
I dic jo: què tal aniria que, en un futur, anés per ....Sants, EF, Sagrera...., en lloc de Clot, Catalunya i Arc de Triomf? (aquestes dues últimes, molt congestionades pel trànsit de trens, i amb només dues vies).
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:00
Entrada Autor: metring » Divendres 27/07/2007 23:01
Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/07/2007 23:08
Permeteu que sigui una mica més eclèctic: St. Adrià, Glòries, Diagonal, Francesc Macià, Zona Universitària, Esplugues, Cornellà...metring ha escrit:I dic jo: què tal aniria que, en un futur, anés per ....Sants, EF, Sagrera...., en lloc de Clot, Catalunya i Arc de Triomf? (aquestes dues últimes, molt congestionades pel trànsit de trens, i amb només dues vies).
Entrada Autor: metring » Divendres 27/07/2007 23:15
Guigui ha escrit:Perquè no? És l'entrada "natural" a Barcelona venint del Maresme. Una altra cosa és que, per permetre l'enllaç amb MD, LD i AV, part del servei es dugui a la Sagrera i acabi a l'EdF, previ pas per Glòries.metring ha escrit:Aquestes estacions, amb la C1?
Per qui no hi hagi caigut: no parlo (només) de traçats existents, també faig volar coloms. Somiar és gratuït (a diferència dels traçats serpentejants i saturadíssims).
Entrada Autor: laura » Diumenge 29/07/2007 3:08
Entrada Autor: metring » Diumenge 29/07/2007 9:39
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/07/2007 10:11
Tu mateixa ja ho dius abans, però fixa't en les connexions amb metro que tenen les estacions de París i Londres, a part de que, per exemple, la Gare du Nord és passant per a l'RER. Abans no tinguem una cosa semblant a l'EdF, passaran segles, al ritme que es projecten i executen les obres per aquí.metring ha escrit:Sobre que és estació terme? A París, Londres, etc, n'està ple d'estacions terme, i cap problema amb això. Si ells poden, per què no nosaltres?
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/07/2007 10:19
Exemples com la vaga del Prat, l'apagada elèctrica i l'anarquia de Rodalies em fan pensar que ni amb un gran cataclisme hi faran res.metring ha escrit:Exacte, fallen les connexions estrepitosament. I repeteixo. la situació dels Rodalies, tants per túnels de només dues vies, és insostenible, i fins que no hi hagi una desgràcia, no posaran fil a l'agulla
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/07/2007 10:23
Doncs em fa molt l'efecte que, amb el tant-se-me'n-fotisme dels peixos grossos de Renfomentadif, la primera mesura d'urgència que s'hi prengui serà el precintament judicial per perill de la integritat física dels usuaris i de la salut pública. Abans no mouran ni un dit.metring ha escrit:Si, però com ja he dit algun cop, en el cas de Renfe Catalunya, perilla l'integritat física dels usuaris, amb les andanes tant estrates i tant saturades, que és pitjor encara.
Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 29/07/2007 17:35
Estic d'acord amb el que dius de la C1 però no estic d'acord amb el que dius de la C4. De totes maneres hem de pensar que només és un mes, durant el periode de vacances i haig d'admetre que no esta planificat de la millor manera però bueno, no es quedarà per sempre.laura ha escrit: Parlant de l'Estació de França, no em sembla un bon enllaç amb la C1. El motiu és molt clar: aquesta estació, no pot funcionar com intermediària i només pot funcionar com a estació d'origen / final.
El que si estaria bé seria que la C4 sud i C2 de la costa acabéssin a Estació de França ja que podrien fer més parades pel centre que no pas la pobre C1 (que arriba per l'altre costat).
Entrada Autor: Vox » Diumenge 29/07/2007 18:04
Entrada Autor: xevi » Diumenge 29/07/2007 20:46
Entrada Autor: Pere » Diumenge 29/07/2007 22:12
De fet, és que no hi ha cap enllaç a Marina del túnel que ve d'Arenal per anar a Estació de França.fantito ha escrit:Pots explicar per quin trajecte es va de sant Andreu Arenal a l'Estació de França?Denisuko ha escrit:I per intentar descongestionar els túnels de Pl. Catalunya i Arc de Triomf portaria la C3 a EF i que enllaces amb la C4 i C7 a St. Andreu Arenal.
Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/07/2007 10:31
Estació de França - Clot Aragó - Sant Andreu Comtal - Montcada Bifurcació - Cerdanyola del Vallès - Cerdanyola Universitat - Rubí - Molins de Rei - l'Hospitalet de Llobregat - Barcelona Sants - Plaça de Catalunya - Arc de Triomf - Sant Andreu Arenal.fantito ha escrit:Pots explicar per quin trajecte es va de sant Andreu Arenal a l'Estació de França?Denisuko ha escrit:I per intentar descongestionar els túnels de Pl. Catalunya i Arc de Triomf portaria la C3 a EF i que enllaces amb la C4 i C7 a St. Andreu Arenal.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 30/07/2007 10:34
Ideal per seguir les noves tendències en matèria de traçats ferroviaris urbans i suburbans.entfe001 ha escrit:Estació de França - Clot Aragó - Sant Andreu Comtal - Montcada Bifurcació - Cerdanyola del Vallès - Cerdanyola Universitat - Rubí - Molins de Rei - l'Hospitalet de Llobregat - Barcelona Sants - Plaça de Catalunya - Arc de Triomf - Sant Andreu Arenal.
Sense cap inversió de marxa i amb el tren encarat per pujar a Vic.
Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 30/07/2007 17:51
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”