Alteracions del servei de Rodalies (Estiu 2007)
Alteracions del servei de Rodalies (Estiu 2007)
A l'espera del comunicat oficial de Renfe i de diverses campanyes informatives que es posaran en marxa, puc adelantar diverses alteracions del servei de Rodalies que es portaran a terme durant l'estiu degut a un conjunt d'obres d'infraestructura a diferents punts de la xarxa.
Encara no tinc la certesa total de les dates de les afectaccions. Per orientar una mica seria des de finals de juliol fins a principis de setembre. Tampoc sé si totes les afectacions es produiran alhora i constantment durant tot el període.
Tot el que posa d'aquí endavant està copiat de la paperassa interna informativa dels talls.
Barcelona ciutat:
- Reducció de 20 a 7 trens/hora en el tram Sant Andreu Arenal-Sants.
- Eliminació del tràfic ferroviari entre Clot-Aragó i Arc de Triomf.
Línia C1:
- Inici/final de recorregut a Estació de França i Clot-Aragó.
- Reducció de 4 trens/hora-punta en el tram Barcelona-Mataró
- A l'Estació de França seran necessàries 4 vies en hora punta per a aquesta línia.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Clot-Aragó per agafar linia C2 o bé metro linies L1 i L2.
Línia C3:
- Inici/final de recorregut a Sant Andreu Arenal.
- Reducció d'un tren/hora a partir de les 10:00 h.
- A partir del 27 d'agost (final vacances), serà necessari desviar un flux important de passatgers cap al metro.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Sant Andreu Arenal per agafar linia C4 o bé metro linia L1.
- Reforç de la megafonia de Sant Andreu Arenal.
Línia C4 sud:
- Via única entre Molins de Rei i Martorell.
- Via única entre Sants i L'Hospitalet de Llobregat.
- Reducció de 2 trens/hora-punta i d'1 tren/hora-vall entre Martorell i Molins de Rei.
- Reducció de 4 trens/hora-punta i de 2 trens/hora-vall entre Molins de Rei i Barcelona.
- Autobusos de reforç entre Martorell i Molins de Rei.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en els trams afectats: Metro L5 des de Cornellà, Metro L1 des de L'Hospitalet, FGC des de Martorell.
Línia C7:
- Inici/final de recorregut a Montcada-Bifurcació.
- Dissabtes, festius i els dies 10, 12, 13 i 14 de setembre hi haurà via única entre Rubí i Castellbisbal.
- Autobusos de reforç entre Rubí i Castellbisbal.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Montcada-Bifurcació cap a la C3 (limitada a Sant Andreu Arenal) o a la C4.
Altres coses:
- Reforços personal de seguretat: Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal, Martorell i Rubí.
- Reforços personal d'informació: Plaça de Catalunya, Estació de França, Montcada-Bifurcació, Sant Andreu Arenal, Clot-Aragó, Arc de Triomf, L'Hospitalet de Llobregat, Cornellà, Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal, Martorell i Rubí.
- Reforços personal de circulació in situ: Estació de França, Sants, Sant Andreu Arenal, Montcada-Bifurcació, L'Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Castellbisbal i Rubí.
- Es realitzarà una nova edició de guia d'horaris per a les linies afectades.
Encara no tinc la certesa total de les dates de les afectaccions. Per orientar una mica seria des de finals de juliol fins a principis de setembre. Tampoc sé si totes les afectacions es produiran alhora i constantment durant tot el període.
Tot el que posa d'aquí endavant està copiat de la paperassa interna informativa dels talls.
Barcelona ciutat:
- Reducció de 20 a 7 trens/hora en el tram Sant Andreu Arenal-Sants.
- Eliminació del tràfic ferroviari entre Clot-Aragó i Arc de Triomf.
Línia C1:
- Inici/final de recorregut a Estació de França i Clot-Aragó.
- Reducció de 4 trens/hora-punta en el tram Barcelona-Mataró
