Nova línia B del metro de Tolosa
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
El dissabte 25 em ve massa just, ja que la nit anterior acabarem de tornar precisament del Sud de França en la trobada del tren Groc, i no estaré com per aixecar-me a les 4 del matí.
Hi ha alguna possibilitat de fer-ho el diumenge 26?
Una altre possibilitat seria que algú coneix algun hostal bé de preu per la zona entre Figueres i Portbou i enllaçar ambdues trobades.
Hi ha alguna possibilitat de fer-ho el diumenge 26?
Una altre possibilitat seria que algú coneix algun hostal bé de preu per la zona entre Figueres i Portbou i enllaçar ambdues trobades.
El dissabte 25 no em podria quedar per allà, Barça, ja se sap...
Jo el 25 tinc una boda a Balaguer així que... No, no crec que pugui anar a La Pobla 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Es podria fer, ja que el regional de les set del matí sí que circula els diumenges d'estiu, si bé parant a totes les estacions entre Girona i Figueres (els dissabtes només para a Flaçà). L'altra contrapartida serà que pel Corail d'Estrasburg haurem de pagar tots tarifa general, ja que a les tardes de diumenge no s'aplica la tarifa Découverte.wefer ha escrit:Hi ha alguna possibilitat de fer-ho el diumenge 26?
Després adjunto pressupost total, que veig que no l'he fet.
Preus des de Barcelona.
TARIFA GENERAL
16,65 EUR Barcelona - Cervera A/T
30,60 EUR TER Cervera - Tolosa
02,50 EUR Metro de Tolosa A/T
22,80 EUR TGV Tolosa - Narbona
15,20 EUR Corail Narbona - Portbou
-------
87,75 EUR Total a tarifa general
TARIFA REDUÏDA (20% Renfe, 25% SNCF)
14,80 EUR Barcelona - Cervera A/T
23,00 EUR TER Cervera - Tolosa
17,10 EUR TGV Tolosa - Narbona
-------
72,60 EUR Total amb Carnet Jove i Découverte
TARIFA GENERAL
16,65 EUR Barcelona - Cervera A/T
30,60 EUR TER Cervera - Tolosa
22,80 EUR TGV Tolosa - Narbona
-------
87,75 EUR Total a tarifa general
TARIFA REDUÏDA (20% Renfe, 25% SNCF)
14,80 EUR Barcelona - Cervera A/T
23,00 EUR TER Cervera - Tolosa
17,10 EUR TGV Tolosa - Narbona
-------
72,60 EUR Total amb Carnet Jove i Découverte
Dissabte 25 impossible, pujem 3 forarires a fer el Delta Exprés des de Figueres, i potser fem incursió a Sant Feliu de Guíxols.
Diumenge 26, cap problema. Al cap i a la fi, el tren del Parc de l'Agulla ja l'he fet altres anys.
Diumenge 26, cap problema. Al cap i a la fi, el tren del Parc de l'Agulla ja l'he fet altres anys.
Escapada a Tolosa adjudicada a dia 26.

Vés que no hi pugi jo a VilamallaUT596001 ha escrit:Dissabte 25 impossible, pujem 3 forarires a fer el Delta Exprés des de Figueres, i potser fem incursió a Sant Feliu de Guíxols.

El 25/8 me'n vaig de creuer 8 dies per la Maditerrània, no torno fins al 4/9, aleshores no podré venir a aquesta visita...

Visca el metro!!
Jo no puc venir ja que demà és molt probable que vagi a Narbonne 

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo tampoc podré venir el 26 i tampoc podré anar a L'Agulla... És que tenim una nova incorporació a la família i l'anirem a veure

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Finalment vaig al viatge.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ironies de la vida, quan accepto canviar la data per permetre que pugui venir més gent a Tolosa resulta que al final passo una nit horrorosa i no puc anar-hi.
Ara només queda esperar que arribin els que sí hi han anat perquè em posin les dents ben llargues
Què hi farem...
Ara només queda esperar que arribin els que sí hi han anat perquè em posin les dents ben llargues

Què hi farem...