Nova línia B del metro de Tolosa
Nova línia B del metro de Tolosa
El passat 30 de juny s'inaugurà a Tolosa de Llenguadoc la segona línia de metro de la ciutat (els trens de la SNCF de la línia C no els valoro com a tal).
Arran de la insinuació que he fet d'escapar-m'hi el dia de la sortida del tren groc, m'he mirat més bé les possibilitats i les plantejo aquí per si algú s'hi vol afegir.
Prenent el TER de quarts d'onze del matí a Cervera arribaríem a Tolosa a les 13.45. Ens hi podríem estar com a molt fins a les quatre de la tarda, quan prendríem un TGV fins a Narbona i al cap d'una hora canviar al temut Corail d'Estrasburg per l'enllaç de només 20 minuts a Portbou. L'alternativa via Puigcerdà suposa sortir de Tolosa a les 14.50, el que ens redueix a la meitat l'estada.
Com ho veieu?
Arran de la insinuació que he fet d'escapar-m'hi el dia de la sortida del tren groc, m'he mirat més bé les possibilitats i les plantejo aquí per si algú s'hi vol afegir.
Prenent el TER de quarts d'onze del matí a Cervera arribaríem a Tolosa a les 13.45. Ens hi podríem estar com a molt fins a les quatre de la tarda, quan prendríem un TGV fins a Narbona i al cap d'una hora canviar al temut Corail d'Estrasburg per l'enllaç de només 20 minuts a Portbou. L'alternativa via Puigcerdà suposa sortir de Tolosa a les 14.50, el que ens redueix a la meitat l'estada.
Com ho veieu?
El temut enllaç de 20 minuts em fa molta por.....entfe001 ha escrit:El passat 30 de juny s'inaugurà a Tolosa de Llenguadoc la segona línia de metro de la ciutat (els trens de la SNCF de la línia C no els valoro com a tal).
Com ho veieu?
Per a mi hi vindria sempre hi quan no m'enganxéssiu sent de vacances.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo en principi no m'hi apunto, penso que ja ho visitaré algun cop que hagi d'estar en aquesta ciutat de pas o hi hagi de fer una estada d'almenys un dia. Al capdevall ja he fet el Val i simplement per veure'n una ampliació no m'atrau suficientment.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Tenint en compte que mai he visitat el VAL de Tolosa en principi m'apuntaria. Tenint en compte, però, que el tornar via Narbona ens permet estar només 1 hora més, i en canvi és molt més arriscat prefereixo evitar-la. Però si es decidís tornar via Narbona, igualment m'apuntaria, sempre i quan hagi lloc per fer nit a Portbou.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Suposo que durant tota la nit deuen anar arribant mercaderies a Portbou, no?UT596001 ha escrit: Però si es decidís tornar via Narbona, igualment m'apuntaria, sempre i quan hagi lloc per fer nit a Portbou.

Home, la millor combinació seria agafar el bus nocturn que surt de Girona a les cinc i enllaçar amb el regional Figueres - Cervera dels dies feiners a les sis del matí, però em sembla que els que veniu de més avall ho teniu una mica fomut 

- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Si hi aneu entre setmana (de dilluns a divendres) us pot anar molt bé el Catalunya Exprés que surt de Portbou a les 20:47 per arribar a Sants a les 23:02.
Així, podeu sortir de Toulouse a les 15:51 en TGV per arribar a Narbonne a les 17:21
Sortir de Narbonne a les 18:29 en Corail o TER (segons l'època) per arribar a Portbou a les 20:02 o 20:07 (el TER fa algunes parades més).
Us queda un màxim de 40' per al transbordament.
Una altra alternativa és agafar el Catalan Talgo a Narbonne (17:57) a 38€ en turista i arriba a Barcelona-EDF a les 21:45.
Salut !!
Així, podeu sortir de Toulouse a les 15:51 en TGV per arribar a Narbonne a les 17:21
Sortir de Narbonne a les 18:29 en Corail o TER (segons l'època) per arribar a Portbou a les 20:02 o 20:07 (el TER fa algunes parades més).
Us queda un màxim de 40' per al transbordament.
Una altra alternativa és agafar el Catalan Talgo a Narbonne (17:57) a 38€ en turista i arriba a Barcelona-EDF a les 21:45.
Salut !!
Fa uns anys hi havia un servei d'Eurolines (em sembla que feia un Algeciras - Zurich
) que sortia de Sants (autobusos, és clar
) al voltant de la una de la matinada i arribava a Perpinyà vora les quatre... no sé si encara circula 