- A l'Estació de França seran necessàries 4 vies en hora punta per a aquesta línia.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Clot-Aragó per agafar linia C2 o bé metro linies L1 i L2.
Línia C3:
- Inici/final de recorregut a Sant Andreu Arenal.
- Reducció d'un tren/hora a partir de les 10:00 h.
- A partir del 27 d'agost (final vacances), serà necessari desviar un flux important de passatgers cap al metro.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Sant Andreu Arenal per agafar linia C4 o bé metro linia L1.
- Reforç de la megafonia de Sant Andreu Arenal.
Línia C4 sud:
- Via única entre Molins de Rei i Martorell.
- Via única entre Sants i L'Hospitalet de Llobregat.
- Reducció de 2 trens/hora-punta i d'1 tren/hora-vall entre Martorell i Molins de Rei.
- Reducció de 4 trens/hora-punta i de 2 trens/hora-vall entre Molins de Rei i Barcelona.
- Autobusos de reforç entre Martorell i Molins de Rei.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en els trams afectats: Metro L5 des de Cornellà, Metro L1 des de L'Hospitalet, FGC des de Martorell.
Línia C7:
- Inici/final de recorregut a Montcada-Bifurcació.
- Dissabtes, festius i els dies 10, 12, 13 i 14 de setembre hi haurà via única entre Rubí i Castellbisbal.
- Autobusos de reforç entre Rubí i Castellbisbal.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Montcada-Bifurcació cap a la C3 (limitada a Sant Andreu Arenal) o a la C4.
Altres coses:
- Reforços personal de seguretat: Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal, Martorell i Rubí.
- Reforços personal d'informació: Plaça de Catalunya, Estació de França, Montcada-Bifurcació, Sant Andreu Arenal, Clot-Aragó, Arc de Triomf, L'Hospitalet de Llobregat, Cornellà, Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal, Martorell i Rubí.
- Reforços personal de circulació in situ: Estació de França, Sants, Sant Andreu Arenal, Montcada-Bifurcació, L'Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Castellbisbal i Rubí.
- Es realitzarà una nova edició de guia d'horaris per a les linies afectades.
Watermark l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/07/2007 23:15, en total s’ha editat 1 vegada.
Sols dic una cosa:
QUIN CACAU!!!!!!
I especialment a la línia C4.Un tren cada mitja hora entre Molins i Barcelona a hores valls.Podrien posar un servei de bus entre Molins i Quatre Camins,i allà continuin el viatge amb FGC,
QUIN CACAU!!!!!!
I especialment a la línia C4.Un tren cada mitja hora entre Molins i Barcelona a hores valls.Podrien posar un servei de bus entre Molins i Quatre Camins,i allà continuin el viatge amb FGC,
Quin fàstic, a mi les obres no m'afecten absolutament en res, ni per la C4 nord ni per la Ca2...que curiosament, la C4N i la C2 (i la C10, també) són les úniques que no pateixen canvis...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Segur que la C4nord no és veu afectada.
Si a hores valls,entre Molins i Martorell hi haurá 2 trens a l'hora,quan el normal és 4.Fins aquí tot entès.
Peró sí a la C4 nord la circulació de trens és com sempre(4trens/hora),com s'ho faràn?2 trens finalitzaràn a Molins,peró i els altres 2,a on finalitzaren?
St.Andreu Arenal?Birfuració=,o nomès hi haurà un tren cada mitjà,i faràn Molins-Manresa parant a totes les estacions.
I sí de Molins a Martorell hi circula un tren cada hora,entre Martorell i Vilafranca també?(lo normal 2),hi haurà servei Vilafranca-Martorell o qué?
Tot plegat un cacau,i no m'imaginava jo que la línia que és veuria mès afectada seria la C4.
Si a hores valls,entre Molins i Martorell hi haurá 2 trens a l'hora,quan el normal és 4.Fins aquí tot entès.
Peró sí a la C4 nord la circulació de trens és com sempre(4trens/hora),com s'ho faràn?2 trens finalitzaràn a Molins,peró i els altres 2,a on finalitzaren?

