Propostes per renovar rodalies renfe Barcelona
- subwayworld
- N3
- Entrades: 33
- Ubicació: Badalona-Pep Ventura
- Contacta:
Propostes per renovar rodalies renfe Barcelona
Deixo aquest espai obert per fer-hi propostes de noves línies per fer unes noves rodalies Barcelona.
També hi podriem posar-hi mapes per poder-les confeccionar encara millor.
Sort!
Visita: http://www.subwayworld.galeon.com
Sort!
- subwayworld
- N3
- Contacta:
Que tas proposat de deixar-me malament o algu?
Fer propostes personals és com donar una opinió, simplement això. Endavant, si hi cap proposta.
- subwayworld
- N3
- Contacta:
K tal així?
Intentant mantenir una mica l'esquema actual per`semse passar-se gaire:
R1: Mataró-Aeroport/Est. de França-Maçanet.
R2: Maçanet-L'Hospitalet/St. Vicenç de Calders-St. Andreu Comtal o St. Celoni via Vilafranca
R3: Vic-Aeroport/Vilanova i la G.-La Garriga
R4: Manresa-Vilanova i la G./Terrassa-St Vicenç
R7: Circumval·lació BCN-L'Hospitalet-St. Andreu Comtal-Ramal de les Aigües-Rubí-Castellbisbal
Intentant mantenir una mica l'esquema actual per`semse passar-se gaire:
R1: Mataró-Aeroport/Est. de França-Maçanet.
R2: Maçanet-L'Hospitalet/St. Vicenç de Calders-St. Andreu Comtal o St. Celoni via Vilafranca
R3: Vic-Aeroport/Vilanova i la G.-La Garriga
R4: Manresa-Vilanova i la G./Terrassa-St Vicenç
R7: Circumval·lació BCN-L'Hospitalet-St. Andreu Comtal-Ramal de les Aigües-Rubí-Castellbisbal
jo volia fer-vos una pregunta arran de lo que serà el nou esquema de linies de Rodalies Barcelona en un futur. Tinc entés que la línia del Maresme passarà per Sitges-Vilanova/St. Vicenç C. Que la C-2 es farà en tota la seva totalitat per l'interior. Que la C-4 Passarà a ser Aeroport-Manresa, entre d'altres... Però el dubte les tinc en aquestes.
Com pretenen creuar els trens que venen dels túnels de Plaça Catalunya / Passeig de Gràcia, no hauria cissallament de vies? O Volen canviar-lis els recorreguts?.
En el cas de la C-4, també tindràn origen/final a L'Hospitalet com es feia amb la C-1? Perquè sino les frequüències baixaran...
I l'últim dubte és: Per la meva localitat passa la C-4 que d'aquí uns anys passarà a ser C-2 amb destinació Maçanet M. Tindrem les pèssimes freqüències i els tren insalubres que té actualment aquesta linia o amb la AV augmentaran?
Gracies, Salutacions.
Com pretenen creuar els trens que venen dels túnels de Plaça Catalunya / Passeig de Gràcia, no hauria cissallament de vies? O Volen canviar-lis els recorreguts?.
En el cas de la C-4, també tindràn origen/final a L'Hospitalet com es feia amb la C-1? Perquè sino les frequüències baixaran...
I l'últim dubte és: Per la meva localitat passa la C-4 que d'aquí uns anys passarà a ser C-2 amb destinació Maçanet M. Tindrem les pèssimes freqüències i els tren insalubres que té actualment aquesta linia o amb la AV augmentaran?
Gracies, Salutacions.
Hay trenes que es mejor no coger...
- subwayworld
- N3
- Contacta:
RBB si tas basat amb el que he escrit mu he inventat tot, i he obert aquest espai per que tothom pugui expressar un nou sistema de rodalies de BCN
No no, no m'he bassat pas en el teu missatge es que fa temps que es parla això i bueno m'he animat a preguntar-lo. 
Per mi jo deixaria les linies com estan perquè ja portem molt de temps així i veig complicar-se la vida aquest canvi tan radical, pero bueno es una mera opinió.

Per mi jo deixaria les linies com estan perquè ja portem molt de temps així i veig complicar-se la vida aquest canvi tan radical, pero bueno es una mera opinió.
- subwayworld
- N3
- Contacta:
Algí sap alguna cosa del desdoblament de la via fins a Vic?
Ja seria hora d'explotar com Deu mana la R3 no?
Ja seria hora d'explotar com Deu mana la R3 no?
Gràcies per la resposta encara que no l'acabo d'entendre del tot
Tot això era una reforma desde renfe/atm o què? Amb el traspàs pot canviar alguna cosa?
Ja no us molesto més

Tot això era una reforma desde renfe/atm o què? Amb el traspàs pot canviar alguna cosa?
Ja no us molesto més

Exactament això és l'objecte d'aquest fil, ergo:subwayworld ha escrit:Deixo aquest espai obert per fer-hi propostes de noves línies per fer unes noves rodalies Barcelona.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.