Sistemes anti-criogenització a les 448R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Sistemes anti-criogenització a les 448R

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 14/07/2007 11:32

En el viatge de tornada d'ahir cap a Girona (tren que gairebé perdo perquè no es va anunciar per megafonia a Sants fins que el CEX tancava les portes per marxar :evil:) vaig poder comprovar el sistema dissenyat per Renfe per evitar que els passatgers passin fred dins del tren a causa del sistema d'aire condicionat.

La solució passava, ni més ni menys, que per tenir la calefacció engegada junt amb la refrigeració.

Així doncs, ahir vaig tenir el gust de viatjar amb una cama escaldada -la del costat de la finestra- i l'altra congelada.

Per si a algú li interessa, es tractava de la 448.011.

P.S: Algú els hi hauria d'explicar que això no és precisament estalvi energètic...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 14/07/2007 14:06

La meva 011!!! :D Molts bons records tinc jo d'aquesta unitat...:D

La veritat és que això és ser una "mica" cafre...:D:D:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 14/07/2007 14:30

El meravellós servei de Renfe: megafonies que no funcionen tot i les constants promeses de "millorar la informació", trens amb la calefacció i la refrigeració posades a la vegada, etc.
No et queixis que com a mínim el tren va arribar a la seva destinació. Això ja és molt i no tothom té aquesta sort... :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/07/2007 15:29

Buf! És com tenir dos ambients en un sol tren. Ara falta el Chill out, una pista disco, etc :D



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 16/07/2007 11:38

A l'època de les 440 blaves i d'skay, el contrast era major, ja que si seies al costat de la finestra, a l'hivern se't cremava el peu i se't gelava el braç del mateix cantó. La quantitat de soles de sabata que vaig arribar a cremar al damunt dels radiadors de la calefacció de les 440 !!!

Ara, a segons quina hora a les 447 has de portar jersei.

Salut !!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 0:00

O sigui, que si el Tren Groc fos de Renfomentadif, el vagó obert dels estius circularia tot l'any i a l'hivern ho faria amb la calefacció engegada...

:x


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 25/07/2007 8:53

No. Els trens de renfe circulen amb la calefacció i l'aire condicionat tot alhora connectat. Més d'una vegada ho he pogut comprovar.

Si el tren groc fos de renfe, ja l'haurien desballestat i només hi circularien les magnífiques statdler, sense cap mena d'encant. Això suposant que no l'haguéssin suprimit directament i en el seu lloc haguéssin donat la concessió autobusera a algun amic.

Salut !!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”