I sí de Molins a Martorell hi circula un tren cada hora,entre Martorell i Vilafranca també?(lo normal 2),hi haurà servei Vilafranca-Martorell o qué?

Tot plegat un cacau,i no m'imaginava jo que la línia que és veuria mès afectada seria la C4.
Quan van tallar de Molins a Sant Sadurní fa uns caps de setmana, per al tram de Sant Sadurní a Sant Vicenç hi havia un tren cada mitja hora, en comptes del tren cada hora. I estacions com Lavern-Subirats van passar de tenir un tren cada 2-3 hores a un tren cada mitja horaMako448 ha escrit:I sí de Molins a Martorell hi circula un tren cada hora,entre Martorell i Vilafranca també?(lo normal 2),hi haurà servei Vilafranca-Martorell o qué?
![]()

Per tant, no descartaria llançadores Martorell-Vilafranca.
Pfff, si tenim en compte que gairebé hi ha només un tren per hora a la C3 en alguns moments, la reducció pot suposar deixar-la sense servei?Watermark ha escrit:Línia C3:
- Reducció d'un tren/hora a partir de les 10:00 h.

Al mes d'agost a determinades hores les frequencies de la C3 arriben a 70-80 minuts que collons volen reduir. ¿A 3 trens al dia?
Encara seran capaços de fer parar els Puigcerdà i Ripoll semidirectes a totes les estacions.davida ha escrit:Al mes d'agost a determinades hores les frequencies de la C3 arriben a 70-80 minuts que collons volen reduir. ¿A 3 trens al dia?
M'imagino que deixaran ultilitzar els bitllets senzill,i abonaments de RENFE al metro.Perqué el que vagui d'Arc de Triomf o Pl.Catalunya a Mataró,per exemple,haurà d'anar al Clot,i per fer-ho en un temps sense incididents,lo rentable és que a Pl.Catalunya i Arc de Tromf deixin anar al metro amb bitllets renfe fins al Clot,perqué sinó,suposo una mega volta tornant enrere a Sants,i allà C2 fins al Clot.
Espero que deixin ultilitzar bitllets renfe al metro!!!!
Espero que deixin ultilitzar bitllets renfe al metro!!!!
Watermark ha escrit:
Línia C1:
- Inici/final de recorregut a Estació de França i Clot-Aragó.
- Reducció de 4 trens/hora-punta en el tram Barcelona-Mataró
- A l'Estació de França seran necessàries 4 vies en hora punta per a aquesta línia.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Clot-Aragó per agafar linia C2 o bé metro linies L1 i L2.
Altres Coses
- Reforços personal de circulació in situ: Estació de França, Sants, Sant Andreu Arenal, Montcada-Bifurcació, L'Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Castellbisbal i Rubí.







Salut,
Tot plegat pinta interessant de cara a nosaltres, els frikis aficionats. De cara a la gent és una bona put... Sort que per anar a treballar faig servir FGC
Per cert, que heu posat que entre Sants i L'Hospitalet es circularia en via única... podria ser que per Sants tots els trens de la R4 (la única que quedaria) anéssin per una sola via en els dos sentits, no? Serà un bon cacau!!!

Per cert, que heu posat que entre Sants i L'Hospitalet es circularia en via única... podria ser que per Sants tots els trens de la R4 (la única que quedaria) anéssin per una sola via en els dos sentits, no? Serà un bon cacau!!!

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Pel que em van explicar a mi fa, més o menys un mes, a Sants hi haurà via 1 i via 2 amb el mateix sentit que sempre, i des de la sortida de Sants fins a la agulla següent a la bifurcació cap a Hospitalet, se circularia en via única. A veure com serà finalment. Friso perquè arribin aquests canvis... 

un dubte perque hi haurà via única al tram Molins de Rei - Martorell 

Mare meva, que Déu ens agafi confessats!!Watermark ha escrit:A l'espera del comunicat oficial de Renfe i de diverses campanyes informatives que es posaran en marxa, puc adelantar diverses alteracions del servei de Rodalies que es portaran a terme durant l'estiu degut a un conjunt d'obres d'infraestructura a diferents punts de la xarxa.
Encara no tinc la certesa total de les dates de les afectaccions. Per orientar una mica seria des de finals de juliol fins a principis de setembre. Tampoc sé si totes les afectacions es produiran alhora i constantment durant tot el període.
Tot el que posa d'aquí endavant està copiat de la paperassa interna informativa dels talls.
Barcelona ciutat:
- Reducció de 20 a 7 trens/hora en el tram Sant Andreu Arenal-Sants.
- Eliminació del tràfic ferroviari entre Clot-Aragó i Arc de Triomf.
Línia C1:
- Inici/final de recorregut a Estació de França i Clot-Aragó.
- Reducció de 4 trens/hora-punta en el tram Barcelona-Mataró
- A l'Estació de França seran necessàries 4 vies en hora punta per a aquesta línia.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Clot-Aragó per agafar linia C2 o bé metro linies L1 i L2.
Línia C3:
- Inici/final de recorregut a Sant Andreu Arenal.
- Reducció d'un tren/hora a partir de les 10:00 h.
- A partir del 27 d'agost (final vacances), serà necessari desviar un flux important de passatgers cap al metro.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Sant Andreu Arenal per agafar linia C4 o bé metro linia L1.
- Reforç de la megafonia de Sant Andreu Arenal.
Línia C4 sud:
- Via única entre Molins de Rei i Martorell.
- Via única entre Sants i L'Hospitalet de Llobregat.
- Reducció de 2 trens/hora-punta i d'1 tren/hora-vall entre Martorell i Molins de Rei.
- Reducció de 4 trens/hora-punta i de 2 trens/hora-vall entre Molins de Rei i Barcelona.
- Autobusos de reforç entre Martorell i Molins de Rei.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en els trams afectats: Metro L5 des de Cornellà, Metro L1 des de L'Hospitalet, FGC des de Martorell.
Línia C7:
- Inici/final de recorregut a Montcada-Bifurcació.
- Dissabtes, festius i els dies 10, 12, 13 i 14 de setembre hi haurà via única entre Rubí i Castellbisbal.
- Autobusos de reforç entre Rubí i Castellbisbal.
- Alternatives que es proposaran als viatgers en el tram suprimit: Transbordament a Montcada-Bifurcació cap a la C3 (limitada a Sant Andreu Arenal) o a la C4.
Altres coses:
- Reforços personal de seguretat: Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal, Martorell i Rubí.
- Reforços personal d'informació: Plaça de Catalunya, Estació de França, Montcada-Bifurcació, Sant Andreu Arenal, Clot-Aragó, Arc de Triomf, L'Hospitalet de Llobregat, Cornellà, Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal, Martorell i Rubí.
- Reforços personal de circulació in situ: Estació de França, Sants, Sant Andreu Arenal, Montcada-Bifurcació, L'Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Castellbisbal i Rubí.
- Es realitzarà una nova edició de guia d'horaris per a les linies afectades.