Ho acabo de mirar, i efectivament encara circula.orique ha escrit:Fa uns anys hi havia un servei d'Eurolines (em sembla que feia un Algeciras - Zurich) que sortia de Sants (autobusos, és clar
) al voltant de la una de la matinada i arribava a Perpinyà vora les quatre... no sé si encara circula
Horaris:
Barcelona (Sants) 01.35
Barcelona (Nord) 01.50
Perpinyà (Estació SNCF) 04.30
També el mateix bus para a Narbona a les 05.15
El primer tren dels dissabtes de Narbona a Tolosa surt a les 7.44. De fer-se en diumenge caldria agafar un Téoz (reserva obligatòria) una hora més tard; els dies feiners hi ha un TER a les 6.49.
L'autobús para a Girona?
L'autobús para a Girona?
Sí, a les 03.05 del matí. Aquest bus, però, no circula els diumenges. Clar que si surt a les 4 de la tarda de Múrcia, imagino que la nit del dissabte a diumenge sí circularia, al ser el dia d'origen en dissabte.entfe001 ha escrit:L'autobús para a Girona?
Exactament, la nit de dissabte a diumenge circula.
Amb aquest autobús heu de fer reserva obligatòria.
Amb aquest autobús heu de fer reserva obligatòria.
A la pàgina 2 d'aquest PDF veig que hi ha una línia directa nocturna d'autobús a Tolosa.
Edito: també surten els preus a la pàgina 7: 31 EUR des de Barcelona + 7 EUR de suplement de temporada alta (cf. pàgina 4).
Edito: també surten els preus a la pàgina 7: 31 EUR des de Barcelona + 7 EUR de suplement de temporada alta (cf. pàgina 4).
També podriem anar amb el meu cotxe i aprofitar més el temps.

Visca el metro!!
Jo proposoa la següent alternativa:
Divendres
- 15:20 Barcelona - - ??? La Tour de Querol (no tinc a ma els horaris actuals i la web
)
- 19:21 La tor - 22:26 Toulouse 22:16 Ter
Dissabte:
- Toulouse 7:31 - Luchon 09:48 TER
- Luchon 11:12 - Toulouse 13:21 TER
- Visita linia B de Toulouse
- Toulouse 16:55 - Narbonne 1822 Teoz 3631
- Narbonne 18:29 - Port bou 20:07 GL 4240
Jo nomes em puc apuntar al viatge si és el cap de setmana del 3,4 o 5 d'agost
Divendres
- 15:20 Barcelona - - ??? La Tour de Querol (no tinc a ma els horaris actuals i la web

- 19:21 La tor - 22:26 Toulouse 22:16 Ter
Dissabte:
- Toulouse 7:31 - Luchon 09:48 TER
- Luchon 11:12 - Toulouse 13:21 TER
- Visita linia B de Toulouse
- Toulouse 16:55 - Narbonne 1822 Teoz 3631
- Narbonne 18:29 - Port bou 20:07 GL 4240
Jo nomes em puc apuntar al viatge si és el cap de setmana del 3,4 o 5 d'agost
18.45davida ha escrit:- 15:20 Barcelona - - ??? La Tour de Querol (no tinc a ma els horaris actuals i la web![]()
)

Ultimàtum
Si abans de dimecres ningú mostra interès per fer la visita a la línia B de Tolosa la faré jo en solitari aquest dijous sortint de Girona a les cinc del matí amb un autobús nocturn.
Es proposa el viatge pel dissabte 25 amb el pla següent:
Regional Barcelona Sants 6.55 - 9.26 Cervera + TER Cervera 10.43 - 13.45 Tolosa
TGV Tolosa 16.03 - 17.21 Narbona + Corail Narbona 18.29 - 20.07 Portbou + Regional Portbou 20.30 - 22.46 Barcelona Sants.
Si abans de dimecres ningú mostra interès per fer la visita a la línia B de Tolosa la faré jo en solitari aquest dijous sortint de Girona a les cinc del matí amb un autobús nocturn.
TGV Tolosa 16.03 - 17.21 Narbona + Corail Narbona 18.29 - 20.07 Portbou + Regional Portbou 20.30 - 22.46 Barcelona Sants.
Resum de parades (no les incloc totes):
Codi: Selecciona’ls tots
Hora Estació
----- ------------------
06.55 Barcelona Sants
07.00 Passeig de Gràcia
07.03 el Clot - Aragó
07.23 Granollers Centre
08.02 Maçanet - Massanes
08.29 Girona
08.58 Figueres
09.22 Portbou
09.26 Cervera
| |
10.43 Cervera
11.20 Perpinyà
12.10 Narbona
12.45 Carcassona
13.05 Castelnaudary
13.45 Tolosa
16.03 Tolosa
16.54 Carcassona
17.21 Narbona
| |
18.29 Narbona
19.14 Perpinyà
20.02 Cervera
20.07 Portbou
| |
20.30 Portbou
20.52 Figueres
21.23 Girona
21.45 Maçanet - Massanes
22.18 Granollers Centre
22.37 el Clot - Aragó
22.41 Passeig de Gràcia
22.46 Barcelona Sants
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Jo estaré desaparegut fins al 12 de setembre. Ho sento molt.
entfe001 ha escrit:Ultimàtum
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.