
Les fotos són del menda...
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:54
Entrada Autor: metring » Dijous 02/08/2007 20:20
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 02/08/2007 20:42
¿No? Entonces, el tren, el metro, el bus, etc. tampoco sirven para nada, ¿no?Una de Boadilla digué i un de El Mundo ho ha escrit:Además es una chorrada, no sirve para nada.
¿Entonces, ciudades como Barcelona, Bilbao, Valencia, París, etc. están atrasadas? Lo que realmente fue un atraso fue quitar los tranvías y dar prioridad al vehículo privado.Un veí de Boadilla digué i un de El Mundo ho ha escrit:De modo que hace 40 años nos quitan el tranvía y ahora van y lo vuelven a poner. Vaya atraso. Seguro que lo quitan dentro de algunos años. Es una tontería.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/08/2007 20:53
Que va a 30 per hora! O que potser es pensen que fregant la tanca no es faran tant mal?Por su carril, pero en paralelo a los coches es como circula este metro dentro de la localidad de Boadilla, y sin ningún tipo de barrera que los separe y que pudiera evitar un posible contacto entre los automóviles y el tren.
35 minutos en recorrer 13,7 kilómetros
Entrada Autor: wefer » Dijous 02/08/2007 21:49
JAJAJAJAJAmetring ha escrit: Chirridos de las vías en cada curva, toques de campana cada vez que el tren llega a la estación y se marcha de ella
[...]
Uno de los miembros de esta asociación denuncia que "es una situación insoportable. Estamos viviendo un infierno".
Entrada Autor: vr » Divendres 03/08/2007 12:22
Colla de ximples...metring ha escrit:a El Mundo, una notícia relacionada:
El Metro Ligero, lento y también ruidoso
* Recientemente se ha creado la Asociación de Afectados del Metro Ligero Oeste
* Denuncian el ruido de los trenes y la poca distancia entre las vías y las viviendas
* El Metro Ligero de Boadilla tarda 35 minutos en recorrer 13,7 kilómetros
* CCOO alerta de la falta de seguridad y las condiciones laborales de sus conductores
Entrada Autor: wefer » Diumenge 19/08/2007 13:54
Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/08/2007 22:48
Entrada Autor: Vox » Diumenge 26/08/2007 23:42
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 26/08/2007 23:45
Això és veritat. Durant la meva curta estància de 5 dies a Fuenlabrada l'any passat vaig utilitzar més el MetroSur que les rodalies. Un amic meu l'utilitza per anar a l'institut...Vox ha escrit:Home, el MdetroSur es diferent. Es una línea 100% metro que està donant un excelent servei a les poblacions del sud de Madrid. I el més important, comunicant-les entre si.
Vox
Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/08/2007 23:56
Mmmm, vaig baixar a algunes estacions quan hi vaig pujar fa un any (ho sento, no recordo quines) i pràcticament no hi havia res urbanitzat a sobre...Vox ha escrit:Home, el MdetroSur es diferent. Es una línea 100% metro que està donant un excelent servei a les poblacions del sud de Madrid. I el més important, comunicant-les entre si.
Vox
Entrada Autor: Vox » Dilluns 27/08/2007 1:28
Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 03/12/2007 0:05
Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/12/2007 9:40
És fàcil d'entendre.Túnels del Garraf ha escrit:Ho sento, però no ho puc entendre. Els transports (metro i tramvia) són competències de les Comunitats Autònomes, oi?
Com pot ser que Madrid construeixi km i km de metro com si estigués jugant al parxís mentre que a Catalunya fa 6 anys que no es fa una ampliació real del metro de Barcelona...
Entrada Autor: 594-001-0 » Dilluns 03/12/2007 15:49
Pues en Valencia las ampliaciones de Metro y Tranvía van a buen ritmo y también nos lo tenemos que pagar todo nosotros mismos... así que en mi opinión algo más falla.wefer ha escrit:És fàcil d'entendre.Túnels del Garraf ha escrit:Ho sento, però no ho puc entendre. Els transports (metro i tramvia) són competències de les Comunitats Autònomes, oi?
Com pot ser que Madrid construeixi km i km de metro com si estigués jugant al parxís mentre que a Catalunya fa 6 anys que no es fa una ampliació real del metro de Barcelona...
El dèficit de la Generalitat de Catalunya triplica el dèficit de la Comunitat de Madrid. I això és degut, explicat resumidament, a que la majoria de serveis de la Comunitat de Madrid els dóna directament l'Estat en concepte de "capitalitat", mentre que a Catalunya ens ho hem de pagar gairebé tot nosaltres mateixos, malgrat pagar igualment uns impostos a l'Estat espanyol que després s'utilitzen com a "solidaritat" amb altres Comunitats Autònomes.
Ja dic, això explicat molt resumidament.
Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 03/12/2007 16:47
Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/12/2007 18:58
Una balança falsejada o, millor dit, una balança només amb una part de les dades.Túnels del Garraf ha escrit:Van publicar un estudi la setmana passada on deien que la balança fiscal de la Comunitat de Madrid era el doble de negativa que la de Catalunya, que era la segona pitjor.
Entrada Autor: megapauer » Dimarts 04/12/2007 19:41
Això que ho has tret, de l'Avui???wefer ha escrit:És fàcil d'entendre.
El dèficit de la Generalitat de Catalunya triplica el dèficit de la Comunitat de Madrid. I això és degut, explicat resumidament, a que la majoria de serveis de la Comunitat de Madrid els dóna directament l'Estat en concepte de "capitalitat", mentre que a Catalunya ens ho hem de pagar gairebé tot nosaltres mateixos, malgrat pagar igualment uns impostos a l'Estat espanyol que després s'utilitzen com a "solidaritat" amb altres Comunitats Autònomes.
Ja dic, això explicat molt resumidament.
Torna a “Ferrocarril en general”