algun cop de com era d' "avorrit" el parc mòbil del Metro TMB, ara, si més no, a banda d'una varietat que no tornarem a tenir en molts anys (un cop retirin tots els 1100), podem "gaudir" d'un "tren malestruc".
Si ens havíem queixat algun cop de com era d' "avorrit" el parc mòbil del Metro TMB, ara, si més no, a banda d'una varietat que no tornarem a tenir en molts anys (un cop retirin tots els 1100), podem "gaudir" d'un "tren malestruc".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Aquesta tarda crec que no circulava.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ja van dos dies que intento ''caçar'' la unitat reformada.
No circula!
No circula!

ConfirmatVox ha escrit:Aquesta tarda crec que no circulava.
Vox

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Demà per la tarda hi serà?Denisuko ha escrit:ConfirmatVox ha escrit:Aquesta tarda crec que no circulava.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Avui divendres 20 crec que tampoc hi era. Almenys cap les 20h. Hi ha un fotimé de 5000. Unes 7 potser.
He pogut veure la famosa plaqueta de la 3001. Haurien de deixar tal qual aquella unitat
Tampoc seria tant greu. Ja te 21 anys, que la deixin tal qual uns 9 anys més i la retirin al museu
Vale
Vox
He pogut veure la famosa plaqueta de la 3001. Haurien de deixar tal qual aquella unitat


Vale

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
De moment no li donis moltes esperances de veure un 3000R en els próxims dies, esta molt fotuda la cosa, dóna problemes per totes bandes
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
+1Vox ha escrit:He pogut veure la famosa plaqueta de la 3001. Haurien de deixar tal qual aquella unitatTampoc seria tant greu. Ja te 21 anys, que la deixin tal qual uns 9 anys més i la retirin al museu
![]()
Es podria afegir a les propostes de la representació al Consell.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Una puntuació al 3001 >> No funciona la megafonia. Comprovat moltes vegadesFran-Ikarus ha escrit:+1Vox ha escrit:He pogut veure la famosa plaqueta de la 3001. Haurien de deixar tal qual aquella unitatTampoc seria tant greu. Ja te 21 anys, que la deixin tal qual uns 9 anys més i la retirin al museu
![]()
Es podria afegir a les propostes de la representació al Consell.



Salutacions!
Millor encara. Ideal per no distreures mentre un admira aquella plaqueta pre-pre-olímpicapokeroms ha escrit:Una puntuació al 3001 >> No funciona la megafonia. Comprovat moltes vegadesFran-Ikarus ha escrit:+1Vox ha escrit:He pogut veure la famosa plaqueta de la 3001. Haurien de deixar tal qual aquella unitatTampoc seria tant greu. Ja te 21 anys, que la deixin tal qual uns 9 anys més i la retirin al museu
![]()
Es podria afegir a les propostes de la representació al Consell.![]()
![]()
![]()
Salutacions!

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
M'en vaig a Lleida 3 setmanes, i quan arrivo el 3000 reformat ja circul·la amb passatgers, i per el que dieu ja s'ha espatllat per primer cop, i les que falten encara.
Aproximadament, a quines hores circul·la per la zona de Vall d'Hebron?
Aquesta tarda tornaré a cotxeres a actualitzar-me.
Aproximadament, a quines hores circul·la per la zona de Vall d'Hebron?
Aquesta tarda tornaré a cotxeres a actualitzar-me.
El metro de Barcelona amb motoristes!
20 anys i aixó, es com per que s'espatlli, n0? 

- Fitxers adjunts
-
- 75 accident Sant Genís (9_06_2004)+1.jpg (224.7 KiB) Visualitzat 5068 cops
Oooh, fa mal només de veure'l!!
I aquest és un dels trens que es van recuperar??

I aquest és un dels trens que es van recuperar??
tos els 3000 s'han recuperat. Aquestes unitats, a banda de reparar-es, han aprofitat per reformar-les.
Aiva! Jo tenia entés que, 3 cotxes d'un tren, i 2 de l'altre, havien quedat irrecuperables!
Les unitats que van quedar més malmeses, de fet les que van xocar, són les que circulen com a unitat reformada, per aixó aquest tren no es correlatiu.
Les unitats que van quedar més malmeses, de fet les que van xocar, són les que circulen com a unitat reformada, per aixó aquest tren no es correlatiu.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Voldras dir que els cotxes menys malmesos són els que circulen, no? I la resta desballestats 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ahir a la tarda, a cotxeres em van dir que avui potser el 3000 reformat no sortirà a circul·lar a la línia, però no hi està segur.
Com a curiositat, el número de torn que hi portava era KO.
El segon 3000 reformat(3009-3012) segueix en proves amb el personal de Tradinsa.
Com a curiositat, el número de torn que hi portava era KO.
El segon 3000 reformat(3009-3012) segueix en proves amb el personal de Tradinsa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
a veure si m'enteneu. Les unitats que van xocar es van separar de les altres. les unitats que van quedar allunyades del xoc, es van ajuntar i van formar un tren. Les unitats esclafades es van arreglar i es va aprofitar per reformar-les (la unitat que dona problemes). Per la qual cosa, No s'ha desballestat cap cotxe de la S3000Fran-Ikarus ha escrit:Voldras dir que els cotxes menys malmesos són els que circulen, no? I la resta desballestats