Excursió E4 + saló Ribes-Rialb-Queralbs
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Excursió E4 + saló Ribes-Rialb-Queralbs
Aneu fent llista prèvia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
voleu que faci fred
o avancem l'excursió per a que plogui?

Trenscat ha escrit:liniadelRipollés
trenscat
malba
![]()
![]()
![]()
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Una mica més d'informació no vindria pas malament. Preu? Data? Planning general?
Aquest cop vull dur el meu germà al cotxe saló. Quan torni de les vacances (demà) ja diré quelcom.
Si es fa en dia laborable no vindria si fós a partir del 12 de setembre.liniadelRipollès ha escrit:trenscat
malba
Pere
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo hi aniré però sempre queda condicionat a la data triada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo tinc previst estar a Nuria del 22 a 24 de setembre per batejar el meu fill. El cap de setmana següent dia 30 es tanca el cremallera i s'obre la Renfe.
Per casualitat coincidira amb el viatge anual amb la E4?
Fins que no se sapiga la data exacta no puc confirmar la meva assistencia, pero si puc m'hi apunto.
Per casualitat coincidira amb el viatge anual amb la E4?
Fins que no se sapiga la data exacta no puc confirmar la meva assistencia, pero si puc m'hi apunto.
Per ordre alfabetic_liniadelRipollés ha escrit:voleu que faci fred![]()
![]()
o avancem l'excursió per a que plogui?
Trenscat ha escrit:liniadelRipollés
trenscat
malba
![]()
![]()
![]()

* abegpt
* liniaRipolles
* malba
* trenscat
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Home, la malba i jo també vindrem en funció de la data escollida, però tenint en compte les dates d'anteriors sortides a priori ens podrà anar bé.
Davida, realment com al teu fill no li agradin els trens després del "bateig" ferroviari que li estàs fent...!!
Suposo que no pujaràs a Núria en cotxe saló per batejar-lo, perquè si nó més d'un em sembla que et vindrem a fer companyia!! 
Davida, realment com al teu fill no li agradin els trens després del "bateig" ferroviari que li estàs fent...!!

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Ídem.Pere ha escrit:Si es fa en dia laborable no vindria si fós a partir del 12 de setembre.
No pujarem en el cotxe saló, perque el cotxe saló no tenia prou capacitat. A mes a mes la meva dona diu que ja m'he gastat masses diners aquest any en cremalleres (mes de 150€) i el Miquel, el meu fill, ja va viatjar en cotxe saló + E4 l'any passat.Trenscat ha escrit: Davida, realment com al teu fill no li agradin els trens després del "bateig" ferroviari que li estàs fent...!!Suposo que no pujaràs a Núria en cotxe saló per batejar-lo, perquè si nó més d'un em sembla que et vindrem a fer companyia!!
El meu germà no hi està interessat. Pel que fa a mi, si és en feiner ha de ser abans de mitjan setembre.
-
- N10
La intenció seria un dissabte, amb connexió suficient amb Renfe, amb dinar de grup i intentaria negociar una visita a peu d'obres.
Calculeu cap a novembre.
Per dilluns neu a 2000 m i Vall de Núria sense llevaneus nova...
Calculeu cap a novembre.
entfe001 ha escrit:El meu germà no hi està interessat. Pel que fa a mi, si és en feiner ha de ser abans de mitjan setembre.
-
- N10
Haurem d'aficionar a l'altre Notario...això no pot ser!

entfe001 ha escrit:El meu germà no hi està interessat. Pel que fa a mi, si és en feiner ha de ser abans de mitjan setembre.
Jo m'hi apunte, tot i que no podré confirmar la meua assistència mentre no conega la data exacta.liniadelRipollés ha escrit:La intenció seria un dissabte, amb connexió suficient amb Renfe, amb dinar de grup i intentaria negociar una visita a peu d'obres.
Calculeu cap a novembre.
Si és al novembre, espere poder tindre festa els caps de setmana, ja veurem.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Sobtadament, a mi el que interesa és el dinar "Comunitari" (tripero's).
Tindrem descompte?
Tindrem descompte?
liniadelRipollés ha escrit:La intenció seria un dissabte, amb connexió suficient amb Renfe, amb dinar de grup i intentaria negociar una visita a peu d'obres.
Calculeu cap a novembre.
-
- N10
Penseu que, segons la memòria de 2006 d'FGC, la locomotora E1 va recórrer durant aquest any la fascinant xifra de 47km.
Això significa, de forma oficial, que va fer un viatge d'anar i tornar a Núria en buit per setmana santa (confirmat), el viatge de pujada en buit a l'estiu i el nostre viatge de baixada llogat.
És a dir, la locomotora només la vam llogar nosaltres durant tot l'any 2006.
La locomotora és meva.
Això significa, de forma oficial, que va fer un viatge d'anar i tornar a Núria en buit per setmana santa (confirmat), el viatge de pujada en buit a l'estiu i el nostre viatge de baixada llogat.
És a dir, la locomotora només la vam llogar nosaltres durant tot l'any 2006.
La locomotora és meva.