Passeig per Montjuïc

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/08/2007 0:13

aim ha escrit:Jo no tinc cap problema en fer-la entre setmana. Llastima no poder fer la part de l'AAFCB...
L'AAFCB obrirà igualment. O sigui que si vols anar a visitar-la diumenge, per exemple, ningú te'n privarà :D

Així doncs, confirmem que serà el dilluns en comptes del diumenge?

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 01/08/2007 8:22

Per mi, d'acord! Ja tindré vacances :D
Ara falta que la resta confirmeu.

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 01/08/2007 8:49

Confirmo.

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 01/08/2007 13:36

Ídem.

davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 01/08/2007 14:17

Si fos per la tarda m'apuntaria pero pel matí treballo.

sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimecres 01/08/2007 19:07

:victoria :yotb :D

Confirmo

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 02/08/2007 12:44

Confirmo.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 02/08/2007 15:32

M'hi apunte.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 04/08/2007 18:55

Repassant el fil no m'ha acabat de quedar clar si al final quedem a Glòries o a Sant Adrià ni a quina hora :x

aim
N9
N9
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 04/08/2007 19:42

En principi el punt de trobada és a Glòries (suposo que a la parada del TRAM) a les 10:00 del dilluns dia 6.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Diumenge 05/08/2007 9:45

Exacte, a la parada Glòries del Tram.

Per a faristol: pots confirmar si vindras? És per saber si porto el llibre o no. Merci!

faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 05/08/2007 23:05

Acabo de arribar a casa, perdo per no contestar abans, confirmo que vindre tot i que seria important saber l'hora que acabarem, a veure si per fi us conec!!!

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Diumenge 05/08/2007 23:10

Hola! L'hora de final, jo diria que abans de les 5, no crec que gaire tard. A les hores, portaré el llibre :D

faristol
N8
N8

Entrada Autor: faristol » Diumenge 05/08/2007 23:13

OK!!! fins dema.

U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 05/08/2007 23:41

Segurament vagi, però si a les 10 no estic, aneu-vos-en, serà que quelcom m'ho haurà impedit.

aim
N9
N9
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 06/08/2007 21:00

Ja hem acabat la trobada en la que segurament alguns hauran passat més gana xD Com ja es parla en aquest fil, ens hem sortit una "mica" del planning inicial i hem anat a parar a Tiana, i com que l'altre fil ha estat tancat us poso aqui una imatge del tramvia per tal de que en vegeu l'estat actual:

Imatge

Cal dir que tot i que exteriorment està acceptable, per dins fa pena. Està tot mig destroçat, vidres per terra, etc..[/url]

faristol
N8
N8

Entrada Autor: faristol » Dilluns 06/08/2007 23:10

Una mica del planning inicial????

Ha estat forÇa be

0-mentre esperavem han passat dos camions carregats de via amb travessa d'ample RENFE, no s'han pogut fer fotos bones perque primer ho ha impedit una ambulacia i despres un TRAM en sentit contrari.(vies d'on? i amb direcció a on?)

1-TRAM desde GLORIES fins al Forum (per seguir fins a Sant Adria hi habia que fer transbordament per les obres crec del enllaÇ amb T5)

2-TRAM desde Forum fins a Sant adrià.

3-Autobus BD27?? fins a Estació RENFE Badalona passant per dins del Port Badaloní.

4-RENFE una 447 fins Montgat (visita al enclavament-Bar)

5-Bus B29 fins a TIANA, visita al Tramvia restaurat i ara "destroÇat" (cal dir que la rsetauració d'aquest TRAMVIA va ser mol dificultosa perque no en quedava quasi res despres de haber fet de Frankfurt a Castelldefels i a la Cruilla de la carretera de Masquefa a Sant Sadurni D'Anoia amb al de Sant LlorenÇ d'hortons lloc on va estar abandonat molt temps, per aixo fa molta llastima que despres de una acurada i costosa restauració el vehicle estigui com esta.

6-BUS TM fins estacio Montgat RENFE

7- RENFE 447 fins a la Estació de FranÇa (ara si Entrada triomfal)

8-METRO L4 fins Passeig de Gràcia amb la conseguent pasada per CORREOS.