Encara bo que no em toquen el rodalies de l'aeroport... Bona sort a la resta!

Visca el metro!!
Lo que no entiendo es una cosa de estos horarios. Si la afectación va a ser tan importante ¿a qué esperan para informar a los sufridos usuarios?
Hoy martes, al coger el tren en Hospitalet no he visto ningún letrero ni aviso de estas afectaciones.
En la web de Renfe parece que si están reflejados.
Por ejemplo, he probado el trayecto Sants - Badalona, sólo ofrece horarios hasta el 27/7 (próximo viernes). Si quieres ver los horarios a partir del 28/7, has de seleccionar el trayecto Clot - Badalona.
Supongo que no se les estará pasando por la cabeza empezar a informar el mismo dia de las afectaciones; por qué en el caso anterior ¿qué van a hacer a partir del próximo sábado los usuarios de Hospitalet, Sants, Catalunya y Arc de Triomf que quieran ir hacia el maresme?
La que se puede liar va a ser gorda.
Hoy martes, al coger el tren en Hospitalet no he visto ningún letrero ni aviso de estas afectaciones.
En la web de Renfe parece que si están reflejados.
Por ejemplo, he probado el trayecto Sants - Badalona, sólo ofrece horarios hasta el 27/7 (próximo viernes). Si quieres ver los horarios a partir del 28/7, has de seleccionar el trayecto Clot - Badalona.
Supongo que no se les estará pasando por la cabeza empezar a informar el mismo dia de las afectaciones; por qué en el caso anterior ¿qué van a hacer a partir del próximo sábado los usuarios de Hospitalet, Sants, Catalunya y Arc de Triomf que quieran ir hacia el maresme?
La que se puede liar va a ser gorda.
Totalment d'acord. Ja estem acostumats a que Renfeadif informin d'aquestes coses amb poquíssima antel·lació. Sort que tenim aquest fòrum, realment estem complint una funció social!daneel ha escrit:Lo que no entiendo es una cosa de estos horarios. Si la afectación va a ser tan importante ¿a qué esperan para informar a los sufridos usuarios?

-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
A les 12 d'avui es farà una roda de premsa on els tres responsables de Foment a Catalunya, Adif i Rodalies explicaran els talls, que duraran des del 28 de juliol fins l'11 de setembre, quan entraran en servei les vies 7 i 8 de Sants.
A les obres de Vilajuïga que van causar retards d'entre 15 i 45 minuts als trens de Portbou ni es van molestar a dir res...metring ha escrit:Totalment d'acord. Ja estem acostumats a que Renfeadif informin d'aquestes coses amb poquíssima antel·lació. Sort que tenim aquest fòrum, realment estem complint una funció social!daneel ha escrit:Lo que no entiendo es una cosa de estos horarios. Si la afectación va a ser tan importante ¿a qué esperan para informar a los sufridos usuarios?
Les víes 7 i 8 entren en servei el dia de la Diada? Anem bé, cirerer...ahir vaig estar a l'andana de les víes 9 i 10 i, sincerament, allò estava força endarrerit...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...