9-METRO L2 fins paral.lel.

10- BUS 88 fins a l'interior del Port, aturada per veure MORROT pero estava fora del recinte i massa lluny, en canvi interesant vista de maniobres de vagons de potassa dels FGC amb un petit tractor UNIMOK??

11-mes BUS 88 i ruta pel port fins a la Zona Franca (ZAL) visita a les obres (viaductes de la linia 9) i futures cotxeres, vista de multitud d'avions a molt baixa alÇada aterrant al prat.

12-BUS 109 fins PlaÇa espanya

13-Refrigeri al bar Xop d'or de la avinguda paral.lel, amb una sala amb un aire acondicionat bonissim (la temperatura perfecte)

14-Visita a les restes del Funicular de 1929 i admiracio del SIMCA 1000 de 1969 que hi ha aparcat.

Crec que no em deixo res, no? intens, intens, crec que no es pot fer mes i la T10 rebentada es clar...

Ah! gracies metring pel llibre es interesantísim.

Ara no puc pujar les fotos, quan pugui les puixo.
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 07/08/2007 0:29, en total s’ha editat 1 vegada.

wefer
Administrador
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/08/2007 23:37

Sí, força intens.
Si no m'he descomptat, hem agafat:
2 tramvies (més el que hem visitat estàtic)
6 autobusos de 3 companyies diferents
2 trens de Metro (més els que hagi agafat cadascú de tornada, en el meu cas dos més)
2 trens de Renfe

Tal com diu en Faristol, hem visitat el traçat del funicular antic, hem vist les obres del viaducte de la L9, les cotxeres de la L9, hem vist vaixells i avions, hem vist fer les maniobres del tractor amb vagons de FGC, i fins i tot hem pogut veure un tren de mercaderies de Renfe circulant pels carrers de la Zona Franca ;)

Resumint... la major part del grup ha fet Glòries->Glòries passant per Badalona, Montgat, Tiana, Estació de França, Paral·lel, Zona Franca, ZAL i Montjuïc.

No es pot voler més en un sol dia!!!

aim
N9
N9
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 06/08/2007 23:57

faristol ha escrit:Una mica del planning inicial????
Fixa't que el mica que he ficat està entre cometes :D De fet, la única modificació ha estat anar a Tiana, lo demés ja entrava al pla inicial, més o menys....
wefer ha escrit: 2 trens de Metro (més els que hagi agafat cadascú de tornada, en el meu cas dos més)
Com a mínim de 3 sèries diferents: 1100, 9000 i 4000. A més a més, de tornada sortint de Navas, part del grup ens hem creuat al tunel amb un dels 6000 que duia el número de torn 111.
wefer ha escrit: i fins i tot hem pogut veure un tren de mercaderies de Renfe circulant pels carrers de la Zona Franca ;)
Només circulant? :D :P :D Llàstima que no tot el grup hagi pogut veure la circulació pel mig dels carrers, ja que la meitat estàvem "perduts" i deshidratats trobant com sortir de ZAL.

Us poso tres imatges més de la trobada.

Interior del tramvia de Tiana. Com podeu veure, ara està ben vigilat per les aranyes, les quals fan circulacions nocturnes amb el tramvia.
Imatge

No se si algú tindrà alguna foto del terra, però l'interior fa pena encara que en aquesta foto no ees pugui apreciar del tot bé.
Imatge

Imatge del tractor que comentava en faristol just abans d'acoblar-se als vagons d'FGC. Més endavant els ha empés cap enrere travessant la carretera per on haviem vingut i entrant dins el port.
Imatge

wefer
Administrador
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 07/08/2007 0:00

aim ha escrit:sortint de Navas, part del grup ens hem creuat al tunel amb un dels 6000 que duia el número de torn 111.
I la part del grup que s'ha quedat a Clot, l'ha vist entrant a l'estació :D
aim ha escrit:
wefer ha escrit: i fins i tot hem pogut veure un tren de mercaderies de Renfe circulant pels carrers de la Zona Franca ;)
Només circulant? :D :P :D
Sí, només circulant xD

Gràcies per les imatges ;)

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”